سباستین شهرستان سالن sunnier اما طوفانی آسمان های آینده در شورای نبرد قدرت | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:48 PM EDT مه 1 سال 2020به نظر می رسد مانند یک ابدیت اما ای

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

نظر

به نظر می رسد مانند یک ابدیت اما این کمتر از دو هفته پس من چه نامیده می شوند بزرگترین شهری کودتا و یا پیچ کردن من دیده ام در حدود 40 سال در روزنامه نگاری.

آنچه ما آموخته است که پس از یک جلسه برگزار شده توسط سه نفر از اعضای سباستین شورای شهر ساعت پس از آن لغو شد که در این شهر مدیر ؟ چه بعدی ؟

ما یاد گرفته ایم وجود ندارد مقدار زیادی از نور خورشید, قانون کارشناسان در Sebastian.

اگر وجود دارد معاون شهردار چارلز Mauti, Damian Gilliams و پاملا parris در شده اند محتاط تر قبل از برگزاری یک جلسه بدون کارمند شهرستان حاضر و رای دهنده به آتش شهر مدیر و دادستان شهرستان — موارد نه در چاپ دستور کار است.

بود با هم حتی قانونی است ؟ دادگاه باید به گوش همه طرف و تعیین آن است.

این جلسه منجر به دعاوی توسط هيأت شهردار اد Dodd, شهرستان, وکیل مانی ارژنگی و شهرستان مدیر پل کارلایل علیه این سه نفر اعضای شورا. Gilliams سپس شکایت کرد داد و کارلایل.

پرونده های حقوقی قرار بود به واسطه پنج شنبه. که باید مطرح پرچم قرمز به بزودی به عنوان دادستان شهرستان. او باید مشخص شد چهار نفر از اعضای شورای شهر نمی تواند دیدار در پشت درهای بسته برای میانجیگری و یا بحث در مورد شهر کسب و کار.

بیشتر: چه می سباستین ساکنان انجام دهید اگر آنها ناراحت هستید با الحاق?

بیشتر: در میان giggles, نوجوان antics سباستین ظروف سرباز یا مسافر را تهدید می کند شهر آینده

نباید آن را گرفته اند نامه ای از یک TCPalm/مطبوعات مجله وکیل و یا یک حرکت به مداخله از دو ایالت متمم اول قانون اساسی کارشناسان برای متقاعد کردن Jonathan Barkett او نیاز به درخواست مدار قاضی جانت Croom به تعویق انداختن میانجیگری تا آفتاب مسئله می تواند حل و فصل شود. Croom خواهد شد برگزاری یک جلسه در ماده دوشنبه.

تنها Mauti از طریق وکیل خود, مایکل کسلر ثبت مدارک دادگاه به استناد عدم اعتراض به حضور در میانجیگری. Gilliams گفت TCPalm او می خواست شفافیت کامل بیش از حد.

سباستین عملیات

داد شهردار باقی مانده است حتی اگر Mauti, Gilliams و parris در رای به نصب Gilliams به عنوان سر تشریفاتی شهرستان.

کریگ Rappel, Gilliams' وکیل با احترام به توافق نگه دارند در اجرای اقدامات از سوال مارس 22 جلسه تا دعاوی واسطه.

بر خلاف شهرهای نزدیک و Indian River County, سباستین نیست که چگونه به نگه داشتن کامل جلسه شورای شهر در COVID-19 محیط زیست است. آن نشده بود "به طور منظم" جلسه شورای از فوریه. داد موکول مارس 18 جلسه در اوایل.

Gilliams که تلاش ناموفق برای تماس با یک جلسه توافق کردند به تماس یک تا پس از میانجیگری. این شهرستان در جلسه بعدی این است که میله میله برای May 13.

شده اند وجود دارد بسیاری از ادعاها و مخالف که امیدوارم حل خواهد شد علنا در دادگاه.

عمومی سزاوار پاسخ.

بیشتر: Gilliams, parris در به یاد گروه مهمات از طریق غیر معمول جلسه

بیشتر: طرح دعوی در دادگاه توسط شهردار, شهرستان, مدیر, شهرستان, وکیل در برابر سه councilmen

بیشتر: دعوی در دادگاه واصل شده توسط عضو شورای دامین Gilliams در مقابل شهر مدیر و شهردار

بیشتر رهبری مورد نیاز

کرسی های دانشگاه آزاد و عضو شورای جیم تپه که به خدمت در شورا برای 16 سال و به نام Gilliams یک "whiny کوچک کودک" در طول یک ماه فوریه جلسه هستند تا برای انتخابات نوامبر. 3.

میان یک گروه تشکیل شده به یاد Gilliams و parris در. اگر آنها به اندازه کافی امضا, رای به حذف آنها برگزار می شود Nov. 3 یا دیر.

اگر سباستین ساکنان در مورد مراقبت از شهرستان خود آنها را به یادگیری بیشتر در مورد آن و درگیر شدن. سباستین به شدت نیاز به حرفه ای تر رهبران با تجربه همکاران.

نامزد آینده نگر باید واجد شرایط برای انتخابات توسط Sept. 4.

تحقیقات

دفتر دادستان بروس Colton در ادامه به بررسی شکایات در آوریل 22 جلسه غیر قانونی بود.

با توجه به تمام ادعاها و مخالف در دعوی قضایی مدنی و نگرانی Gilliams مطرح شده در گذشته در مورد شهرستان اقدامات Colton را باید یک مقدار دقیق تر در Sebastian شیوه های. Colton را سلف باب سنگ را به جامعه خدمات توسط empaneling یک هیئت منصفه برای بررسی فعالیت های مشکوک در این شهر در اوایل 1980s.

بدون در نظر گرفتن بی احترامی صدا و عدم collegiality باید تا پایان این شهرستان می تواند تمرکز بر خدمت به ساکنان.

Gilliams, Mauti و parris در, به احتمال زیاد خواهد شد و حفظ قدرت در شورای. اگر آنها یاد بگیرند که چگونه به دنبال این شهرستان منشور است که می تواند به خطر اندازد شغل کارلایل میبرند. بدون یک دادستان شهرستان و یا خارج از متخصص مشاور حقوقی فسخ منشور افسران آسان نیست. آن می تواند تبدیل به پر هزینه است.

اگر آنها خاتمه کارلایل و چند لحظه بعد چه نوع از نامزدها می توانست به کار برای یک شهر با دشمنی بسیار?

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

سه نفر تلاش می تواند پیچیده توسط دولت و وکیل شد. در سال 2013 فرماندار تگزاس ریک اسکات به طور موقت برداشته و یک پورت سنت لوسی عضو شورای از دفتر پس از او متهم درجه دوم بزه در آفتاب قانون مورد. ران بون تو هیچ مسابقه به عمران تخلف و ابقاء شد.

خط پایین: می تواند وجود داشته باشد یک COVID-19 واکسن در زمان این مسائل حل شود. و که قصد ندارم به اتفاق می افتد در هر زمان به زودی.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن