ساکنان به دنبال خارج شدن از خانه های خود سوخت محلی دوچرخه فروش در میان همه گیر

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:43 PM EDT مارس 18 سال 2020Coronavirus همه گیر ایجاد کرده است یک نوع با

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر ایجاد کرده است یک نوع بازگشت به آینده پدیده است.

پخت در رواج به عنوان دستور العمل برای راحتی مواد غذایی مانند نان باید برای هفته ها روند شده است در رسانه های اجتماعی. و cooped تا ساکنان به دنبال دریافت نگه داشتن دوچرخه مغازه ها مشغول است.

"به عنوان نزدیک که من می توانم بگویم با بسیاری از پناه و مردم خواسته به فاصله اجتماعی, من فکر می کنم دوچرخه سواری یکی از آخرین فعالیت های در دسترس به مردم, آیا آنها در مسیرهای محلی و آن چیزی است که برای کمک به نگه داشتن آن را هم بزنید دیوانه locked-in-the-house احساس در خلیج" گفت: Curtis استیونسون یک مدیر ورزشی با مسئولیت محدود. در ردینگ.

هر دو Sports Ltd. و فروشگاه دوچرخه نیز در ردینگ, گزارش, افزایش, دوچرخه فروش پس از دولت باقی بماند-صفحه اصلی سفارش در زمان اثر در اواسط ماه مارس.

بهار همیشه مشغول زمان از سال برای فروشگاه دوچرخه, اما حتی با وجود بحران بهداشت و درمان در این سال بوده است به خصوص مشغول گفت تریسی کوپر که خانواده متعلق به فروشگاه دوچرخه در Bechelli لین از سال 1978.

"اوه قطعا بیشتر خانواده ها بیشتر در افراد, روش سوارکاری," او گفت:. "پس من فکر می کنم برگ برنده پول ($1,200 محرک چک) فرستاده می شود بسیاری از مردم برای خرید پس از آن قطعا زمان مشغول برای همه است."

بیشتر: ردینگ اخبار خلاصه: REU مشتریان گزارش تلفن اومدی

و با عجله بر روی دوچرخه است که به سختی منحصر به فرد به شمال کشور. وجود دارد اخبار حساب های دوچرخه خرده فروشان در سراسر کشور شاهد افزایش در فروش.

سازمان های خبری گزارش داده اند که در طول دو سال گذشته ایالات متحده دوچرخه فروش در ماه مارس به بیش از دو برابر در هر صنعت و تحلیلگر NPD Group.

با شمال ایالت دسته از خاک مسیرهای پیاده روی, فروش دوچرخه کوهستان, قیمت Sports Ltd. در ردینگ شده است به خصوص قوی استیونسون گفت.

"من می گویند شماره یک ترین دوچرخه به فروش می رسد خوب است, استاندارد, دوچرخه کوهستان, بین $550 $900," او گفت:, و اضافه کرد که حتی فروشگاه های بالاتر پایان دوچرخه که خرده فروشی برای حدود $10 ، 000 در حال پیدا کردن یک بازار در میان coronavirus بحران است.

موجی است که نه تنها به چالش کشیدن خرده فروشان به نگه داشتن دوچرخه کوهستان دوچرخه جاده دوچرخه و انواع موجود در انبار, اما آن را نیز مؤثر در زنجیره تامین.

"ما شده اند بازحمت حرکت کردن فروشنده برای حدود 25 سال است و ما شاهد آن در آینده بنابراین ما قادر به بازگشت نظم" کوپر گفت. "موجودی ما در حال رفتن به نگاه کمی متفاوت در این تابستان هیچ تردیدی نیست اما ما در حال تلاش ما بهترین است."

بیشتر: وزوز: همه گیر ایجاد می کند آسمان پر از دست انداز روستایی تجاری خدمات هوایی

استیونسون مطمئن نیست اگر تاثیر دوچرخه موجودی است که ناشی از تقاضا و یا تولید کننده در آسیا که تعطیل شد با توجه به COVID-19.

"آن را دشوار است برای گرفتن دست خود را بر روی آن. در این مرحله ما در حال نگه داشتن انگشتان ما عبور کردند که ما بیشتر موجودی 2021 محصول منتشر شده در اوایل," او گفت:.

افزایش فروش دوچرخه ثابت در یک زمان می آید زمانی که شهر reinvesting در توسعه پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی.

کار در Diestelhorst به مرکز شهر نوین است که انتظار می رود به زودی آغاز خواهد شد. این شهر $6.7 میلیون کالدول پارک گسترش شامل یک دوچرخه جدید پارک.

مسئولان شهرستان بر این باورند مقصد دوچرخه پارک ها و مسیرهای پیاده روی بزرگ توریستی تساوی.

این مک کانل بنیاد توسعه تاریخی بل اتاق ملک در مرکز شهر به بل پلازا که شامل یک کافه و دوچرخه انبار.

بیشتر: Whiskeytown فراهم می کند, هوای آزاد, امداد برای cooped تا ساکنان

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب