Q&A with TFT استاد شان Metzger, به تازگی نام شرکت-سردبیر مجله تئاتر

Sean Metzger یک خود اعلام کرد معتاد است. پس از ورود در UCLA School of Theater, Film and Television در سال 2012

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

Sean Metzger یک خود اعلام کرد معتاد است. پس از ورود در UCLA School of Theater, Film and Television در سال 2012 از اولین تصدی آهنگ تدریس در دانشگاه دوک استاد و نویسنده که با این نسخهها کار در تقاطع ها از فرهنگ بصری و همچنین آمریکایی آسیایی, کارائیب, چینی, فیلم عملکرد و تمایلات جنسی مطالعات نیز تبدیل به گروه تئاتر معاون صندلی از مطالعات کارشناسی و رئیس جمهور از عملکرد مطالعات بین المللی.

اخیرا منطقه خلیج بومی شد همکاری سردبیر تئاتر مجله برجسته علمی, مجله تئاتر, مطالعات و ممکن است او را جشن انتشار کتاب دوم خود را. در حال حاضر در میان COVID-19 گیر او اقامت امن در خانه در پردیس که در آن برای هفت سال گذشته او زندگی می کردند در میان دانش آموزان به عنوان یکی از 20 دانشکده-در-محل اقامت که با ارائه برنامه های آموزشی, آموزشی و فعالیت های سرگرم کننده برای دانش آموزان زندگی بر روی تپه. هر چند در حال حاضر وجود دارد یک کاهش دانشجو, بدن, Metzger, که همچنین بخشی از فیلم های تلویزیونی و رسانه های دیجیتال دانشکده نگه داشتن مقدار زیادی مشغول خود بهار چهارم کلاس و همچنین به عنوان های مختلف نوشتن و ویرایش پروژه ها. او به تازگی در زمان استراحت به چت در مورد زندگی خود را در UCLA در گیر کار خود را با تئاتر مجله و پس از ساعت عشق برای روی صفحه نمایش کوچک برنامه نویسی و قهرمان فیلم.

حال شما چطور است ؟

زنده ماندن!

چه یک روز معمولی نگاه کنید مانند شما در حال حاضر ؟

من به نوبت با من شریک راه رفتن سگ چند بار در روز (Cleo است چو مخلوط است که در برخورد با دانش آموزان). در غیر این صورت من صرف روز من مواد خواندن برای کلاس prepping اسلاید برای سخنرانی و پاسخ به دکتری پایان نامه و یا دانشجو در مقطع کارشناسی نگرانی. ما به تازگی برگزار مجازی ما و این رویداد زمان زیادی از زمان دبستان. من در تلاش برای جلوگیری از یک روز در هفته برای خود من نوشتن و ویرایش پروژه ها. در شب من مستعد ابتلا به شراب خواری-مشاهده سری: من فقط با "بابل برلین" هستم و رفتن را از طریق "اوزارک" در حال حاضر. من به نوبه خود به "Westworld" و "How to Get Away with Murder" به زودی.

چگونه می توانم به شما فکر می کنم COVID-19 بیماری همه گیر در حال رفتن به تاثیر تئاتر ؟

حتی اگر من کاملا افسرده توسط pandemic, من فکر می کنم آن را به تولید مقدار زیادی از نوآوری در شرایط تئاتر تمرین و ارتباط آن با فن آوری های جدید. راه های متعدد وجود دارد از فکر کردن در مورد آنچه "ویروسی" به معنی در نظر بگیرد بلکه از نظر ما رسیدن به هر یک از دیگر و تماس با یکدیگر از طریق رسانه های مختلف سیستم عامل است. این است برای رفتن به ادامه من و بسیاری از شرکت های تئاتر در حال حرکت در این جهت است.

آنچه مورد نظر داستان که ممکن است گفته شود?

این سه ماهه در UCLA TFT تئاتر استاد Sylvan اسوالد و فیلم مستند استاد Kristy Guevara-فلاناگان هر دو انجام کلاس که به صراحت کشف این موضوع است. من نیز کار با Skoll مرکز برای تشویق کار دانشجویی در این ورید.

چه کار می کنی دقیقا ؟

ما در حال بررسی تعلیم و تربیت ستون در Skoll مرکز کلی ماموریت. ایده ما این است که به معاون کشیش بخش یک تعداد انگشت شماری از پروژه های دانشجویی توصیه می شود برای ما توسط اساتید که در حال کار در اجتماعی تاثیر فضا (یا افراد خود را استفاده از این واژگان برای توصیف فعالیت). در طول این سه ماهه ما بررسی خواهد شد و خلبان یک برنامه که در آن Skoll مرکز افزایش یادگیری دانش آموز تجربه در هر رسانه یک دانش آموز انتخاب کرده است برای ایجاد یک پاسخ به زمان بیماری همه گیر.

چه آن را مانند بود پس از اعلام این خبر که UCLA در حال حرکت بود بهار سه ماهه کلاس های آموزش از راه دور را به طور ناگهانی آماده شدن برای آموزش ؟

آن را آسان تر برای کسانی از ما که در حال کار در تئاتر و عملکرد در مطالعات پایان به دلیل مقدار زیادی از کار ما شامل افراد در خواندن و پاسخ به آن کار می کنند. تئاتر پروفسور میشل Carriger و من تدریس کلاس بزرگتر برای دانشجویان بنابراین ما در حال حاضر ارائه پاورپوینت مونتاژ. آن را فقط یک ماده از تغییر آنها را به یک پلت فرم آنلاین. حتی پس از, من نمی خواهم به انجام فعالیت های دانش آموزان من که در آن آنها و انجام همه چیز را در کلاس با هم مانند یک tango lesson که من اغلب ترکیب به کلاس های من, اما آن بخش امکان پذیر نمی باشد در حال حاضر. من فقط صحبت کردن به کامپیوتر, تمام وقت, بنابراین آن را سخت به دریافت احساس از آنچه می کند و با ثبت نام دانش آموزان است.

خارج از UCLA شما به تازگی شرکت-سردبیر مجله تئاتر.

بله. آن را رسمی انتشار فصلنامه انجمن برای تئاتر در آموزش عالی است. من بسیار زیادی را از عرض به شکل آنچه که من می خواهم به انجام. من به طور کامل مسئول برای دو تا از مسائل در هر سال و برای یکی از کسانی که من معاون کشیش بخش مقالات اطراف یک موضوع خاص است که من را انتخاب کنید. به طور کلی طیف وسیعی از آنچه را مشاهده کنید و برای در نظر گرفتن است که واقعا شگفت آور است. من شده است خواندن مسائل در مورد سنگال درام و همچنین مسائل مورد شکسپیر است.

مسئله اول خود را در ماه مارس است. چه در داخل ؟

این چهار مقاله است: در مورد معاصر سوریه و به نمایندگی از سوریه از طریق عکاسی در یک "post-حقیقت" آب و هوا. یکی دیگر از فمینیست را در نمایشنامه نویس آلمانی Frank Wedekind را "لولو" بازی می کند. پس از آن وجود دارد یک مقاله در کانادا Mohawk (Haudenosaunee) نویسنده E. پائولین جانسون است که اغلب به عنوان یکی از قدیمیترین بومی آمریکا نویسندگان و هنرمندان. یکی از آخرین است در مورد شکسپیر در ایران است که من می دانستم که هیچ چیز در مورد در حال حاضر من یک ایده خوب چگونه خود را با این نسخهها کار شده اند گنجانیده شده به فرهنگ از قرن 19.

شما شروع به فکر کردن در مورد آینده موضوع ؟

بله. از آن خواهد شد به نام "جزئی Asias." من شده فکر کردن در مورد آنچه در آن به معنی فکر می کنم در مورد جمعیت آسیایی و زمانی که آنها اکثریت اما اقلیت در جای دیگر: من فقط به پایان رسید نوشتن "چینی اطلس: Seascapes و تئاتری جهانی شدن" (Indiana University Press, 2020) که به نظر می رسد در چینی های فرهنگی و مالی گردش در مکان هایی مانند کارائیب و جنوب آفریقا است. من هم co-ویرایش خاص موضوع "عبارات آسیایی, Caribbeanness" در مجله آسیایی, Diasporic بصری فرهنگ و آمریکا و مشغول به کار در یک کاتالوگ مقاله برای "محافل و مدارات: چینی کارائیب هنر" در این تم. قبل از COVID-19 آمد وجود دارد همچنین دو کنفرانس و جشنواره ها برنامه ریزی شده ظرف سه ماه از یکدیگر (پیدایش 2020 و CAATA ConFest 2020) خواهد بود که با تمرکز بر diasporic تم پس از آن به نظر می رسید مانند زمان مناسب برای انجام مسئله ای است که به رسمیت شناخته شده و این تاکید در آسیا و شرکت های چند ملیتی در زمینه.

شما همچنین خروجی رئیس جمهور از عملکرد مطالعات بین المللی.

من از رئیس جمهور برای مدت چهار سال و من در هیئت مدیره است که پراکنده در سراسر جهان به مدت شش سال. عملکرد مطالعات بین المللی یک گروه از دانشمندان و هنرمندان و موزه داران که در حال فکر کردن در مورد عملکرد به عنوان یک شی از تجزیه و تحلیل به عنوان به خوبی به عنوان یک روش. ما سالانه در شخص کنفرانس در جایی در جهان; این تابستان آن خواهد بود در کرواسی اما ما به آن به تعویق افتاد. ما شده ایم فکر کردن در مورد آنچه می تواند ما را در موقت. چگونه می تواند ما را یک گفتگو و یک عمل رفتن در پاسخ به رویدادهای جهان در حال حاضر ؟ من نمی دانم آنچه که در حال رفتن به مانند رتبهدهی نشده است, اما من بسیار هیجان زده در مورد آن چرا که شما باید بسیاری از ذهن و هنرمندان از مکان های مختلف فکر کردن در مورد یک موضوع مشابه که بر همه ما اما در راه های مختلف.

چه چیزی شما می خواهم به انجام در چه زمان کمی دارید ؟

من معمولا خواندن برای کار و لذت بردن. در این لحظه من یک شمع از کانادا پخش و همچنین ویلیام Ging اندکی Dere را خاطرات "بودن چینی در کانادا" در قفسه. در این راستا از سرگرم کننده و بورس تحصیلی من هم خواندن فیلیپ ک دیک "در قلعه بالا" و انتقادی پاسخ به آن است. من خواندن نمایشنامه های بومی هنرمندان تئاتر برای یک پروژه بر روی یک دیگر جدول زمانی. و من به تازگی به من همکار سابق پریسیلا والد, کتاب "مسری: فرهنگ حمل و شیوع روایت" از آنجا که او انجام آنلاین سمینار که من حضور داشتند.

آیا شما تماشای فیلم ؟

با وجود سیاست و به خصوص افکار من در مورد جنسيت من یک ابرقهرمان فیلم fan.

آنچه که مورد علاقه شما چیست ؟

من می دانم که این نوع است کاملا مردانه و سنگین اما آن را اجازه می دهد برای قوی شخصیت زن که من مثل خیلی ها; من کاملا به "Wonder Woman" سری. من هم دوست داشتم Netflix مارول سری "لوک کیج" با همه این آمریکایی های آفریقایی تبار و فرهنگ و ادبیات در محیط کلی صحنه مثل چستر Himes' رمان "گرما را در." چیز کمی بود که کاملا قانع کننده به من. من آن را دوست دارم زمانی که فیلمسازان به بینندگان فرهنگی دال به فکر کردن در مورد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب