پاستور در ردینگ کلیسا با COVID-19 شیوع صحبت می کند در مورد دست زدن به بحران

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:31 AM EDT May 8, 2020پس از شش نفر در کلیسای خود را آزمایش مثبت برای cor

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

پس از شش نفر در کلیسای خود را آزمایش مثبت برای coronavirus از جمله یک نفر که کشته شده اند کشیش ارشد از ایمان مجمع کلیسا در ردینگ گفت: او در تلاش است به عهده دارد و کار با مقامات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

Shasta County بهداشت و خدمات انسانی مقامات روز دوشنبه گفت شده است وجود دارد "بالاتر از انتظار می رود تعداد موارد مثبت" در ارتباط با کلیسا.

مقامات شهرستان ها معمولا تمایلی به فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد افراد کسب و کار و یا سازمان هایی که آن را انتشار اطلاعات در مورد COVID-19 موارد است.

اما روز دوشنبه مقامات شهرستان رفت از راه خود را به نام کلیسا و هشدار دادن اعضای خود آنها "ممکن است در معرض خطر بالاتر از حمل COVID-19 به خصوص اگر آنها با حضور در یک رویداد آخر هفته وجود دارد (در کلیسا) در مارس 14 و 15 و آنها باید اطلاع رسانی خود را در تماس نزدیک و محافل اجتماعی است که آنها ممکن است در معرض."

ایمان مجمع کشیش ارشد پل Tilley گفت: او مطلع جماعت خود را در مارس 23 روز بعد از او در بر داشت یک زن در کلیسای خود را آزمایش مثبت برای COVID-19.

که 75 سال اولین کسی بود که در Shasta County به مرگ ناشی از این بیماری است.

پس از آن تعدادی دیگر از اعضای کلیسا باید آزمایش مثبت برای این بیماری و یا قرار داده شده است تحت قرنطینه به عنوان یک احتیاط Tilley گفت.

از روز شنبه وجود داشته است 23 نفر countywide که آزمایش مثبت برای COVID-19 و سه شهرستان ساکنان از آن فوت کرده اند با توجه به این شهرستان در بخش بهداشت و درمان.

این زن که فوت قرارداد این بیماری در ساکرامنتو بیمارستان و سپس بازگشت به Shasta County, سلامت, مقامات گفت. او در مارس 24, دو روز پس از آزمایش مثبت, مقامات گفت.

"او یک دختر بسیار شیرین بانو" Tilley گفت: از زن است.

پس از Tilley شنیده عضو جماعت خود را آزمایش مثبت برای COVID-19 او تماس Shasta County مقامات بهداشت مارس 23 "به آنها یک حساب دقیق از چگونه من به کار گرفته بحران," او گفت:.

او همچنین یک جدول زمانی از فعالیت های در کلیسا و مطلع کل 300-عضو جماعت به طوری که آنها خواهد بود آگاه از احتمال آنها در معرض ویروس Tilley گفت.

"آنها (مقامات شهرستان) به من اطلاع داد که در آن زمان من تا به حال در پاسخ به شیوه ای مسئول" Tilley در بیانیه ای گفت. "کلیسا بسته شده, در انطباق با رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن Coronavirus دستورالعمل برای امریکا پس از اعلام این خبر در 16 مارس برگزار شود."

Tilley گفت: او بوده است نه قرنطینه به دلیل بیماری اما چندین نفر دیگر در کلیسا متاثر شده اند.

از شش اعضای کلیسا که تست مثبت درگذشت. زن و پسر تحت قرنطینه به مدت 14 روز بود اما هیچ علائم Tilley گفت. فرد دیگری است که در صفحه اصلی دوره نقاهت و در قرنطینه است.

یکی دیگر از اعضای این کلیسا در بیمارستان بستری شد اما منتشر شد و دوره نقاهت است. دو بیشتر اعضای کلیسا هنوز در بیمارستان در وضعیت با ثبات است.

با وجود گسترش این بیماری در میان اعضای کلیسا مسئولان شهرستان ستایش Tilley و دیگران در ایمان مجمع.

"ما تحت تاثیر قرار چگونه فعال کلیسا بوده و پس از یادگیری در مورد مورد اول در جماعت خود گفت:" هویج Isola این شهرستان بهداشت عمومی مدیر شعبه.

Tilley گفت: او است پناه در محل و ترغیب دیگران در جماعت خود را به انجام همان به آنها را نگه دارید و بزرگتر جامعه امن است.

"من می خواهم به انجام آنچه که من می تواند به نگه داشتن اعضای من امن" او گفت:. "ما به عنوان یک کلیسای در حال تلاش برای به عنوان مثال منجر شود تا آنجا که آنچه شما باید انجام دهند."

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن