شاستا کالج ورود برنامه های آموزشی در حال حاضر با مجوز به فروش چوب

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:37 PM EDT Jul 23, 2020دانش آموزان در شاستا کالج ثبت عملیات برنامه

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

دانش آموزان در شاستا کالج ثبت عملیات برنامه در حال کمک به تسلیم برنامه های خود را در حالی که هزینه های آنها ،

آنها به فروش سیاهههای مربوط از آنها برداشت به شمال کشور کارخانه های چوب بری. آن را به یک جریان درآمد ممکن است به تازگی به دست آورد چوب تجاری اپراتور مجوز.

که مجوز به معنی دانش آموزان در کالج تجهیزات سنگین ورود به سیستم عملیات (HELO) برنامه می توانند یاد بگیرند که تمام مراحل درگیر در این زمینه خود را از واقعی ورود به سیستم و در حال اجرا تجهیزات برای حمل و نقل بارهای از سیاهههای مربوط به آسیاب مربی جان لیوینگستون گفت: در یک ایمیل به رکورد افکن.

کالج ثبت قرارداد و استفاده از زمین توافق با چوب غول Sierra Pacific صنایع (SPI) به دانش آموزان فرصتی برای آموزش فعال مکانیزه ورود به سایت. آنها یاد بگیرند که ورود بارگذاری, شناسایی گونه, مرتب سازی و, چگونه با خیال راحت به امن ورود به سیستم بار بر روی تریلر برای تحویل به SPI میلز در شاستا لیک اندرسون و اوروویل.

"ما در حال آموزش چکمه بر روی زمین هدف ساخته شده سنگین ورود اپراتورهای" هماهنگ کننده برنامه بکی رو. "این آموزش تنها برنامه در نوع خود در کالیفرنیا است."

تبدیل شدن به یک مجوز چوب اپراتور اجازه می دهد تا کالج به جمع آوری درآمد حاصل از سیاهههای مربوط به دانش آموزان برداشت مدیر بازاریابی پیتر Griggs گفت. پول مطرح شده کمک خواهد کرد که برای پرداخت HELO برنامه سوخت و مواد مصرفی و تجهیزات و نگهداری و تعمیرات.

اولین بار از قرارداد سیاهههای مربوط — 34 داگلاس دپو — تحویل داده شد دوشنبه به SPI را Anderson کارخانه اره کشی. سیاهههای مربوط به طور متوسط 36-فوت طول و بالغ بر حدود 3,930 هیئت مدیره ،

مدرسان برآورد دانش آموزان ارائه خواهد شد چهار تا شش بار در هفته در حالی که آنها خود را کامل مورد نیاز دست در آزمایشگاه ساعت.

هماهنگ کننده برنامه بکی رو گفت که او نمی کند و در عین حال می دانم که چقدر پول دانشگاه را برای اولین بار و یا پس از آن بارهای.

شاستا دانشکده راه اندازی HELO برنامه در تابستان 2019.

کسب و کار بیشتر داستان:

همسایگان در مقابل Costco: مخالفان به نوبه خود در امضا به دنبال همه پرسی در خرده فروش طرح

وزوز: می توانید با پوشیدن یک ماسک کمک Shasta County اقتصاد?

دانش آموزان تمام وقت می توانید برنامه در دو ترم رو گفت. کسانی که با موفقیت کامل برنامه آماده برای ورود به نیروی کار است.

تماس 242-7538 برای اطلاعات بیشتر.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن