رکورد افکن می رسد یک نقطه عطف: مطبوعات و مردم آن

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 19, 2020یکشنبه شب را علامت پایان یک دوران برای ثبت شون

توسط ABTINNEWS در 29 تیر 1399

یکشنبه شب را علامت پایان یک دوران برای ثبت شوند.

روزنامه و مطبوعات را نهایی خود را قبل از چاپ در عملیات شیفت به شرکت-ثبت در چیکو.

رکورد افکن را خبرنگاران و سردبیران و نمایندگان فروش هنوز هم خواهد شد در ردینگ اما دوشنبه کاغذ خواهد بود گذشته از ردینگ گیاه.

به عنوان مطبوعات می رود, خاموش, همراه وارد دستگاه که مواد درج تبلیغات و بسته های نرم افزاری مقالات برای توزیع نیز خود را روز گذشته در ردینگ.

Mothballing مطبوعات که در آن صادقانه تولید روزانه یک مقاله در شمال ردینگ محل 38 سال نشان دهنده بیش از خاموش کردن ماشین آلات. وجود دارد یک شخصی سمت به عنوان حرکت بر 11 full-time و هفت پاره وقت کارکنان در اطاق ماشین چاپ و بسته بندی مرکز.

ما خواسته چند ما از شرکت کارگران در تولید — کسانی که کار کرده ام برای ثبت افکن طولانی به اندازه کافی برای به دست آوردن عضویت در این مقاله ربع قرن باشگاه — به اشتراک گذاشتن افکار خود را در مورد گاهی اوقات کثیف کار و بگویید چند داستان از گذشته است.

تری Kassahn مطبوعات مدیر عملیات

Kassahn, 57, شده با کاغذ از ماه مه سال 1981 شمارش نیست او یک paperboy در سال 1976.

او زمانی آغاز شد که رکورد افکن مقر بودند در مرکز شهر در Placer خیابان. او 18 زمانی که خواهر او یک R-S کارمند گفت: مردم نیاز به گرفتن مقالات خاموش را فشار دهید و آنها را به زنان در اسب-کفش جدول که به کار گرفته شده آگهی درج.

"اولین چیزی که آنها این است که پیاده روی من برگشت و به من نشان داد که نوشیدن چشمه بود و نمک, قرص, دوا بود. 'OK آنچه من در" او فکر می کردم.

"آن گرم است. آن را واقعا داغ" Kassahn گفت.

اتاق که در آن او تا به حال 16-پا قلع سقف با کمی باتلاق کولر و باز حوض. Kassahn گفت: او باید از دست داده اید 30 تا 40 پوند از عرق کردن در گرما.

"این قرار بود برای یک تابستان پاره وقت و 39 سال بعد, من اینجا هستم," او گفت:.

رکورد افکن در حال حاضر سه عرشه مطبوعات نشسته در دوقلو نظر بلوار ساختمان است که باز در سال 1982. قبلی چاپ عملیات شامل اصلی مطبوعات سایت در خیابان کاج قبل از آنها نقل مکان کرد و در سال 1950 به پلاسر و شرق خیابان محل حاضر و هوشمند کسب و کار مرکز منابع.

مطبوعات منتقل شد و دوباره در سال 1958 به ساختمان دیگری در مورد شش بلوک از دفتر اصلی. در سال 1975 به مطبوعات منتقل شد به پلاسر خیابان سایت که در آن ماند تا حرکت به شمال ردینگ در مارس 1982.

یکی از داستان های Kassahn به یاد می آورد شنوایی است که در مورد یک اطاق ماشین چاپ آتش Feb. 4, 1979 که نابود 29 تن از روزنامه و آسیب دیده پلاسر خیابان را فشار دهید. این یکی از اولین بار R-S تبدیل به سازمانی-ثبت در چیکو به چاپ edition.

در تلاش برای نجات برخی از روزنامه های قبل از آن سوخته Kassahn گفت: برخی از بزرگ رول کاغذ رو دور و نورد پایین خیابان قبل از فوق العاده به وسایل نقلیه است.

"من نمی دانم اگر من درست شنیده ام اما من فکر می کنم رول زد به برخی از اتومبیل های," او گفت:.

مشکوک عمدا ایجاد حریق 19 ساله گارد امنیتی, التماس هیچ مسابقه شد و محکوم به یک سال در زندان است. مرد وکیل گفت: او با استفاده از "بسیار ضعیف قضاوت" در تلاش برای ایجاد خود را به عنوان یک قهرمان با برگزاری "یک مسابقه در یک دست و یک کپسول آتش نشانی در دیگر."

برای چند روز بعد از آن مقاله را در صفحات مانند بوی دود و برخی از لبه نشان داد تاول نشانه از فروغ.

قبلا Kassahn بود paperboy به مدت دو سال در 1970s همراه بلادونا و خیابان و بخشی از شستا مشاهده درایو. که "روز خوبی برای روزنامه" زمانی که او گفت که نادر بود که ساکنان نیست نگاهی به این مقاله است.

"هر خانه ای که من رفت و من تقریبا انداخت کاغذ به," او گفت:. "من تا به حال جوهر در دست من از روز 1."

در اواخر سال 1978 R-S دستور جدید پنج-واحد 80-صفحه هریس مطبوعات از یک کارخانه در کانکتیکات. آن را حمل به ردینگ در اواخر سال 1980 به صورت مونتاژ آغاز به کار کرد و در سال 1982 در دو نمای بلوار محل.

او در بخشی از این حرکت به دور از پلاسر خیابان و دیدم مطبوعات ساخته شده است. R-S تا به حال لوکس از دو پرس در حالی که جدید یکی بود گرفتن ریز کوک.

"برای اولین بار کاغذ در اینجا در زمان دو روز به اجرا. من حتی نمی دانم اگر آنها قرار داده و آن را در خیابان" او گفت:.

او به خاطر یکی از شیفت خود در آن زمان به مدت بیش از 24 ساعت است.

"آنها فقط نمی تواند مطبوعات را باید بروید."

Kassahn دیده است R-S تکامل از طریق سال از یک بعد از ظهر کاغذ به صبح edition علاوه بر این از یک مقاله یکشنبه (و از دست دادن paperboys) و روز هنگامی که یک "سبز ورق" چاپ شد با لیست تلویزیون. صورتی روزنامه بود و حتی رشته در مطبوعات به علامت سرطان پستان آگاهی است.

Kassahn اشتغال او را از بسته بندی مرکز به کار در اطاق ماشین چاپ از سال 1985 تا 1998 زمانی که او دستیار مدیر. او پیشنهاد شد به اطاق ماشین چاپ manager در سال 2001.

Kassahn خواهد ماند در کار بودن زمان برای کمک به decommission فشار دهید. او نمی خواهد آن را از دست ،

مطبوعات شده است بسیار قابل اعتماد این همه سال اما شده اند وجود دارد چند ضعف هنگامی که چیکو کاغذ به شدت به انتشار.

Kassahn گفت: مطبوعات است با تاریخ تولید از سال 1977 و آن را تنها یک ماده از زمان قبل از وجود یک شکست فاجعه بار. او گفت: مطبوعات است و نه قابل استفاده مجدد و او را توصیه می کنیم که این گیریم برای قطعات.

او را از دست ندهید اضطراب از امید واحد عمل در هر زمان.

"برای 20 سال گذشته پس من مدیر — من اغراق آمیز نیست — نبود یک شب وقتی به رختخواب رفت که من امیدوار تلفن نمی حلقه" در مورد مطبوعات شکست.

"هنگامی که آن را می شکند هر کس به دنبال در شما," او گفت:.

چندین بار Kassahn تا به حال به تماس در برق در وسط شب به مطبوعات رفتن دوباره. در حالی که برق پرداخت شد خود را پس از ساعت کار Kassahn ساخته شده یک نقطه برای نشان دادن قدردانی خود را با خرید آنها 100 دلار کارت هدیه به Cattlemens.

او خواستار حرکت مطبوعات عملیات 75 مایلی جنوب "تلخ و شیرین."

"البته ما می خواهیم آن را به رفتن برای همیشه," او گفت:.

Kassahn است چیزهای خوبی برای گفتن در مورد چیکو خدمه است که شما چاپ می شود و کاغذ را از هم اکنون در.

"خوب دسته پایین وجود دارد. کاغذ را در دست خوب با آنها," او گفت:.

براد blogger abroad, بسته بندی, مرکز مدیریت

"من یک خر خر کردن و سرب تکنسین وجود دارد شب کار برای بیش از 25 سال" Maplesen گفت.

Blogger abroad, 54, آغاز ثبت افکن در سال 1988 زمانی که R-S بود شش روز در هفته بدون یکشنبه edition. سه شنبه شد و روز مواد غذایی با مواد غذایی تبلیغات به جای چهارشنبه امروز.

او را استخدام کرد تا به عنوان یک mailroom کارمند که برداشت مقالات کردن مطبوعات و سرش می دویم. آنها را قبل از قرار دادن آنها را در یک ماشین است که اضافه شده تبلیغات درج.

"شما می خواهم که این علامت سیاه و سفید در بالا و پایین پیراهن خود را که در آن مقالات استراحت در برابر شما," او گفت:. "لباس های خود را به طور مداوم رنگ آمیزی (از جوهر)."

R-S با استفاده از یک بعد از ظهر کاغذ با 11 صبح شمال کشور نسخه تا مقاله می تواند trucked به مناطق دور افتاده قبل از 1 p. m., final, home edition چاپ شد. تمام وقت صبح نسخه های آغاز شده در جولای 14, 1994.

Blogger abroad استخدام شد و به عنوان یک مدیر در سال 2012 و با تمرکز بر اطمینان از قرار دادن دستگاه کار کارآمد.

او همچنین نظارت مواد خطرناک که شامل تماشای بیش از یک مخزن فلزی طبقه پایین با ظرفیت برگزاری 10000 پوند از جوهر سیاه و سفید که تحویل داده شده توسط یک تانکر. او همچنین باعث می شود مطمئن شوید این رول کاغذ روزنامه انباشته شده در 2-توسط-4s به نگه داشتن آنها را خشک و در مورد یک طوفان بزرگ می فرستد آب در طبقه زیرزمین.

Blogger abroad چوب در اطراف برای کمک به پیاده کردن و قرار دادن دستگاه. یک چیز او را به انجام در حال حاضر در حال جمع آوری نقشه های R-S ساختمان در تهیه آن فروخته شده در بازار املاک و مستغلات.

او می گوید: Gannett شرکت حرکت به تعطیل کردن مطبوعات و درج و قرار دادن ساختمان برای فروش یک تصمیم گیری کسب و کار.

"من احترام تخصص خود را به می دانم که زمانی که به تماس آن واریز شده," او گفت:. "ما شده است انتظار آن را برای چند سال گذشته به هر حال وقتی خواهد بود که نقطه اوج. من احساس افتخار به اینجا برای تا زمانی که من شده اند."

چه blogger abroad را از دست ندهید بسیاری از آنها کارکنان خود شخص.

"من صرف حرفه ای تمام من با یک زن و شوهر از آنها را," او گفت:. "ما ساخته شده است, روابط, بیش از سال است. من می خواهم بگویم بیش از نیمی از آنها را من احتمالا هرگز دوباره ببینید مگر اینکه ما در تماس باشید."

"این خوب سوار" blogger abroad گفت.

ران Alido, فشار سرپرست عملیات

Alido, 56, شده با R-S 31 سال پس از شروع در گردش بخش در ماه جولای سال 1989 و به طور موقت در حال حرکت به مرکز بسته بندی. او در آغاز به عنوان یک pressman در نوامبر سال 1991 پس از گرفتن مباشر اجازه برای یک هفته تاخیر به دلیل این که دخترش به دنیا آمد. او در حال حاضر 28 سال سن دارد.

Alido گفت: او را از دست این روال در آینده به کار و دیدن همکاران و اگر چه او هنوز هم برخی از کار خود را بگیرید و یاد دهید چرا که آنها در حال ماهیگیری رفقا.

دیرین کارکنان همه داستان است. در حالی که در گردش Alido گاهی اوقات باید برای پر کردن در برای حمل و بنابراین خانه مشترکین هنوز دریافت مقالات خود را در زمان.

در موارد متعدد از او می خواهم که به ارائه مقالات در برف در مرکزی Valley district (در حال حاضر شاستا لیک). هنگامی که او به شیب دار و لغزنده کلوچه Hill Drive, او می خواهم که به پارک خود را در پایین تپه و افزایش چندین بار از طریق برف در حالی که حمل روزنامه بسته های نرم افزاری در پشت او.

آنچه او را از دست ندهید, است, گاهی, کثیف, کار, کار در مطبوعات است. حفظ غلطک های لاستیکی به معنی گرفتن در پشت خود و گرفتن پوشش داده شده با جوهر آنها را تغییر دهید.

"پس از شما انجام می شود شما باید برای از بین بردن خود را با حلال ژنده پوش به پاک کردن جوهر," او گفت:.

سخت کار کردن روزانه چاپ و نصب و راه اندازی یک روزنامه به معنی کارکنان مجبور به کار در تعطیلات. Alido گفت: یکی گرفتن در چهارم جولای بود که قادر به صعود از طریق یک سقف دریچه برای رسیدن به سقف ساختمان و تماشای آتش بازی.

خدمه نیز دیدگاه منحصر به فرد در هنگام کار آتش پیشرفته در ردینگ نزدیک به دو سال پیش است. Kassahn گفت: آنها را دیدم شعله های آتش در این فاصله و در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 5 مسدود با ماشین رفتن در جنوب عازم شمال خط.

"ما نشسته وجود دارد تماشای Carr آتش چیزهای واقعا دیوانه. ما نمی دانیم که چه می گذرد. شهر تبدیل شد خاموش شدند و تخلیه," Kassahn گفت.

آنها فکر ماشین بیرون آمدن از محله بودند sightseers زمانی که آنها واقعا در حال فرار برای زندگی خود را.

Alido گفت: مطبوعات shutdown نشده به طور کامل غرق در عین حال.

"من فکر می کنم آن را به من رسید زمانی که ما در واقع," او گفت:.

پایان یک سنت

چاپ و درج خدمه طرح شاهد آخرین کاغذ پرواز کردن مطبوعات همراه با اتاق خبر, کارکنان یکشنبه شب به صبح روز دوشنبه کاغذ چاپ شده است.

"من می خواهم به اینجا برای آخرین اجرای" را فشار دهید مدیر Kassahn گفت. "من می خواهم به بخشی از آخرین چاپ آن است. ما بسته اصلی قدرت برای آخرین بار."

منطقه ای سردبیر اجرایی سیلاس لیون میزبان sendoff هفته گذشته که در آن او به یک عاطفی ادای احترام به اطاق ماشین چاپ و بسته بندی کارکنان مرکز.

"چه شما انجام داده اند هرگز تحت کنترل خود را — آیا ما تا به حال هنوز یک روز از انتشار و این یک سابقه" لیون گفت.

او با اشاره به تازه ترین ضرورت داشتن چیکو چاپ روزنامه بود روز Carr آتش پاره به شرق ردینگ در جولای 2018 با توجه به برق شهر خاموشی.

"این سخت است برای عبور از این نقطه عطف برای ما. من عمیقا قدردانی از همه از شما و آنچه شما به این جامعه و آنچه که شما به معنای این مقاله" لیون گفت: این گروه است.

Mike Chapman یک خبرنگار و عکاس برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب