ناپل شورای شهر رای به بازگشایی دسترسی به سواحل شهرستان, پارک, دوشنبه

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:29 PM EDT May 29, 2020یادداشت سردبیر: نسخه قبلی این داستان اظهار د

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: نسخه قبلی این داستان اظهار داشت که Lowdermilk پارک باقی خواهد ماند بسته شده است. پارک باز خواهد شد پنج شنبه.

سواحل و پارک ها در شهر ناپل خواهد بازگشایی با محدودیت های خاصی در پنجشنبه ناپل شورای شهر تصمیم گرفت.

در یک جلسه ویژه چهارشنبه هفت عضو شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا به باز کردن دسترسی به سواحل و پارک ها در شهرستان.

"وجود دارد هیچ موقعیت مناسب در اینجا به" عضو شورای Ray Christman گفت. "وجود دارد خطر وجود دارد عدم قطعیت اما من فکر می کنم ما فقط باید قبول کند که نظارت بر آن و اگر ما نیاز به ایجاد تغییرات در پایین جاده ما خواهد شد."

هیچ گروه های بزرگتر از 10 نفر مجاز به جمع آوری در سواحل و یا پارک و اجتماعی فاصله دستورالعمل باید به دنبال توجه به این شهر بازگشایی طرح است.

شنا و ماهیگیری اجازه خواهد داشت در سواحل شهر اما اجتماعی فاصله نیز تشویق می شوند. مردم می توانند ماهی از ساحل اما نیاز به یک مجوز ماهیگیری با توجه به این شهرستان است.

ناپل اسکله بسته باقی خواهد ماند با توجه به طرح شهر. دستشویی, زیر دوش و آب چشمه باز باقی خواهد ماند در ناپل اسکله و Lowdermilk اما امتیازات و امکانات دیگر در هر دو سایت ادامه خواهد داد تا بسته شود.

بیشتر: هشتم خیابان بهبود مجاز به ادامه بعد از جلسه شورای شهر ناپل

و: در مواجهه با یک بحران مالی بیشتری ناپل YMCA جستجو برای مدیر عامل جدید

در شهر و پارک ها و زمین های بازی, جامعه, مراکز تناسب اندام و ایستگاه های بسته باقی خواهد ماند. ناپل پارک سگ و ناپل فرود قایق راه اندازی خواهد شد در زمان. شهرستان حوض باز خواهد شد برای فروش سوخت و منشور عملیات است اما ماندن بسته برای پیاده روی و گردهمایی با توجه به طرح شهر.

آرتور آلن تنیس, مرکز است که انتظار می رود برای باز کردن ممکن 4 با توجه به این شهرستان است.

بیش از 50 نفر ارسال نظرات عمومی به این شهرستان با توجه به افتتاح پارک های شهر و ساحل دسترسی. اکثر نظرات در خواست شورای شهر برای باز کردن امکانات عمومی برای ساکنان. برخی پیشنهاد باز کردن برای برخی ساعت و برای محدود کردن دسترسی فقط به ساکنان این شهر ناپل و ذغال سنگ شهرستان است.

"من انفرادی اوایل صبح ساحل واکر" ناپل اقامت کارن Rothe نوشت: در یک اظهار نظر عمومی به عنوان خوانده شده به شورای شهر توسط شهر کارمند پاتریشیا Rambosk. "من امیدوار هستم با ذغال سنگ شهرستان بازگشایی سواحل ناپل اجازه خواهد داد که من به بازگشت به ساحل مورد علاقه من."

بسیاری از نظرات در جلسه خوانده و ابراز نگرانی در مورد بازدید کنندگان از آمدن از Miami-Dade و Broward شهرستان که در آن سواحل هنوز باز است.

نمایندگان روز شنبه مورد بحث قرار دادن محدودیت در ساحل ساعت و یا در پارکینگ ساحل اما در نهایت تصمیم گرفت در برابر آن است.

"من فکر می کنم ما باید یک موضوع را به تلاش برای محدود کردن ساعت برنامه از اجرای آن عملی نیست" گفت: عضو شورای Gary قیمت. "من می خواهم برای دیدن چگونه مردم در این جامعه واکنش نشان می دهند به نگه داشتن سواحل و پارک باز است."

سواحل شهرستان و ناپل اسکله بسته شده اند پس مارس 18 به دلیل نگرانی بیش از COVID-19. پارک های شهر بسته شده اند پس مارس 23.

شورای شهر تصمیم روز شنبه پس از ذغال سنگ شهرستان رای دادند 3-2 به بازگشایی شهرستان سواحل شروع پنج شنبه. مارکو جزیره تصمیم گرفت روز شنبه برای بازگشایی عمومی, ساحل, دسترسی پنج شنبه.

همانطور که از چهارشنبه ذغال سنگ شهرستان گزارش 581 موارد COVID-19 و 17 و میر با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن