ردینگ فوتبال پارک پیچیده شدن 8 هکتار از چمن جدید در زمان برای فصل جدید فوتبال

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:56 PM EDT Apr 18, 2020این $5.15 میلیون جایگزینی بد-پاره چمن مصنوعی در چ

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

این $5.15 میلیون جایگزینی بد-پاره چمن مصنوعی در چهار زمینه در کالیفرنیا فوتبال پارک در ردینگ رو به قبل-از-انتظار شروع هفته گذشته است.

خدمه کار تعیین شده بود به شروع بازسازی در اوایل ممکن است بنابراین به عنوان نه به ناراحتی مداوم بهار لیگ فوتبال گفت: خدمات اجتماعی مدیر کیم Niemer. "ما نمی خواهم به لزوما بستن پارک زمانی که آنها باید پول و میزبانی فوتبال.," او گفت:.

پس از آن آمد گسترده coronavirus خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس که ناگهان توقیف این مجموعه در 9800, پیر Oregon Trail.

با بازیکنان رفته از کارکنان Hellas ساخت و ساز رو به کار جایگزین چمن. کار آغاز شده در مارس 7, گفت Corri Vandiver یک دیپلم مهندس عمران با شهر ردینگ.

"ما در واقع با گرفتن یک کمی از یک شروع پرش به دلیل پارک شده بسته" Niemer گفت.

جایگزینی چهار زمینه است که انتظار به پایان خواهد رسید در اواسط ماه جولای تا تسهیلات آماده خواهد شد برای بازی در شروع مشغول پاییز فصل فوتبال در اواسط ماه اوت است.

با هر زمینه اندازه گیری 245 فوت 350 پا هم چهار زمینه پوشش کمتر از 8 هکتار — تقریبا به اندازه شش زمین فوتبال. تمام چمن مصنوعی وجود دارد که باید برداشته شود و با جایگزین کردن مواد به روز خواهد شد که امن تر و کولر برای بازیکنان در ردینگ را در گرم آب و هوا.

"کسانی که در زمینه های عظیم آنها مقررات NCAA-زمینه اندازه به طوری که آنها واقعا بزرگ است. وجود دارد چهار نفر از آنها. آن را یک پروژه" Niemer گفت.

در طول ساخت و ساز هر دو مجتمع پارک و پارکینگ بسته خواهد شد. پارک chronicling پیشرفت در چمن پروژه جایگزینی با گذشت زمان عکاسی است که در نهایت خواهد شد به اشتراک گذاشته شده با Niemer گفت.

در ماه مارس در ردینگ شورای شهر به تصویب هزینه به جای چهار فرسوده چمن مصنوعی رشته در این شهر پارک پیچیده که میزبان هزاران نفر از بازیکنان در سال است.

بدون که جایگزینی این پارک که به احتمال زیاد تا به حال برای بسته می شود در سال آینده با توجه به یک گزارش از ردینگ جامعه در بخش خدمات.

پول به جای چمن می آید از انواع منابع از جمله 1 میلیون دلار کمک مالی از مک کانل بنیاد بشردوستانه و حل و فصل جوایز از دو جداگانه پرونده های حقوقی که به نفع شهر است.

یکی بود ردینگ ابزار برقی مربوط به طرح دعوی در دادگاه که در شهر حل و فصل پس از چند سال و دریافت جایزه از حدود 3 میلیون نفر است. که حل و فصل نیست پیش بینی شده و یا ساخته شده را به هر پروژه Niemer گفت: پس پول استفاده خواهد شد به صندوق فوتبال نوسازی و پس از آن پرداخت می شود.

یکی دیگر از حل و فصل جایزه $500,000 آمد از طرح دعوی در دادگاه است که در برابر تولید کننده چمن مورد استفاده در فوتبال پارک. این شهر تا به حال ادعا شده که این چمن محصول معیوب بود و نمی نگه دارید تا به خوبی.

در حالی که مواد مورد استفاده در 14 سال پیش موجود تشکیل شده از مواد ضربه گیر لاستیکی گرانول مواد جدید تولید شده از چوب پنبه و پوسته نارگیل گفت: Niemer. "باید آن را با ثبات تر برای مطمئن," او گفت:.

بودجه برای نوسازی نیز از شستا منطقه ای فدراسیون فوتبال که در عمل پارک. لیگ پرداخت اجاره در مقدار 6000 $در یک ماه به شهرستان و یا $620,000 بیش از 10 سال است.

Niemer گفت: دیگر درآمد می تواند از افزایش فوتبال هزینه ثبت نام.

در ابتدا مسئولان شهرستان تا به حال پیش بینی شده این پروژه جایگزینی را در هزینه $4.7 میلیون نفر است. هزینه افزایش در آمد خود را از این شهر قادر به شرکت در یک تعاونی خرید گروه در ابتدا انتظار می رود.

زمانی که این شورا رای به تایید پول برای زمین فوتبال جایگزینی سپس-معاون شهردار آدم McElvain بازیگران تنها رای در برابر پیشنهاد کرد و گفت: این هزینه برای تعمیر فوتبال تاسیسات "در رقابت مستقیم با امنیت عمومی" را به عنوان مسئولان شهرستان شده بود در بودجه در مورد مذاکرات ممکن است منابع مالی برای امنیت عمومی تلاش در آن زمان است.

Niemer گفت: مقدار زیادی از پول برای چمن پروژه جایگزینی خواهد آمد از این یک بار حل و فصل بودجه است که نمی خواهد به طور معمول استفاده می شود برای پوشش مداوم هزینه های پرسنل.

این شستا منطقه ای فدراسیون فوتبال غیر انتفاعی اداره می شود و مدیریت فوتبال پارک از مرکز تفریح و سرگرمی در سال 2007 افتتاح شد. پارک اصلی مشتری است و ردینگ فوتبال جوانان لیگ که نگه شیوه ها و بازی ها وجود دارد.

در حالی که این پارک واقع در Oregon Trail جاده ثبت نام برای ورودی اصلی می خواند 15 Rapinoe راه به افتخار قهرمان زادگاه مگان Rapinoe. ستاره رو به جلو برای زنان آمریکا تیم ملی فوتبال بزرگ شده در نزدیکی پلو کدرو.

ردینگ پارک? ادامه مطلب:

ارتقاء تایید: ردینگ شورای تصویب $5.1 میلیون برای نصب چمن جدید در کالیفرنیا فوتبال پارک

پارک, پارک, پارک,: وزوز: مارس در حال رفتن به پارک 'جنون' در ردینگ

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن