نبرد بر سر کاناپه بادی و نحوه برنده شدن در آن

کاناپه بادی تختخواب شو از محصولات کاربردی می باشد که قابل استفاده در منزل، محل کار و یا حتی مسافرت ها می باشد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی تختخواب شو از محصولات کاربردی می باشد که قابل استفاده در منزل، محل کار و یا حتی مسافرت ها می باشد. وزن این کالا ۶ کیلوگرم بوده و به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و می توانید از این کاناپه بادی دو نفره در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید. نیازی نیست آن را در معرض تابش آفتاب قرار دهید. کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 در واقع یک کاناپه بادی بوده که بخش نشیمنگاه آن را می توانید در صورت نیاز به طور کامل باز کرده تا برای زمان خوابیدن نیز خواسته شما را برطرف سازد. استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود.

در صورتی که به شکل ظاهری محصول دقت نمایید متوجه می شوید در قسمت دسته های کاناپه در قسمت چپ و راست 2 محفظه تعبیه شده که می توان برای نگهداری و قرار دادن لوازمی مانند گوشی موبایل ، بطری آب ، کنترل TV و یا گیرنده های دیجیتال و اقلام و لوازمی مشابه آن استفاده کرد. در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . مبل های اینتکس به دلیل جنس پی وی سی چند لایه ، از استحکام بالایی برخوردار هستند. کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است. کاناپه بادی نفره تخت شو یکبست وی ، کد کالا : 67278 بست وی ، طول : 193 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، جنس رویه : پی وی سی ( روکش مخمل ) ، جنس بخش کناری : پی وی سی ، جنس کف محصول : پی وی سی دو لایه ، وزن بسته بندی : 3.5 کیلو گرم ، قیمت 1100000 تومان ، کاناپه بادی تخت شو یک نفره با رنگ های بسیار شاد، زیبا و متنوع از شرکت بست وی می باشد ، این کاناپه بادی دو منظوره می باشد که شما عزیزان از آن به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت می توانید استفاده کنید ، شما عزیزان می توانید در هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه و… Th is art icle h as  been generat ed with t he  help of GSA Cont ent  Generator DE​MO᠎.

در واقع اولین کالای بادی که بصورت عمومی رونمایی شد یکی از همین مدل کاناپه های بادی بود که به محض رونمایی از آن توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. از جمله محصولات خواب و استراحت اینتکس می توان به تشک های بادی تک نفره و دو نفره و تخت ها بادی یک نفره و دو نفره و مبل ها و کاناپه های راحتی و مبل های بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو اشاره کرد . از قابلیت های این محصول می توان به امکان استفاده بعنوان تشک بادی برای خواب، تشک بادی شیب دار، مبل بادی و تخت خواب اشاره نمود. کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تخت یکی از محصولات پر طرفدار در میان کلیه ی لوازم بادی می باشد. لازم به ذکر است طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورتی بوده که نه تنها در منزل بلکه امکان استفاده در مکان های دیگر مانند محل کار و یا مسافرت را نیز به ما می دهد. در حال حاضر یکی از پر فروش ترین کاناپه بادی کاناپه اینتکس بوده که تنها در دو مدل یک نفره و دو نفره به صورت تک رنگ تولید و عرضه می شود و نسبت به مدل های مشابه خود از سایر برند ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل فروش بالایی دارند.

علاوه بر امکان حمل و نقل راحت با باربریهای دایر در سطح کشور و انتخاب از تمامی شهرها، فروشگاههای اینترنتی به دلیل هزینههای پایین و فروش به صورت مستقیم با قیمت کمتری نسبت به بازار میفروشند. جهت حفظ نکات بهداشتی این محصول براحتی قابل نظافت و شستشو می باشد.کافیست با هر نوع مواد شوینده ای محلولی از کف درست نمایید و به ارامی روی سطح محصول پخش نمایید.با قسمت کف دست اقدام به پخش کردن کف در سایر قسمت ها نمایید. ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم بوده و جهت زیبایی ظاهری با روکش جیر بصورت یکپارچه تقویت شده است. بدنه این محصول از جنس پی وی سی درجه یک و ضخیم بوده که وینیل نام دارد و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد. بعبارت کلی در صورتیکه مشابه لوازم چوبی منزل با این کالا برخورد نمایید، طول عمر بالایی خواهد داشت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن