مسابقه گرم برای اولین باز کردن صندلی برای مارتین املاک شهرستان ارزیاب در 30 سال

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020مارتین کانتی — رانندگی در

توسط ABTINNEWS در 30 تیر 1399

مارتین کانتی — رانندگی در اطراف شهرستان, آن را به سختی می دانم که این انتخابات شود. نه در معنای سنتی.

گیر کرده در ترافیک نور آن را یک کمپین امضا برای رئیس جمهور و یا کنگره را پر می کند که نظر خود را به هیئت مدیره مدرسه و یا برای کمیسیون شهرستان بلکه برای املاک شهرستان ارزیاب.

برای اولین بار در 30 سال هیچ وقت مارتین املاک شهرستان ارزیاب به دنبال انتخاب مجدد. دو نامزد در حال اجرا برای قانون اساسی در این شهرستان بسیاری از مشخصات بالا مسابقه.

نامزدها باید به شکل مبارزات انتخاباتی خود را در سراسر تجربه و استقرار در مقابل یک دیدگاه تازه.

جنی زمینه, تقویم اموال لورل کلی دیرین دوم در فرماندهی اعلام نامزدی او را پس از خود را به رئیس اعلام بازنشستگی.

"بزرگترین پیام مهم برای رسیدن به رای دهندگان است که لورل کلی بازنشسته است و او تایید من" زمینه گفت.

Kelli شیشه لیتون استوارت کمیسر شهر برای نزدیک به یک دهه به سرعت دنبال کرد تا با اعلام نامزدی او را. او پا را از شهر و کمیسیون چرخد و در حال اجرا مبارزات انتخاباتی مجموعه ای برای تغییر وضعیت موجود در تقویم اموال ،

"من در حال اجرا را به شفافیت بیشتر و بیشتر مسئولیت پذیری و با ایده های جدید" شیشه لیتون گفت.

شیشه لیتون که با این نسخهها کار تمام وقت در جمع آوری مالیات های متعددی نگرانی با ملک ارزیاب ، او با اشاره به شرایط در سال 2013 زمانی که ملک ارزیاب را نادرست شناسایی محل ملک, هزینه شهر صدها هزار دلار در پتانسیل درآمد مالیاتی.

در حالی که اختلافات بین این شهرستان و شهرستان بیش از درآمدهای مالیاتی بعد از حل و فصل شد از طریق دادخواهی مسائل شیشه لیتون گفته شد کمک به یک soured ارتباط بین این شهرستان و شهرستان.

انتخابات, راهنمای: خواندن این داستان قبل از رای شما

این مسائل که او chalked به فقیر نظارت کلی و زمینه های سمت چپ او با بد ادراک از اموال ارزیاب ،

او همچنین با اشاره به انتخابات شکایت علیه زمینه بیش از مبارزات انتخاباتی او نشانه هایی که از دست رفته کلمه "برای" بین "جنی زمینه" و "ملک ارزیاب." دولت قانون نیاز به کلمه "برای" برای جلوگیری از دلالت تصدی.

"چگونه می توان از مالیات دهندگان اعتماد او به رهبر است که دفتر وقتی که او نیست, صادق, طول مبارزات انتخاباتی؟" شیشه لیتون پرسید.

برای بخشی خود را, زمینه, زمان موضوع را با شیشه لیتون انتخاباتی نشانه هایی که "Kelli" در حروف بزرگ. او اظهار آن را گیج کننده به رای دهندگان که فکر کلی در حال اجرا بود برای انتخاب مجدد. شیشه لیتون گفت: نشانه هایی برای کمیسر شهر همیشه بوده اند مانند آن.

زمینه های ادعا, تجربه خود را ارزیابی هزاران نفر از خواص بیش از سه دهه است.

هر دو نامزد به طور مستقل به خود جلب کرد شباهتها بین ملک ارزیاب و مدیر عامل یک شرکت است.

"آیا شما می خواهید یک مدیر عامل که کار کرده است در این کار و از زمین پرسید:" زمینه با اشاره به تجربه خود به عنوان یک قدرت مورد نظر.

"فرد مسئول است که فقط یک نقش متفاوت از کسی است که در آنجا مشغول به کار 31 سال" شیشه لیتون گفت. "این فقط یک طرز فکر های مختلف."

نظر: Martin County نامزدها پاسخ TCPalm پرسشنامه

به جای شیشه لیتون گفت: اموال ارزیاب دفتر نیاز به یک مدیر به ویژه کسی است که می تواند در آمده و ارائه ایده های جدید. او گفت که او می خواهد به یک کارمند اداره منابع انسانی یا حداقل یک قرارداد با شهرستان است که می تواند منابع انسانی خدمات برای کارکنان. آن را در حال حاضر هیچ بخش منابع انسانی.

دفتر نیازهای تکنولوژی جدید شیشه لیتون گفت. او گفت که او می خواست آن را به به سرعت با Palm Beach County, اما آن را در وسط یک نرم افزار تبدیل — یکی این زمینه گفت: او بهترین راه حل مناسب به رسیدگی است. شیشه لیتون سوال زمان طولانی در انتظار تبدیل.

زمینه های بوق و کرنا تجربه خود را به عنوان مفید نه تنها برای نرم افزار تبدیل, اما برای دست زدن به هر چالش های آمده در ارزیابی مقادیر زیر coronavirus. شیشه لیتون است nodirect ملک-ارزیابی تجربه اما باعث شده است تا کار در هر دو جمع آوری مالیات و استوارت بودجه.

"من درک می کنم من چلنجر است که چشم انداز تازه" زمینه گفت. "این نوع از کار است که شما نیاز دارید که دانش تاریخی."

جاشوا سلیمان است که یک سیاست خبرنگار پوشش گنج ساحل. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن