قیمت نفت, شیرجه زیر صفر, سهام, کلوز پایین تر

Paul Davidson ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:26 PM EDT Apr 20, 2020سهام در روز دوشنبه به هفته گذشته شاخص

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

سهام در روز دوشنبه به هفته گذشته شاخص های داو غلت نزدیک به 600 امتیاز در میان تاریخی کاهش قیمت نفت و ترس است که یک کاهش در coronavirus موارد و تدریجی بازگشایی اقتصاد ایالات متحده ممکن است به اندازه کافی به منظور جلب با احتیاط مصرف کنندگان را به فروشگاه ها و رستوران ها.

"آنها در حال رفتن به رفتن با احتیاط می گوید:" J. J. Kinahan ارشد بازار استراتژیست TD Ameritrade. "بیایید جلوتر از خودمان است."

در همین حال ایالات متحده معیار نفت خام کاهش یافت و به قلمرو منفی برای اولین بار. وست تگزاس اینترمدیت برای ماه مه تحویل سقوط حدود 300%- $37.63 در هر بشکه رسید. این آستین ، رها شد تا حد زیادی ناشی از غیر منتظره ای کم حجم معاملات و قیمت برای تحویل در ماه ژوئن مثبت باقی مانده در حدود 20 دلار پس از کاهش 12 درصد Kinahan می گوید. قیمت منفی به معنای وجود دارد تقریبا هیچ بازار نفت و فروشندگان باید پرداخت تا به فروشگاه خام منابع.

هنوز هم او می گوید: سقوط ناگهانی نماد ناگهانی کاهش تقاضای جهانی برای نفت به عنوان مانع از همه گیر خودکار و هوا و سفر دیگر. شرکت های انرژی را تشکیل می دهند نسبتا بزرگ و به اشتراک گذاری استاندارد & ضعیف است 500 شرکت.

هالی برتون lurched بین سود و تیز و زیان حتی اگر آن گزارش قوی تر نتایج جستجو برای سه ماه اول سال 2020 از تحلیلگران انتظار می رود. نفتی شرکت مهندسی گفت که این بیماری همه گیر است بسیار ایجاد آشفتگی در صنعت است که آن را "نمی تواند منطقی برآورد" چه مدت ضربه خواهد داشت. این انتظار کاهش بیشتر در درآمد و سودآوری برای بقیه سال 2020 به خصوص در شمال امریکا است.

میانگین صنعتی داو جونز سقوط 592 امتیاز یا 2.4% به 23,650. S&P 500 شاخص تعطیل 1.79% در 2,823. و فناوری سنگین نزدک کاهش یافته است 1% به 8,560.

هفته گذشته داو رز 2.2% تا حد زیادی در امیدوار است که coronavirus موارد اوج در سراسر کشور و دولت و مقامات دولت فدرال در بحث مرحله به مرحله-در بلند کردن اجسام از اقامت در خانه سفارشات. اما Kinahan می گوید آمریکایی ها به احتمال زیاد محتاط باقی می ماند برای یک مدت طولانی منجر به ادامه نوسانات بازار. سهام او می گوید: حداقل در حال معامله در محدوده باریک از هزار نقطه کاهش و خوشه از چند هفته پیش.

همچنین وزن روی سهام این هفته اول درآمد سه ماهه فصل است که نشان می دهد این بیماری همه گیر اولیه به سود شرکت و آشکار راهنمایی برای آمدن چهارم که ممکن است ریزشی Kinahan می گوید.

"دولت می تواند اعلام کند که هر چه می خواهند نظر مردم را تشویق به دریافت و انجام چیزهای گفت:" ویلی Delwiche سرمایه گذاری استراتژیست در بیرد. "این که آیا یا نه swaths گسترده ای از جامعه را که باقی مانده است دیده می شود. آن را برای رفتن به دیدن مردم شروع به دریافت و انجام چیزهای دوباره. خواهد شد که لازم است توسعه مثبت نه فقط اعلام شدن همه چیز باز است."

سود بیشتر از شرکت هایی است که برندگان در stay-در-خانه اقتصاد کمک به محدود کردن بازار ضرر و زیان است. Netflix شروع به پریدن کرد از 3.4% به مجموعه ای از رکورد دیگری را به مردم بسته و در خانه برای پر کردن وقت خود را. آمازون اضافه شده 0.8%.

در آسیا توکیو شاخص نیکی 225 در ژاپن کاهش یافت 1.1%. این شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ از دست 0.2% و کره جنوبی Kospi 0.8% افت داشته.

بازارهای اروپایی شد متوسط بالاتر است. شاخص DAX در آلمان شد تا 0.5% این CAC 40 فرانسه شد تا 0.7 درصد و FTSE 100 لندن به دست آورد 0.7%.

در نشانه ای از ادامه احتیاط در بازار اوراق قرضۀ دولتی باقی مانده بسیار کم است. عملکرد 10 ساله خزانه داری به تضعیف 0.62% از 0.65% اواخر جمعه.

سهام شده اند و در کل نوسان رو به بالا به تازگی و S&P 500 فقط بسته کردن آن برای اولین بار به صورت هفتگی به دست آوردن پس از شروع بازار فروش در ماه فوریه است. وعده های عظیم برای کمک به اقتصاد و بازار توسط فدرال رزرو و دولت آمریکا مشتعل در این تجمع که ارسال S&P 500 تا آنجا که 28.5% از پایین در مارس 23.

اخیرا کشور در سراسر جهان به طور آزمایشی کاسته تا در کسب و کار-خاموش کردن محدودیت های قرار دادن در محل به سرعت گسترش ویروس.

اما کارشناسان بهداشت هشدار می دهند این بیماری همه گیر است که به دور از بیش و جدید flareups می تواند آتش اگر دولت با عجله به اجازه دادن "عادی" زندگی به بازگشت زودتر از موعد. S&P 500 باقی مانده است نزدیک به 17 درصد کمتر از خود رکورد به عنوان میلیون ها نفر بیشتر کارگران ایالات متحده فایل بیکاری هر هفته در میان خاموش شدن ناگهانی.

بسیاری از تحلیلگران نیز هشدار می دهند که برخی از تجمع اخیر برای سهام است که با توجه به انتظارات اقتصاد خواهد محوری به سرعت و به شدت ارتجاعی بار اقتصادی قرنطينه برداشته می شوند. کسانی که می تواند به اثبات می شود بیش از حد خوش بینانه است.

"هنوز هم وجود دارد عدم قطعیت در اطراف بازگشایی اقتصاد" گفت: Julian Emanuel ارشد حقوق صاحبان سهام و مشتقات استراتژیست در BTIG. "سقوط می آیند که ما می خواهیم به بازگشت در هواپیما? در حال رفتن به بیرون رفتن و غذا خوردن?"

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب