ر. و مسافر تعداد ممکن است به سقوط به رکود بزرگ سطح

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:39 PM EDT مه 5 سال 2020گرفتار تاثیر COVID-19 بحران جنوب غربی فلو

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

گرفتار تاثیر COVID-19 بحران جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی می تواند آن کمترین سالانه تعداد مسافر پس قبل از رکود بزرگ هنگامی که این کتاب در سال 2020 است.

شیب اسلاید در هواپیمایی ترافیک مسافر در ر. و ادامه داد: با 71 درصد کاهش پروازها در داخل و خارج از فرودگاه در ماه آوریل است.

که گریم اخبار تحویل داده شد سهشنبه توسط بن سیگل اقدام مدیر اجرایی لی پورت اقتدار به شهرستان کمیسیون که همچنین به عنوان قدرت پورت هیئت مدیره.

جزئیات: Coronavirus: بیماران در فلوریدا به حال علائم در اوایل ژانویه 2 ماه قبل از اول اعلام

سیگل گفت: فرودگاه صنعت پیش بینی ها نشان می دهد که یک مرکز از جمله ر. را نشان می دهد را افزایش می دهد در حدود 10 ٪ در هر ماه به پایان پورت اقتدار بودجه سال در سپتامبر. 30.

آن می تواند به معنای تعداد مسافر سقوط به حدود 6.7 میلیون آن در سال 2004 قبل از جنوب غربی فلوریدا افتتاح شد جدید پایانه هوایی.

قدرت پورت بسته شده است کارمند پارکینگ و اتحاد کارگران پارک در کوتاه مدت تعداد زیادی از یک پیاده روی کوتاه از محل کار خود را.

"بسته شدن تعداد زیادی کاهش می یابد اتوبوس شاتل عملیات و هزینه ها و همچنین مصرف سوخت" Siegel گفت. "ما کاهش نیروی انسانی از طریق قرارداد برای پاسخگویی به تقاضای کنونی است."

سیگل گفت: این کمیسیون که تعداد مسافران کاهش یافته است به نقطه ای که در آن "وجود دارد فقط بدون ترافیک" ترک کسب و کار در تلاش برای باز باقی می ماند.

"ما در حال پایین 95% در شرایط ترافیک. شرکای کسب و کار ما هستند و احساس آن را فوق العاده" Siegel گفت. "ما آنچه که ما می تواند. ما معوق آوریل اجاره به مدت 60 روز. ما در حال حاضر به دنبال برای دیدن اگر ما قادر به انجام بیشتر."

کاهش در کسب و کار به معنی پرواز ترک ر. و به کمتر مقصد.

از در که می دانید: چگونه است coronavirus موثر بر گردشگری و کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا?

در اوج فصل زمستان پرواز به رهبری از جنوب غربی فلوریدا بین المللی به 51 مقصد. در یک سال نرمال تعداد مقصد شهرستانها قطره به 30 تا 35 پس از عید پاک سیگل گفت.

نه در سال COVID-19 ویروس.

بلیط هواپیمایی شمارنده تقریبا خالی در زمان به عنوان حامل مجموعه ای کاهش می یابد برنامه پرواز.

"ما در حال حاضر به 19 (مقصد)," او گفت: "برخی از این است که از بین المللی طرف. ما هیچ کانادا خدمات و بدون خدمات به آلمان است. ما مقدار زیادی از خدمات را به نیویورک و نیوجرسی.

در ظهر روز شنبه, کارلوس Marez از Ocean City, New Jersey نشسته و منتظر یک فرصت برای دریافت یک بلیط برای بازگشت به صفحه اصلی. او تا به حال شده است در بازدید از دوستان در جنوب غربی فلوریدا و می خواستم به rebook خود را خانه نشین بلیط در روح خطوط هوایی.

وجود دارد هیچ نشانه ای از فعالیت در مقابله بلیط خود را به عنوان تلفن بی وقفه زنگ زد رزرو شماره محبوب با مردم حاضر به فدا کردن آسایش برای نرخ پایین تر.

Marez بود و با نگرانی به دنبال یک راه برای گرفتن یک خانه پرواز در پیش بینی است که او به زودی خواهد شد مورد نیاز برای کار خود را در نیوجرسی پارک تفریحی اگر مقامات اجازه می دهد که جمعیت به بازگشت.

"من اینجا هستم در ترمینال به دنبال کسب اطلاعات بیشتر," او گفت:. "من می ترسم که رئیس من می گویند: شما باید آمد.' من نیاز به وجود داشته باشد."

فرودگاه بودجه شده است عمیقا صدمه دیده. برش آغاز شده و در اواسط ماه مارس به عنوان آن بیشتر آشکار شد به بسیاری که COVID بحران خواهد بود عمیق و جدی است.

ر. و هزینه شده بود سالم برای اولین بار نیمی از بودجه سال, رانده شده توسط افزایش در حجم مسافر.

"ما قطع و 3 میلیون دلار از بودجه ما آن را نمی ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری از, اما ما در حال حاضر شش ماه به یک سال بسیار شلوغ" Siegel گفت. "ما در حال طرح ریزی است که ما را نجات دهد جایی بین $5 میلیون و 6 میلیون نفر تا پایان سال مالی امسال ، 30."

این فرودگاه در بودجه سالانه در حدود 130 میلیون دلار.

از مشکلات مالی صنعت گسترده. این فرودگاه بین المللی شورای پروژه های است که می تواند یک تا سه سال به بازیابی سیگل گفت.

جنوب غربی فلوریدا بین المللی ممکن است قادر به صعود و بازگشت سریع تر از برخی از مکان های دیگر به دلیل آن کسب و کار بیشتر است مبتنی بر لذت سفر.

"یکی از چیزهایی که (تحلیلگران صنعت) نشان داده است که بازدید از دوستان و بستگان برای رفتن به ادامه" Siegel گفت. "آنها واقعا آن را به عنوان یک امتیاز مثبت برای ما چرا که ما یک بازار گردشگری."

در این میان دولت اقتصادی و پول کمک کرده است و برای پوشش برخی از اثرات کاهش در کسب و کار. حدود 10 میلیون دلار در هزینه ها پرداخت خواهد شد از طریق فدرال مراقبت اقتصادی امداد لایحه.

سیگل نیز گزارش داد که فرودگاه جدید برج کنترل در حال حاضر 20 درصد کامل است و انتظار ها به پایان رسید در سال 2022. برخی از کار طراحی شده است که پروژه برای جبران انفجار در نزدیکی limerock معادن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن