همه گیر جوانان در آغوش اسطوره به عنوان coronavirus موارد به موشک وار رفتن در فلوریدا

جان Pacenti jpacenti@pbpost.comمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 26, 2020ژوپیتر فلوریدا — یک زن جوان به عنوان مربع هام

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

ژوپیتر فلوریدا — یک زن جوان به عنوان مربع هامور در Jupiter گفت که او نمی خواهم به بحث در مورد کوروناویروس در این بکر ژوئن شب.

او پس از آن تا به حال فکر دوم و تبدیل و گفت: "من فکر می کنم آن را جعل و من فکر می کنم آن را فقط به آنفولانزا در استروئید."

او سپس منتظر و راه می رفت به رستوران بدون ماسک پوشش دهان و بینی است.

به انجمن خوش آمدید چهره جدیدی از COVID-19 در فلوریدا به عنوان موارد مثبت برای 20-چیزی را کاملا منفجر شد و از آنجا که دولت دوباره باز از آن مستند در ماه گذشته.

هفتگی متوسط سن برای کسانی که تست مثبت در کشور کاهش یافته است و از 65 در ماه مارس تا اواسط 30s — فوق العاده توسعه است.

در دو ماه زمان برای عفونت فلوریدا بین سنین 15 و 24 رفت از حدود 2000 به بیش از 14,000 — 600% افزایش می دهد.

کسانی که در سن 25 تا 34 نمی کرایه بسیار بهتر است. تعداد آنها رفت و از بیش از 4000 به بیش از 20 ، 000 — افزایش 400%.

و اگر چه درصد خود را کوچک 76 جوان فلوریدا درگذشت از COVID-19.

اما افکار این ویروس از زن جوان همراه مارینا در مشتری بود پرت در میان همسالان خود و در مورد این هفته است.

البته اعضای نسل Tik-Tok مصرف این بیماری همه گیر به طور جدی. آنها در خانه هستند و نه تجمع در رستوران ها که تبدیل به کاباره ها وقتی که همه خواب است.

این همان جمعیتی که بسیج قهرمانانه برای کنترل اسلحه در پی تیراندازی و کشتار دو سال پیش در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان.

آنها شرکت کردند به شدت در اخیر سیاه زندگی مهم نیست و آنها فقط بسیج به خرابکاری جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اوکلاهما تجمع درخواست بلیط و هرگز نشان, کمک به نیمه خالی آرنا.

به وضوح هر عضو Gen Z معتقد است در وظیفه مدنی وقتی که می آید به COVID-19.

بیشتر: جوان آمریکایی کمتر احتمال دارد به فاصله اجتماعی به عنوان coronavirus موارد در ادامه به ظهور بررسی می گوید:

آخرین: فلوریدا شکسته روزانه رکورد جدید COVID-19 موارد با 8,942 روز جمعه گزارش داد

بیشتر: فلوریدا ممنوعیت نوشیدن در کافه دوباره به عنوان COVID-19 موارد سنبله

بارها و بارها بزرگسالان جوان صحبت کرد که به پالم بیچ پست گفت: این ویروس در جعل که در صورت پوشش نمی تواند جلوگیری از گسترش سرایت و آن را بدتر از آنفولانزا.

اگر آن را به عنوان یک نوار زیادی از این نسل به دنیا آمد و در سال 1995 یا زود در مجموع خریداری شده به یک اسطوره در مورد COVID-19 که شانه خالی همه هشدارهای مقامات بهداشت عمومی.

در میدان هامور در این شنبه شب یکی خواهد بود سخت فشرده برای پیدا کردن یک ماسک صورت به عنوان مردم شناس قرار شام داشتی در تب و تاب بودن از مشتری فانوس دریایی در لبه مارینا. یکی ارشد یکی بود. آن dangled را از گوش خود را.

صحنه تکرار شد در اقیانوس اطلس خیابان در دلری بیچ ، در بوکا راتون را در مرکز شهر. و در درایو زیستن در غرب پالم بیچ.

تلاش برای رسیدن به نمایندگان برای اظهار نظر با مربع هامور و رانندگی زیستن از طریق پیام های صوتی و ایمیل ناموفق بودند.

'هیچ بدتر از آنفولانزا'

اما آن را نه فقط رستوران ها و مکانهای تفریحی که در آن افراد جوان را می توان با استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و یا تمرین های اجتماعی فاصله.آنها همچنین بیش از همه بوکا ریتون ضربه زدن بر روی درب بدون ماسک انجام فروش سخت در پانل های خورشیدی.

این همان گروهی است که عناوین ساخته شده برای مهمانی سخت در طول بهار به عنوان کشور زمین به وقفه در شروع این بیماری همه گیر.

بیشتر: سابق فلوریدا COVID-19 داده شد که در آن فلوریدا coronavirus داده آمده است ؟

"این فقط یک نرمال فصل آنفولانزا — فقط کمی بدتر" گفت: جاستین Chapman, 21, خارج از درایو زیستن, گلف محدوده/رستوران در وست پالم بیچ. "من شناخته شده مردم است که تا به حال آن را و آن را بدتر از آنفولانزا."

این استوارت resident گفت که پوشیدن صورت پوشش و تمرین های اجتماعی فاصله نمی خواهد متوقف کردن گسترش عفونت است.

این احساسات نیز تکرار توسط دیگر 20-یه چیزی. یکی گفت که "از نظر علمی ثابت شده" که ماسک نمی جلوگیری از عفونت از گسترش.

چنین موقعیتی نه تنها شانه خالی درخواست از مقامات بهداشت عمومی بلکه واقعی داده ها: در 11 می گوید که حکم پوشیدن ماسک در عمومی — مانند نیویورک و ایلینوی و میشیگان — موارد جدید کاهش یافته است 25 ٪ بیش از دو هفته گذشته.

بسیاری از این افراد جوان نمی خواهم به نام خود را برای انتشار. برخی از آنها آشکار دشمن که نزدیک در مورد این موضوع. یکی بود پالم بیچ پست خبرنگار پرتاب از درایو زیستن برای پرسیدن سوال.

"این بیشتر از یک چیز. افرادی که جوان هستند آن را دریافت کنید و از آن دور می رود" 21 ساله و مرد گفت: در اطلس خیابان. "اگر شما 80 و شما می توانید از آنفولانزا, شما در حال رفتن برای پایان دادن به مرگ به هر حال."

یک فریب طراحی شده توسط دموکرات ها?

وقتی پرسید که چه او در مورد COVID موارد صعودی در گروه سنی مرد جوان گفت: آن را جعل — درست مثل در مشتری — و اضافه شده است که آن را طراحی شده توسط دموکرات ها برای جلوگیری اقتصاد به صدمه زدن به تهمت شانس در انتخاب مجدد.

"بچه ها را یک روح در مورد آنها است که باعث می شود آنها احساس شکست ناپذیر — شما به یاد داشته باشید سن" گفت: دلری بیچ شهردار صدفی Petrolia.

"چیزی که آنها باید به فکر کردن در مورد است که چگونه آن را در حال رفتن به آنها را تحت تاثیر قرار, اما چگونه آن را در حال رفتن به تحت تاثیر قرار دهد آن دسته از افرادی که آنها در حال آمدن به تماس با: خود پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خود."

Petrolia اذعان کرد که افراد جوان که قرارداد COVID به احتمال زیاد رفتن به مبارزه با آن و حتی ممکن است هر گونه علائم. "اما برخی از آنها می میرند. این واقعیت از وضعیت," او گفت:.

A 17-year-old Pasco County, نوجوانان, جوانترین Floridian به مرگ این بیماری فقط در هفته گذشته.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis این هفته گفت که در حالی که وجود دارد "شده است یک انفجار واقعی" در موارد جدید در میان افراد جوان اکثریت قریب به اتفاق آنها نشان می دهد هیچ نشانه ای از بیماری است.

او می گوید: افزایش مثبت COVID موارد در جمعیتی است که با توجه به تست در حال حاضر در دسترس برای عموم مردم به عنوان تنها بیمار یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در شروع این بیماری همه گیر.

29-در سال پالم بیچ گاردنز که خواسته است که نام او استفاده نمی شود گفت که او احساس می کند او ممکن است قرارداد این ویروس در این ماه پس از رفتن به شلوغ, هوای آزاد, رستوران در مشتری است.

نشانه های او شامل sniffles و خارش گلو. او هرگز احساس تب. هنوز هم او آزمایش مثبت است.

"انتظار نداشتم در آنجا بود که بسیاری از مردم است. من شگفت زده نمی شود اگر افراد دیگر وجود دارد مریض شدم به دلیل وجود دارد بسیاری از مردم بدون ماسک. آن دیوانه بود," او گفت:.

جنبش جوانان در COVID جلو در فلوریدا در حال ساخت سرفصل های ملی. سی ان ان گزارش داد روز جمعه 29 ساله از شهرستان Broward که گرفتار این ویروس در یک مهمانی در خانه. او به پایان رسید تا در بیمارستان بستری و نه نفر دیگر در حزب نیز گرفتار پاتوژن.

در اقیانوس اطلس در خیابان و یا در نزدیکی آناناس گرو در دلری بیچ تفاوت در چگونه نسل در حال نزدیک شدن به این رمان coronavirus بسیار آشکار گفت: دلری بیچ کمیسر آدم فرانکل.

"از دیدگاه من به عنوان کسی که با این نسخهها کار در مرکز شهر و زندگی, شهر و من قطعا از نزدیک ببینید افراد جوان در حال مصرف نمی CDC توصیه های فاصله و با پوشیدن ماسک در حالی که مسن تر جمعیت قطعا این است که" فرانکل گفت.

یک حساب پیش بینی

نه همه Zoomers شد عمدا نادان. برخی گفتند که فکر نمی کنم با پوشیدن یک ماسک بود که از یک معامله بزرگ.

آنتونیو Posterino از بوکا ریتون, 20, در حال حاضر از کالج فارغ التحصیل شده و مشغول به کار در روابط عمومی گفت: "من فکر می کنم بسیاری از مردم در نسل من اند از نظر اجتماعی غیر مسئولانه و من فکر نمی کنم مردم واقعا آن را دریافت."

Posterino وجود دارد گفت: در حال رفتن به حساب.

"متاسفانه, آن است که رفتن به آنها را از ابتلا به ویروس و یا کسی به آنها به قرارداد آن را برای از خواب بیدار کردن تماس," او گفت:.

دکتر آلینا آلونسو, شهرستان سلامت بالا مقام اول صدا زنگ یک هفته پیش در مورد "جدید منحنی" ناشی از این ویروس در حال اجرا شایع در میان بزرگسالان جوان است.

"آن دسته از افراد شده است در ICU وجود داشته است و مرگ و میر — بنابراین بسیار مهم است که ما در ذهن داشته باشید که," او گفت:.

لری خار اپیدمیولوژی با ولینگتون مرکز پزشکی گفت: آن را غیر مسئولانه و نابالغ برای بزرگسالان جوان به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله تجویز شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

او گفت که واکنش در برابر پوشیدن ماسک در حال حاضر اجباری در شهرستان او را به یاد کسانی که نمی خواهید به دست و پنجه نرم کمربند صندلی خود را در 1970s.

"ما صرفه جویی در زندگی امروز به دلیل ما دست و پنجه نرم کردن او گفت:" در نامه ای به رئیس جمهور از پالم بیچ کانتی جامعه پزشکی. "بیایید با هم کار کنند برای ماسک کردن و به دنبال ثابت و معقول CDC دستورالعمل ها و کمک به جلوگیری از گسترش ویروس."

بسیاری از این افراد جوان در حال رفتن به کالج در پاییز رفتن به میله که تهیه کردن به خود دانشگاه کار به عنوان پیشخدمت و یا به عنوان valets یا سوپر مارکت صندوقداران.

رستوران ها که تبدیل به کاباره ها بدون ماسک و یا فاصله

در حال حاضر به عنوان فلوریدا مجموعه روزانه رکوردهای جدید موارد YOLO جمعیت است که به دنبال به حزب مانند آن را قبل از COVID بار.

پالم بیچ شهرستان کمیسر گرگ ویس در نشست روز سه شنبه برگزار ویدئوها از رستوران ها در اینجا و در اورلاندو که تبدیل به کاباره ها.

فیلم نشان می دهد جمعیت کثیری از افراد جوان جمع شده بودند و فریاد بیش از موسیقی با صدای بلند. هیچ کدام در حال پوشیدن ماسک یا اجتماعی فاصله.

"این بسیار در مورد" او گفت:. "ما داده است که آنها در حال آلوده شدن است و ما نیز گزارش می دهد که تعداد آنها در حال گرفتن در بیمارستان بستری است."

ساکنان باید شکایت خود را به دولت در بخش کسب و کار قوانین و مقررات است که تعدادی از رستوران ها تبدیل به کاباره ها پس از ساعت ها و نقض خود را از نظر عامل در زمان COVID.

ویس گفت: از آن زمان به سرکوب این کسب و کار.

"مردم فکر می کردند این بود که یک و انجام می شود. ما از طریق خاموش کردن و ما شروع به بازگشایی و مردم فکر آن را بیش از. آن رفته بود," او گفت:. "ما می دانیم که واقعیت است."

زمانی که آلونسو دیدم یک DJ با یک ماسک آویزان از لاله گوش در روز سه شنبه شهرستان جلسه کمیسیون او quipped: "پوشیدن ماسک خود را در زیر بینی است نوع مانند قرار دادن کاندوم در محل اشتباه است."

او گفت: آن را آشکار مردم می خواهید به یک زمان خوب "و آن دسته از افرادی که در حال رفتن به این ویروس هستند."

ویس گفت: معلوم نیست چه این ویروس تند و زننده می توانید به یک فرد جوان سال از هم اکنون.

کارشناسان: ویروس ممکن است کشنده باشد در حال حاضر ... اما بعد ؟

دکتر شریل دارنده دیپلم پروفسور هربرت در ورتهایم آم ماین دانشکده پزشکی در دانشگاه بین المللی فلوریدا NPR گفت که ویروس پاپیلومای انسانی ویروس بود که تصور می شود بدون علامت است. در عین حال در دهه های بعد برخی از کسانی که آلوده به HPV به پایان رسید تا با دهانه رحم و آلت تناسلی و سرطان.

مثال دیگر ویروس عامل آبله مرغان در کودکان می تواند دوباره به عنوان زونا سالها بعد.

"بنابراین شما واقعا نمی تواند استراحت در این واقعیت است که یک بیماری است که جدید است که ما می دانیم بسیار کمی در مورد رفتن به بسیار خوش خیم است که آن را فقط یک کمی سرد نیست," او گفت:.

Colby Burdette, 27, از بوکا راتون در مرکز شهر مرکز مراجعه به فروشگاه اپل. مرد جوان با رفتار دلنشین بود و سربند در اطراف گردن خود را برای استفاده به عنوان یک ماسک اما گفت که او از آسم رنج می برد و نمی خواهم به استفاده از آن.

او آیا می دانید کسی که تا به حال COVID.

مانند دیگر اعضای Gen Z که او آمد به آنفولانزا مقایسه.

"من در آن به عنوان چیزی است که شما واقعا نمی تواند اجتناب از" Burdette گفت. "اگر شما نگاهی به تاریخ می بینیم که این اتفاق افتاده است قبل با آنفلوآنزای اسپانیایی."

آنفولانزای اسپانیایی 1918 کشته شدن بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان است.

جان Pacenti است که یک خبرنگار با پالم بیچ پست. تماس با او را در jpacenti@pbpost.com یا @jpacenti.

رشد ملی در مورد سن

پس از روز یادبود:

0-17 سال: +144.4%

18-44 سال: +68.9%

45-64 سال: +47.4%

65-74 سال: +41.1%

75+ سال: +37.5%

منبع: ایالات متحده آمریکا امروز و تحلیل داده ها از مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن