پورت سنت لوسی خانه سلامت, مدیر عامل, بازداشت متهم به پزشکی تقلب توسط مقامات دولتی

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:42 PM EDT Jun 24, 2020ST. لوسی شهرستان پورت سنت لوسی بود به اته

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

ST. لوسی شهرستان پورت سنت لوسی بود به اتهام پزشکی و تقلب grand theft پس از اتهام دریافت بیش از $200,000 از بیش از 2000 ادعاهای دروغین ساخته شده توسط خانه سلامت کسب و کار با توجه به دولت دادستان کل اشلی مودی ،

لورنا ابیگیل Dukes است مدیر اجرایی 3D Living & Home Services, Inc., یک Coral Springs مبتنی بر خانه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. اگر محکوم در دو درجه جنایات او می تواند تا 60 سال را در زندان با توجه به انتشار اخبار.

اگر چه Dukes' کسب و کار است که در کرال سپرینگس, دولت, سوابق کسب و کار خود را نشان می دهد ثبت آدرس پستی یک خانه در 74000 بلوک غرب Greenspring خیابان در پورت سنت لوسی.

Dukes دستگیر شد دوشنبه در کنفرانس مشترک خبری-عملیات توسط دادستان کل پزشکی تقلب در واحد کنترل ایالات متحده مارشال را فراری نیروی کار و سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر.

بیشتر: پلیس: زن مرده, مرد مجروح در جنوب رودخانه هند تصادف رانندگی

او در سنت لوسی زندان شهرستان با قرار وثیقه تعیین شده در $100,000. او همچنین اتهامات عنوان شده علیه در شهرستان Broward.

با توجه به دولت لوی سارنوالی بین ماه های ژانویه جولای 2017 و 2019 پزشکی برنامه پرداخت Dukes' کسب و کار $204,022 برای 2,038 فتح کند گرفته شد ادعای جعلی از خدمات پزشکی دریافت کنندگان و مشتریان از کسب و کار.

دفتر دادستان کل اعلام کرد که در برخی موارد دوک کسب و کار ارائه ادعاهای دروغین برای خدمات داده نشده به پزشکی گیرنده و دریافت پرداخت از پزشکی برنامه برای کسانی که ادعا می کند. تحقیقات نشان داد این شرکت به ارائه خدمات به عنوان اغلب به عنوان صورتحساب نشان داد و نه ارائه هر گونه خدمات به برخی از مردم برای آنها صورتحساب.

بیشتر: Indian River County زن به اتهام اقدام به قتل پس از بحث بیش از Facebook تخم مرغ تصویری

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با یک اشتراک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن