روزولت پل دیگر بسته به تجاری ترافیک دریایی

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:10 PM EDT Jun 17, 2020به روز رسانی 5:01 p. m. — U. s. Coast Guard ج

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

به روز رسانی 5:01 p. m. — U. s. Coast Guard جنوب شرقی توییتی از آن حساب توییتر که "گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا است برداشته #safetyzone که محدود ترافیک کشتی در نزدیکی روزولت پل. @MyFDOT کشف ساختاری مسئله تنها اثرات ترافیک خودرو و اثر ندارد ترافیک دریایی."

در 7 صبح روز شنبه یک توییت از حساب متوقف و هر کشتی تجاری ترافیک از ترانزیت منطقه از طریق پل.

عروق کوچک بودند تحت تاثیر قرار نمی. عروق بزرگ می تواند "از طریق یک کشتی در یک زمان" در کانال بین دهانه های بزرگ-پل و پل متحرک کوتاه تر گفت: bridgetender ادوارد پست.

سقوط تکه های بتن باعث فلوریدا وزارت حمل و نقل نزدیک به نیم پل و سپس بعد کل پل به رانندگان. عازم جنوب خطوط بسته شد و عازم شمال خطوط دو-راه رفتن یکی در شمال و یکی رفتن جنوبی. در 2:30 بعد از ظهر تمام خطوط از سفر بسته به ترافیک وسیله نقلیه.

بیشتر: گارد ساحلی هشدار روزولت در "خطر قریب الوقوع سقوط'

تفریحی boaters

اگر تفریحی قایق ترافیک متوقف شده است در آینده از آن می تواند بیش از فقط یک ناراحتی. آن می تواند آسیب رساندن به مارتین شهرستان دریایی اقتصاد گفت: میشل میلر مدیر اجرایی برای صنایع دریایی انجمن گنج ساحل.

"تفریحی boaters را تجربه هنگامی که قطار پل متحرک قفل شده است و به جز این قطار پل بر روی استروئیدها," او گفت: از روزولت پل دهانه.

کریستوفر کوک که صاحب ایالات قایق بادبانی فروش کارگزاری در استوارت کمتر از یک چهارم مایل در جنوب روزولت پل گفت: او تا چند قایق لنگر انداخت در مارینا با تحویل برنامه ریزی شده برای نیویورک و دیگر شمال شرقی مکان.

"اگر ما نمی تواند آنها را از طریق پل" او گفت: "ما می شود در مجموع وقفه. ما تحویل کاپیتان در برنامه زمان."

بیشتر: یک تعداد انگشت شماری از ساحل گنجینه پل "از لحاظ ساختاری دچار کمبود'

وجود دارد بیش از 25 marinas boatyards و قایق نمایندگی واقع upriver از روزولت پل در شمال و جنوب چنگال از سنت لوسی رودخانه در شهرستان مارتین و پورت سنت لوسی. هزاران نفر از کشتی تفریحی در حال نگه داشته و در پشت خانه ها در دندانه دار کردن ذخیره سازی و امکانات در ورقه در خصوصی و عمومی اسکله.

علاوه بر این رودخانه به عنوان اوکیچوبی آبراه ارائه یک صلیب مسیر دولت برای قایق ترافیک به دنبال رفتن بین ساحل شرقی و ساحل غربی فلوریدا. هر سال به طور متوسط 10000 عروق سفر از طریق سنت لوسی قفل واقع 9.2 مایلی جنوب پل با توجه به Army Corps of Engineers.

یکrchives: سقوط FIU پل طراح بازرسی روزولت پل

روزولت پل عبور می کند

با توجه به سنت لوسی رودخانه پل راه آهن در قایق مطالعه برای تولید Martin شهرستان در سال 2016 به طور متوسط تعداد قایق های که زیر پل عبور روزانه است:

  • 210
  • 352 در روزهای شنبه
  • 455 در روزهای یکشنبه شلوغ ترین روز هفته برای قایق ترافیک
  • 855 بود بالاترین, تک-روز وارد شده در جولای 4, 2014
     

مارتین شهرستان 18,700 ثبت نام کشتی تفریحی و سنت لوسی شهرستان 13,300.

میلر امیدوار است هر گونه تاخیر و یا در آینده تعطیلی به boaters کوتاه مدت هستند.

"آن اثر خواهد شد کسب و کار در هر دو طرف پل," او گفت:.

میلر است که در حال حاضر در میان برنامه ریزی برای 2021 استوارت قایق نشان می دهد برای برنامه ریزی Jan. 15-17, 2021, در دیکسی بزرگراه و در طول سه اسکله شمالی از روزولت پل. او گفت: اگر این پل هنوز در حال تعمیر و سپس آن را می تواند یک موضوع مهم.

"این تنها بخشی از آن است, آن است که هنوز ژوئن بنابراین ما باید مقدار زیادی از زمان برای برنامه ریزی در اطراف آن" میلر گفت.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب