گزارش نشان می دهد خلبان که درگذشت در بونیتا اسپرینگز سقوط هواپیما در سال 2018 می تواند دچار پزشکی اورژانس

جسیکا رودریگز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:11 PM EDT May 10, 2020گزارش نهایی از ملی ایمنی حمل و نقل بر روی یک

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

گزارش نهایی از ملی ایمنی حمل و نقل بر روی یک کشنده بونیتا اسپرینگز سقوط هواپیما در سال 2018 مشخص خلبان شرایط اساسی احتمالا منجر به سقوط.

در Jan. 22, 2018, یک هواپیما سقوط کرد و به شدت در منطقه پوشیده شده از درخت در خارج از یک جامعه دردار در بونیتا اسپرینگز کشتن خلبان بود که نه نام در این گزارش.

به گزارش ورزش ون هواپیما کیت هواپیما از صفحه زمینه در فورت مایرز و به مقصد باتلاقی شهر.

خلبان درخواست پرواز در 11:46 صبح و پاک شد برای برخاست. در ظهر خلبان پاسخ نمی دهند به سه درخواست از کنترل کننده ترافیک هوایی.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: آتش در کنار جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی موجود; بیش از 3500 خودرو تخریب شد یا آسیب دیده

در این گزارش جزئیات خلبان از دست رفته چندین رادیو تماس انحراف از اختصاص ارتفاعات و استفاده نامناسب رادیو اصطلاحات. خلبان نیز عمل هواپیما در سرعت های بیش از حد بالا برای هنر و صنعت است.

خلبانان آخرین کلمات به کنترل ترافیک هوایی شد "میدی, میدی," قبل از از دست دادن سیگنال با توجه به گزارش.

خرابه های باقی مانده مسیر و شکستگی در جناح چپ نشان داد که این هواپیما ناموفق در پرواز و نشان داد هیچ جزئیات از هر گونه مسائل قبل از سقوط.

سوابق پزشکی نشان می دهد که خلبان 68 تشخیص داده شده مبتلا به فشار خون بالا و کلسترول بالا آپنه انسدادی خواب عصبی مثانه, آب مروارید, نوروپاتی محیطی, افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه با توجه به گزارش.

آن را نمی تواند تعیین اگر خلبان دچار ایست قلبی, اما کالبد شکافی مشخص شد یک سینه های بزرگ و ضخیم قلب و مهم بیماری عروق کرونر بر اساس این گزارش.

یک سم شناسی گزارش همچنین نشان داد که خلبان تا به حال چندین داروها در سیستم خود را که می تواند به اختلال در توانایی خود را به کار گیرند هواپیما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن