شمال کشور حوادث: 5 مجازی همه چیز را در طول coronavirus اقامت در خانه سفارش

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT May 14, 2020فقط به خاطر اینکه فرد در حوادث لغو معنا نیس

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

فقط به خاطر اینکه فرد در حوادث لغو معنا نیست که شما نمی توانید تقریبا در بازدید از یک موزه نوشتن داستان خود را دریافت برخی از ورزش, نگاه, هنر, و یا خود را شاهکار هنری.

در اینجا پنج چیز شمالی وزارت امور خارجه هنرمندان و دیگر افراد حرفه ای پیشنهاد آنلاین برای شما در خانه انجام دهید.

مجازی هفتگی نمایشگاه هنر

1. Shasta County هنرمندان منتقل هفتگی خود ARTsMART از شهر هال در بازار و خیابان در ردینگ به بزرگراه اطلاعات. در سراسر آوریل Shasta County شورای هنر (SCAC) میزبان این هفته با هنر نمایشگاه از 10.m تا 2 بعد از ظهر روز جمعه در Facebook در www.facebook.com/shastaartscouncil/. شمال کشور هنرمندان پست اصلی کار در انواع رسانه ها برای مشاهده و برای فروش. هنرمندان پیوستن به ARTsMARTon خود را در Facebook pages بیش از حد. بازدید از SCAC را در Facebook صفحه را برای اطلاعات بیشتر.

تماشای لاک پشت خلیج تلویزیون

2. شما می توانید بازدید از لاک پشت های خلیج اکتشاف پارک در حالی که ماندن در خانه با لاک پشت خلیج تلویزیون. پارک ارسال شده بر روی وب سایت خود را در بیش از 60 فیلم از زندگی و "خشک" نمایشگاه. این شامل حیوانات ستاره, تورهای, نمایشگاه, و, مهد کودک و باغبانی کلاس. سازمان دیده بان به صورت رایگان. رفتن به https://www.turtlebay.org/ برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای دسترسی به برنامه های آنلاین.

رنگ درس در وب سایت

3. هنرمند و هنر معلم Lura ویلهلم livestreams جامعه نقاشی جلسات در روزهای شنبه در Facebook یا YouTube. ویلهلم نشان می دهد استفاده از تکنیک رنگ اکریلیک روی بوم, اما شرکت کنندگان می توانند با استفاده از دیگر رنگ و روغن و پاستل و مداد رنگی و یا رسانه های دیگر بر روی کاغذ یا مقوا. جلسات باز به تمام سطوح و رایگان هستند. گذشته تم شامل still-life نقاشی و پرندگان. رفتن به https://www.facebook.com/lurasartstudio/ برای آینده تم و بار.

به اشتراک گذاری خود را Carr آتش داستان

4. کسانی که رفت و از طریق Carr آتش دعوت برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را در حال انجام کارگاه در حال حاضر از طریق جولای 14. نوشتن و یا گفتن داستان خود را در مورد شب Carr آتش پیامدهای آن و یا اعمال محبت آمد که پس از آن با کمک نوشتن مربی کیمبرلی کارلسون. کارلسون کمک می کند تا نویسندگان از طریق ایمیل در berlycarlson@yahoo.com و یا تماس با 241-1705. کارگاه های آموزشی را در فرد ملاقات در ردینگ پس از COVID-19 بحران است. رفتن به @Yourcarrfirestory در Facebook برای اطلاعات بیشتر.

کار کردن با مربی تناسب اندام در Facebook

5. دریافت مناسب در خانه خود را با مربی شخصی دیل Maynor از ردینگ. Maynor پست تمرینات است که تمرکز بر گروه های عضلانی مختلف و ارائه می دهد ویژه هدف روال مانند چربی سوز و تمرینات هوازی در Facebook صفحه در www.facebook.com/dale.maynor و بر روی وب سایت خود را در https://bit.ly/2ViAnNr. دیدن یک نمونه از تمرین خود را ویدئوها در https://bit.ly/2Vv5SUX.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن