Newsom خواستار Imperial County برای re-موسسه اقامت در خانه سفارش در میان coronavirus افزایش

Autism_today و علامت Olalde پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 4:05 PM EDT Jun 26, 2020فرماندار گاوین Newsom اس

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

فرماندار گاوین Newsom است اصرار شهرستان امپریال به "عقب نشینی" و بازگرداندن آن به اقامت در خانه سفارش در میان موج مثبت coronavirus آزمون وجود دارد و از طریق بسیاری از دولت است.

حدود 23% از افراد مورد آزمایش در جنوب کالیفرنیا, شهرستان که مرزهای مکزیک, Baja California مثبت برای COVID-19 به گفته دکتر سونیا آنجل, مدیر وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و بهداشت استان افسر.

که نرخ "به خصوص در مورد" Angell گفت: بعد از ظهر جمعه. دولت اماکن استان ها در یک لیست سازمان دیده بان اگر بیش از 10 درصد از مردم تست مثبت است.

شدت امپریالیستی شهرستان شیوع بیماری سر به فلک کشید در اواسط ماه مه با توجه به داده ها از وزارت کالیفرنیا از سلامت عمومی است. پس از مه 15 تعداد آن از تایید COVID-19 مورد افزایش یافته است 664% در حالی که تعداد آن از مرگ و میر ناشی از رز 387%. به عنوان روز پنج شهرستان تا به حال 5,192 موارد و 73 مرگ و میر.

در اواخر ماه مه به عنوان بيمارستان برتر ظرفیت در مخیکالی صنعتی مکزیک مرز شهرستان حدود یک میلیون نفر نمرات از مردم — ایالات متحده ساکنان و شهروندان عبور به کالیفرنیا به دنبال مراقبت.

اما دو بیمارستان در شهرستان امپریال کشاورزی منطقه مورد 182,000 مردم و در سمت شمال کالیفرنیا و مکزیک, مرز شدند و در حال حاضر پر کردن. امکانات منحرف آمبولانس حمل و نقل COVID-19 بیماران به بیمارستان های دیگر در خارج از شهرستان برای حداقل یک شب.

بیش از 500 بیماران منتقل شده به خارج از شهرستان امپریال در آخرین پنج هفته Newsom گفت.

این شهرستان نیز از دست رفته را در هر دولت تحمیل بازگشایی متریک به جز برای در دسترس بودن هواکش. نرخ آن از تست مثبت است به مراتب بدتر در این حالت حتی اگر آن را نیز تست تا کنون بالاترین درصد از ساکنان آن است. وزارت امور خارجه داده ها نشان داد که حدود 680 جدید موارد یافت شده در هر 100 ، 000 ساکنان بیش از یک اخير هفته دو نمونه بیش از چهار برابر رای در نزدیکی شهرستان ریورساید.

'شما در مورد به افزایش': چگونه Imperial County است که دست زدن به دو بحران ملی

Imperial County: کلانتر آزمایش تمام زندانیان هفته قبل از خروش پر بیمارستان

در شهرستان امپریال 2.87% از جمعیت شده است تایید کرد که قرارداد این ویروس. در مقایسه ای که سه برابر بیشتر از میزان عفونت در لس آنجلس است که به حساب برای تقریبا نیمی از کالیفرنیا شیوع.

Newsom گفت: سان فرانسیسکو نیز توقف برنامه ای برای بازگشایی کسب و کار است که انتظار می رود برای باز کردن جمعه مانند سالن های موزه ها و میله های زندان است.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.

Autism_today است که یک خبرنگار برای خورشید صحرا. رسیدن به او را در rebecca.plevin@desertsun.com. او در توییتر دنبال کنید در @rebeccaplevin.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن