ردینگ مرد پس از دستگیری پلیس هواپیما تعقیب در ارتباط با تیراندازی در واحه Rd.

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:06 PM EDT مه 23 سال 2020یک ردینگ مرد دستگیر شده بود روز شنبه پس از یک ر

توسط ABTINNEWS در 4 خرداد 1399

یک ردینگ مرد دستگیر شده بود روز شنبه پس از یک رویارویی در مورد خرابکاری در شمال ردینگ منجر به تیراندازی در محل اقامت در شمال ردینگ, پلیس گفت:.

افسران از ردینگ اداره پلیس و گشت بزرگراه کالیفرنیا گفت: آنها در پاسخ به این گزارش از یک تیراندازی در 3400 جلوگیری از واحه جاده در 7:41 a. m. روز شنبه.

در حالی که در راه خود را به این حادثه کشته شدند و گفته شاهدان عینی که قربانی —Sarah Lee, Henderson, 23, از, Montgomery, نهر — گرفته شد به شستا مرکز پزشکی منطقه ای توسط یک دوست.

ماموران در پارکینگ بیمارستان دیدم هندرسون در صندلی مسافر از دوستان خود را از خودرو به عنوان آن را کشیده تا به شستا مرکز پزشکی منطقه ای.

در همان زمان در پاسخ ماموران مطلع شدند که متهم تری لی پیوند ردینگ بود و در حال فرار از صحنه در یک وسیله نقلیه که در حال دنبال یک California Highway Patrol هواپیما.

پلیس گفت که ماموران وارد در این منطقه واقع شده باند خودرو انجام یک اجرای متوقف و بازداشت باند بدون حادثه است.

تحقیقات پلیس مشخص شد که هندرسون و پیوند استدلال در مورد یک خرابکاری. در رویارویی باند پدید آمده از محل اقامت خود را با یک تفنگ ساچمهای و اشاره آن را در هندرسون و دوست خود را. پیوند مرخص تفنگ ساچمهای یک بار به زمین قبل از نزدیک شدن به هندرسون و قابل توجه او را با تفنگ قبل از پیوند مرخص تفنگ ساچمهای دوباره و آمار هندرسون در بدن پایین تر است.

در جریان تحقیقات چند نفر مورد مصاحبه قرار گرفتند و چند مورد از شواهد جمعآوری شده از جمله یک تفنگ ساچمهای.

اوراق قرضه ممنوع است از در اختیار داشتن سلاح گرم و مهمات و رسمی مشروط برای سرقت خودرو از San Joaquin County است.

باند دستگیر شد و به رزرو Shasta County زندان برای حمله با اسلحه گرم باعث بزرگ بدن آسیب جانی در اختیار داشتن اسلحه گرم و جانی در اختیار داشتن مهمات.

هندرسون که داشت زخم گلوله به بدن پایین تر بود تحت درمان است و انتظار می رود برای زنده ماندن.

ردینگ پلیس در حال پرسیدن که هر کسی با اطلاعات اضافی در مورد این مورد تماس 530-225-4200.

بیشتر:

دزد گیر: 530 جرم سازمان دیده بان: نمایندگان: مردی که به سرقت برده ATV, گیر افتاد, با تشکر از همسایه نکته

بیشتر: به روز رسانی: Costco پروژه می شود OK از ردینگ شورای اسلامی پس از سالها به تاخیر می اندازد. اینجا چرا مخالفان مبارزه نیست بیش

بیشتر: Whiskeytown فراهم می کند, هوای آزاد, امداد برای cooped تا ساکنان

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن