PGA Tour منتشر شد برنامه با راه اندازی مجدد برای ژوئن

استیو DiMeglio Golfweekمنتشر شده 11:17 AM EDT May 16, 2020پونته ودرا بیچ فلوریدا. – هدف منتقل شده است تا اواسط

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

پونته ودرا بیچ فلوریدا. – هدف منتقل شده است تا اواسط ماه ژوئن.

PGA Tour پنج شنبه اعلام کرد آخرین تغییرات برنامه امید محور یک 2019-2020 فصل گرفتار COVID-19 جهانی همه گیر با چارلز شواب چالش امیدوار راه اندازی مجدد ژوئن 11-14 در استعمار کشور باشگاه در فورت ورث ،

RBC میراث فرهنگی بود که لغو شده بود قرار داده و در برنامه خواهد شد و به دنبال چارلز شواب در ژوئن 18-21. مسافران قهرمانی خواهد بود در خط بعدی ژوئن 25-28.

همچنین اعلام شد که این حوادث در این برنامه جدید برگزار خواهد شد و بدون طرفداران, اما این سفر گفت: آن را "ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت و به دنبال توصیه های محلی و مقامات دولتی به منظور تعیین مناسب ترین محل دسترسی در هر بازار است."

چهار وقایع چارلز شواب چالش RBC میراث مسافران قهرمانی و موشک وام مسکن کلاسیک. در حال حاضر جان دیر کلاسیک در جولای 9-12 خواهد بود که اولین رویداد که در آن طرفداران خواهد بود و اجازه بازگشت در این مسابقات زمینه.

این فصل RBC کانادا باز و Barbasol مسابقات لغو شده است. همچنین ادای احترام نظامی در Greenbrier در اصل برنامه ریزی شده به پا زدن کردن 2020-21 فصل در ماه سپتامبر لغو شده است.

"بهداشت و ایمنی از همه در ارتباط با PGA Tour ما و جامعه جهانی همچنان به ما اولویت شماره 1 و امید ما این است که برای بازی در یک نقش مسئولانه در جهان را بازگشت به لذت بردن از چیزهایی که ما را دوست دارم" PGA Tour کمیسر جی موناهان در بیانیه ای گفت. "امروز اعلام کرد که یک گام مثبت برای ما طرفداران و بازیکنان ما نسبت به آینده نگاه کنید اما به عنوان ما و تاکید بر موارد متعدد ما را از سر رقابت تنها زمانی که کار از نزدیک با ما مسابقات همکاران و جوامع آن در نظر گرفته شده است امن برای انجام این کار تحت هدایت پیشرو مقامات بهداشت عمومی."

در فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' stay-در-خانه سفارش می کند, از دوره های گلف

در اوایل این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شروع به تدوین برنامه ای برای بازگشایی اقتصاد که شامل تشکیل یک کمیته مشاوران از بخش های مختلف بازرگانی, دولت, صنعت مراقبت های بهداشتی و ورزشی جامعه از جمله موناهان و LPGA کمیسر مایکل Whan.

نظر: عجله زنده ورزشی, پشت, حتی بدون تماشاگران کمک نمی خواهد در دراز مدت

PGA Tour مقامات و بازیکنان شورای مشورتی باید به طور منظم برگزار شد پس از بحث فصل را به توقف آمد با لغو بازیکنان قهرمانی در مارس 13. نه مسابقات از جمله باز کردن قهرمانی در حال حاضر لغو شده است قبل از آخرین برنامه تغییر. هشت تورنمنت – از جمله کارشناسی ارشد, آمریکا, باز, PGA قهرمانی و FedExCup برگشتی – شده بود نقل مکان کرد به تاریخ بعد.

همچنین بازی های تابستانی در توکیو شد و به تعویق افتاد تا 2021.

تنظیم برنامه برای 2019-2020 فصل در حال حاضر متشکل از 36 حوادث با داشتن 22 انجام شده است. تور امیدوار به نتیجه گیری در این فصل با تور قهرمانی بیش از آخر هفته روز کارگر.

اگر برنامه های جدید نگه می دارد 2020-21 نجومی سپتامبر آغاز خواهد شد. 10-13 با Safeway باز در نپا کالیفرنیا و خواهد شد از ویژگی های شش قهرمانی: کارشناسی ارشد در نوامبر سال 2020 و مارس سال 2021; ایالات متحده آمریکا در سپتامبر سال 2020 و ژوئن 2021; PGA قهرمانی در مارس سال 2021; و از قهرمانی باز در جولای 2021.

تجدید نظر 2019-20 PGA Tour schedule

2020-21 PGA Tour schedule (سقوط بخش)

دیگر تورهای

PGA Tour همچنین اعلام کرد راه اندازی مجدد از 2020 Korn تور کشتی های نجومی و به روز رسانی در مورد مکنزی تور PGA تور کانادا برنامه.

از Korn تور کشتی سر گرفته خواهد شد و بدون طرفداران در حضور ژوئن 11-14 در یک رویداد جدید در رنگ است ولی البته در TPC Sawgrass در پونته ودرا بیچ فلوریدا. این Evans دانشمندان دعوتی در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه 21-24 شده است به تعویق افتاد و سه رویداد لغو شد: این رکس, بیمارستان, باز, BMW خیریه Pro-Am ارائه شده توسط SYNNEX Corporation و زنده + کار در مین باز است.

این مکنزی تور لغو شش وقایع فصل آن از طریق اوایل ماه جولای و انتظار را بیشتر اطلاعیه در مورد حوادث در هفته های آینده.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب