ناپل طرح رای در اخلاق ناپل رفراندوم برای اوت اولیه

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:59 PM EDT May 15, 2020ناپل شورای شهر خواستار همه پرسی که ایجاد یک

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

ناپل شورای شهر خواستار همه پرسی که ایجاد یک شهر اخلاق کمیسیون قرار می گیرد در رای گیری در ماه اوت است.

پیشنهاد رفراندوم انتظار می رود که قرار داده شده در Aug. 18 اولیه انتخابات رای گیری. نهایی رای گیری زبان باید به ذغال سنگ شهرستان ناظر انتخابات در ماه ژوئن.

همه پرسی پیشنهاد شده توسط اخلاق ناپل خواهد اصلاح شهرستان منشور به ایجاد پنج عضو کمیسیون. این امر توصیه ناپل شورای شهر در مسائل اخلاقی و "پیش نویس اصلاح شده کد اخلاق" با توجه به منشور اصلاح دادخواست.

"اخلاق ناپل موافق با شهر اگر آن را به صورت ویژه انتخابات در ماه اوت و توجه قرار می گیرد در رای گیری بدون هیچ هزینه اضافی به شهرستان" جان لمان معاون رئیس جمهور از اخلاق ناپل نوشت: در یک اظهار نظر عمومی ایمیل به عنوان خوانده شده به شورای شهر در روز چهارشنبه.

این شهرستان دارای یک موجود اخلاق کد شهر کد احکام.

بیشتر: اخلاق ناپل رفراندوم می تواند زمین در اوت اولیه رای گیری

و: دادگاه تجدید نظر دستور همه پرسی در ناپل اخلاق کمیسیون پیشنهاد

پیشنهاد رفراندوم شده است موضوع در دادگاه بین شهر و اخلاق ناپل گروهی که به اندازه کافی جمع آوری دادخواست در سال 2018 به قرار دادن همه پرسی در انتخابات.

در سال 2018 به ناپل شورای شهر رای به درخواست یک مدار قاضی دادگاه برای تعیین قانونی بودن همه پرسی پیشنهادی. قاضی حکومت در اخلاق ناپل " به نفع و شهر به دادگاه تجدید نظر تصمیم گیری.

در فوریه 2nd District دادگاه تجدید نظر حکم به نفع اخلاق ناپل. دادگاه تجدید نظر تأیید 2018 حکم ذغال سنگ شهرستان مدار دادگاه که پس از آن دستور اصلاح قرار می گیرد در رای گیری.

این شهر قبلا استدلال پیشنهادی اخلاق کمیسیون خواهد بود خلاف قانون اساسی به دلیل آن را ایجاد یک "غیرمنتخب بدن قانونگذاری" با توجه به تصمیم دادگاه تجدید نظر.

اخلاق کمیسیون که ایجاد خواهد شد در زیر رفراندوم خواهد بود تا از اعضای داوطلب تعیین شده توسط سازمان هایی مانند دفاتر دولتی و وکیل مدافع عمومی برای 20 قضایی مدار با توجه به منشور اصلاح زبان است.

اساسنامه فلوریدا می گویند یک منشور اصلاح مانند اخلاق در ناپل پیشنهاد باید در انتخابات از انتخابات مجلس یا انتخابات ویژه که شورای شهر اعلام کرد روز شنبه برای Aug. 18 اولیه.

از ذغال سنگ شهرستان سرپرست از انتخابات سیاست به جای یک همه پرسی در انتخابات عمومی رای.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن