پنس لغو برنامه ای برای سفر به فلوریدا و آریزونا به عنوان coronavirus موارد سنبله

نیکلاس وو ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:51 PM EDT Jun 27, 2020واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس را لغ

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس را لغو کرده است حوادث در فلوریدا و آریزونا به عنوان coronavirus موارد سنبله در این کشورها است.

یک سخنگوی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین را تایید کرد به ایالات متحده آمریکا امروز, حوادث که شامل متوقف می شود به عنوان بخشی از پنس را "ایمان در امریکا" تور لغو شد "از فراوانی از احتیاط" به عنوان موارد صعود در فلوریدا و آریزونا.

در روز سه شنبه پنس برنامه ریزی شده بود به اظهارات یک "ایمان در امریکا" رویداد در توسان و برای ملاقات با رژیم صهیونیستی است. mlb مورد COVID-19 پاسخ.

پنس در حال برنامه ریزی برای سفر به فلوریدا در جولای 2 برای تور اتوبوس نشست با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در مورد کوروناویروس و به ارائه سخنان هر دو در یک "Fatih در امریکا" رویداد در ساراسوتا پس از سفر Oakley حمل و نقل, Inc. در لیک ویلز.

بیشتر: دنیا در تلاش برای جلوگیری از گسترش coronavirus

دو کشور دیده می شود تعداد بی سابقه ای از موارد به عنوان ملت تجربیات خوشه در چند متحده است. ایالات متحده گزارش دومین روز از ثبت موارد شنبه.

فلوریدا اعلام کرد 9,585 موارد شنبه و آریزونا اعلام کرد 3,591 موارد است.

بیشتر: آمریکا, دکتر, کمبود بدتر به عنوان تلاش برای جذب و دانش آموزان لاتین غرفه

بیشتر: به روز رسانی: ما گزارش روز دیگر از رکورد موارد; سواحل میامی بسته برای ژوئیه 4; شدید COVID-19 آسیب مغز

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رو نقد برای برگزاری تجمع در Tulsa, اوکلاهما, هفته گذشته است. محلی مقامات بهداشتی نام آن را به لغو بیش از نگرانی در مورد گسترش coronavirus و چندین کمپین کارکنان و سرویس مخفی کارکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus پس از این تجمع است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن