نژادی-برابری اعتراضات و راهپیمایی می تواند فشار Indian River مدارس به ملاقات فدرال لغو تبعیض نژادی مشخص منظور

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:32 PM EDT Jun 15, 2020ورو بیچ — ملی و محلی تظاهرات بیش از مسا

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

ورو بیچ — ملی و محلی تظاهرات بیش از مسابقه نابرابری ممکن است منتقل زمینه که در آن منطقه مدرسه در حال تلاش برای دیدار با الزامات از قدیمی دهه لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش, اما, مقامات منطقه گفت: جنبش تغییر نکرده تعهد خود را و یا تلاش برای دستیابی به هدف خود است.

هر چند نابرابری مسائل آمده اند به "سطح آگاهی در سراسر کشور ما این است که یک سطح از آگاهی در اینجا در مدرسه منطقه پس از من وارد شدند (در دسامبر)" سرپرست دیوید مور گفت.

"ما در حال پاسخ به یک بحران ملی" او گفت:. "ما در حال ادامه برای انجام کار است که من به عنوان تعریف یک بحران زمانی که من وارد شدند. این نیست اخیر اولویت است."

بیشتر: "شما استفاده می شود برای ناراحت بودن': محلی دانش آموزان سیاه پوست به یاد بیاورید در مدرسه تصمیم به اعتراض

با این حال آنتونی براون رئیس Indian River County, NAACP معتقد است تظاهرات اخیر در سراسر کشور باید اثرات جدی بر منطقه تلاش های خود را مطابق با حکم دادگاه.

منطقه مدرسه قرار داده شده بود تحت لغو تبعیض نژادی مشخص منظور در سال 1967 پس از چهار پدر و مادر شکایت بیش از منطقه تحت درمان دانش آموزان سیاه پوست. دادگاه فدرال سفارش مورد نیاز Indian River County مدارس به منظور بهبود سیستم آموزش و پرورش برای دانش آموزان اقلیت مانند استخدام متنوع تر کارکنان و ایجاد یک نژادی تر متعادل پردیس.

در سال 1994 اضافی مورد نیاز مانند موفقیت دانش آموزان و کارکنان-استخدام استانداردهای بودند به ترتیب شامل.

در سال 2018 منطقه اهدا شد جزئی موحد وضعیت معنای این منطقه ملاقات کرده بود برخی از سفارش های مورد نیاز از جمله در زمینه امکانات و تجهیزات علمی و کارکنان.

بیشتر: 'به حداکثر رساندن دانشجو بالقوه': Indian River سرپرست برنامه های بزرگ و اهداف برای منطقه

اولین چیزی که مور بود ٬ پس از ورود به نقش خود به عنوان منطقه رهبر بود به redevelop آفریقایی دستاورد طرح, منطقه را نقشه راه برای از بین بردن شکاف دستاورد او گفت:.

مور گفت: "هیجان زده و مفتخر" است که حقوق صاحبان سهام بوده و در خط مقدم منطقه طرح پس از ورود او و رهبران منطقه ادامه خواهد داد برای اطمینان از آن باقی می ماند در خط مقدم. منطقه ادامه خواهد داد به افزایش آگاهی و گنجاندن در اطراف تنوع, او گفت:.

هنوز جلسه لغو تبعیض نژادی مشخص مورد نیاز است "دیر" براون گفت. "کسانی از ما در جدول باید بدانند و آگاه باشند که این (حقوق صاحبان سهام موضوع) است که در حالت بحران," او گفت:.

"فرزندان ما در حال صدمه زدن به نا امید و دیوانه. در مجموع کسانی که از ما در جدول نیاز به گام تا" او گفت:.

"این مهم است که آنها را در این لحظه به نگاه خود را به نگاه در جمعیت دانشجویی و بگو چگونه ما صادقانه و واقعا این کار را انجام?'" براون گفت.

هیئت مدیره مدرسه معاون رئیس مارا شیف منطقه نیاز اجباری ضمنی-تعصب آموزش فرهنگی-تعصب آموزش و به بررسی برنامه درسی — هر دو در شرایط از آنچه گنجانده شده است و آنچه را از سمت چپ به طور کامل مطابق با لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش.

پس آفریقایی آمریکایی دستاورد طرح منطقه نیز باید ارزیابی مجدد آن استخدام فرآیندهای. آن را در مورد داشتن سیاه معلمان عمدتا سیاه, مدارس, اما داشتن معلمان از رنگ نمایندگی در سراسر منطقه ،

بیشتر: آموزش و پرورش, نگاه متفاوت هنگامی که دانش آموزان بازگشت اما هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چه تغییر خواهد کرد

"وجود دارد یک ایده است که ما باید بیشتر سیاه معلمان برای آموزش دانش آموزان سیاه پوست و من می خواهم استدلال می کنند که تنها تا حدی درست است," او گفت:. "نه همه دانش آموزان در منطقه ما باید با دیدن و تجربه و یادگیری از معلمان که هر دو را دوست دارم و که نگاه متفاوت از خود را دارند.

"دو چیز هستند به همان اندازه مهم و از جمله تنوع و قرار گرفتن در معرض به همان اندازه مهم است برای سفید, سیاه, اسپانیایی و همه دانش آموزان ما," او گفت:.

هر چند Indian River County است به دور از تنها منطقه در برخورد با شدت جاسازی شده نژادپرستی ساختاری در منطقه و شهرستان منطقه "نباید هنوز در این موقعیت" در مورد انطباق با لغو تبعیض نژادی مشخص منظور او گفت:.

مانند مور شیف فکر می کند ملی ویژه اطراف نژادی و نابرابری داده است اضافه شده تاکید و افزایش اهمیت این کار در این منطقه متمرکز شده است در مور پس از ورود.

"منطقه باید در همه چیز آن از طریق نژادی-سهام لنز," او گفت:. "این به ضرر ما فکر می کنم ما در حال حاضر در حال انجام است. من می خواهم استدلال می کنند ما باید یک راه طولانی برای رفتن به رسیدن به این سطح از پاسخگویی."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب