کوه شستا بازنشسته جراح قلم دلخراش پزشکی خاطرات

Skye Kinkade کوه شستا هرالدمنتشر شده 8:00 AM EDT 28 ژوئن 2020یک دختر نوجوان که خسته کردن نیمه پایین تر از صورت

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

یک دختر نوجوان که خسته کردن نیمه پایین تر از صورت خود را. یک زندانی که بلعیده یک تعداد انگشت شماری از تو سوزن. یک مرد با یک سوراخ در قلب او مرد دیگری انگشت هل داخل نگه داشتن او زنده است. نه این نیست "grey's Anatomy" داستان — آنها موارد پزشکی بازگو دکتر جان Harch کتاب جدید "قرمز پتو" — و همه آنها 100 ٪ درست است.

"قرمز پتو" است محکم نوشته تکان دهنده و bizarrely خاطرات خنده دار که بازگو Harch را دلخراش آموزش در تروما بیمارستان در لس آنجلس در 1980s.

Harch که زندگی در مونت شاستا مشغول به کار به عنوان یک جراح عمومی برای سال در رحمت Mt. شاستا.

ویرایش توسط همسرش لری قرمز "پتو" باید اسیر مخاطبان گسترده ای. این نوع از کتاب است که می تواند هضم را در تکه های کوچک. آن را به وضوح نوشته شده است به عنوان اگر شما وجود دارد یک مبتدی یک trach لوله پایین مضطرب بیمار گلو و یا کشتی با یک بیمار با مواد مخدر که حاضر به همکاری با پزشکان.

این کتاب نیز داستان خود را – و لری – آمدن سن. Harch نشان می دهد برخی از جزئیات صمیمی از اوایل ارتباط و به تبع آن ازدواج است.

قرمز "پتو" بیرون ریخته از او

Harch نوشت: آنچه او در نظر گرفته می شود بیشتر دلخراش این کتاب در 31 فصل حدود 20 سال پیش. این داستان از آنچه او را توصیف به عنوان بدترین شب زندگی خود را.

"من تا به حال برای دریافت کنید که یکی خارج از قفسه سینه من, بنابراین من می تواند حرکت رو به جلو" Harch گفت: از این فصل در مورد "Doruk," 31 ساله در ترکیه که مورد نیاز یک تومور برداشته شده از ریه است. "آن شده بود خوردن من برای سال."

کم کم Harch نوشت: بیت ها و قطعه تا زمانی که او انباشته شده بود یک تعداد انگشت شماری از فصل است. او اغلب در مورد صحبت قرار دادن آنها را در یک کتاب اما هیچوقت جدی تا زمانی که یک دوست که می نویسد فیلمنامه و رمان او را تشویق به "رسیدن به آن است."

"بود که در ماه نوامبر حدود سه سال پیش و من تصمیم به گرفتن جدی گفت:" Harch. پس از آن قرمز "پتو" بیرون ریخته از او.

مشکل Harch گفت که کتاب خود را بیش از حد طولانی در 145,000 کلمات. در ویلامت نویسندگان کنفرانس در پرتلند سنگ. Harch آموخته چند چیز مهم است که از جمله این واقعیت است که ناشران و عوامل به طور کلی نمی خواهد لمس یک کتاب که بیش از 90 ، 000 کلمات.

بنابراین Harch به خانه رفت و بررسی کتاب کلمه به کلمه جمله به جمله و قطع هر چیزی که لازم نیست.

"زمانی که شما خیلی سخت کار کرده و یک داستان است که بخشی از شما آن را سخت به کاهش یک سوم از آن گفت:" Harch. "اما برخی از آن تا به حال برای رفتن."

لری — که سردبیر مجله در زمان Harch بود و حد عالی رساندن خود فولاد مهارت های خواندن خود را از طریق پیش نویس دوباره و با اشاره به این که در حالی که آن را خوب Harch تا به حال شامل هر گونه خود را از احساسات شخصی و یا بازتاب در مورد این موارد است. بنابراین Harch صرف یک ماه دیگر اضافه کردن لمس شخصی به این کتاب است.

در نوشتن کنفرانس Harch تن به تن قرمز "پتو" به سه عوامل است. یکی به او گفت که ساکت در ابتدا اصرار دارد که فقط انواع خاصی از خاطرات به فروش برساند. پس از خواندن Harch کتاب اما عامل آن را دوست داشت. او خواسته Harch به ایجاد برخی از تنظیمات را آغاز و سپس آن را در زمان به ناشران گرفتن "بسیار نزدیک" به داشتن یکی از آنها را انتخاب کنید تا.

Harch در نهایت تصمیم به خود انتشار "قرمز پتو." او شده است از ارسال نسخه هایی از کتاب های مختلف گروه کتاب و همچنین رسانه ها مانند جفرسون عمومی رادیو در اشلند سنگ. در غیاب یک ناشر سنتی که با صرف بودجه قابل توجهی برای تبلیغ نشریات خود را. مطمئن ترین راه برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض Harch گفت می توان برای یک فرد معروف یا نویسنده به عنوان خوانده شده "قرمز پتو" و ارسال یک بررسی.

'آن را به ارزش آن شده اند'

برای کسانی که به فکر نوشتن یک کتاب Harch دو قطعه از مشاوره به ارائه.

اول: آن کار می کنند.

"در یک نقطه من نشسته با کتاب من در مقابل من و من فکر کردم" من قصد دارم به رفتن را از طریق هر خط به دنبال بی دست و پا کلمه یا کلماتی را که نمی پویا. این چیزی است که من واقعا می خواهم به انجام?'"

Harch تصمیم گرفت آن شب که او — یک تصمیم او خوشحال اگر چه در یک زمان وجود دارد زمانی که او در مورد نیمه راه را از طریق و تا به حال شک و تردید در مورد کتاب شایستگی.

دوم Harch گفت: آن را دشوار است برای خود نویسنده منتشر شده به ضرب و شتم سنتی صنعت چاپ و نشر و به دست آوردن توجه ملی.

Harch در تنظیم قیمت برای قرمز "پتو" شومیز در کمترین آمازون اجازه می دهد: $11.99 به امید او می خواهم قرار گرفتن در معرض بیشتر که در راه است. که مقدار Harch دریافت $1.23 هر کتاب. او بیشتر برای کتاب های الکترونیکی در حدود 2 دلار از آمازون, ندارد, هر, هزینه های مرتبط با فروش مانند چاپ و یا حمل و نقل.

در این مرحله Harch گفت که او ساخته شده حدود نیمی از آنچه او سرمایه گذاری به کتاب حرفه ای فرمت.

در حالی که Harch رویاهای خود را کتاب به دست آوردن توجه ملی اگر او نمی فروش دیگر کپی "آن خواهد شد که ارزش آن بوده است."

او دو گل او گفته بودند برای به اشتراک گذاشتن تمام داستان های عجیب و غریب او را نجات داد و به مردم یک زیرچشمی نگاه کردن در پشت پرده برای دیدن آنچه که می رود در طول آموزش جراحی.

یک 141-ساعت کار در هفته

در 1980s Harch توضیح داده شده وجود دارد هیچ محدودیت چقدر یک جراح می تواند کار کند. در اواخر 1990s اما مجموعه ای از قوانین تصویب شد به مجموعه ای از محدودیت ها به دنبال مجموعه ای دیگر در اواسط 2000s. امروز جراحان در اقامت برنامه های مجاز به کار فقط 80 ساعت در هفته و وجود مقررات در مورد استراحت بین 24 ساعت شیفت.

در این کتاب Harch در مورد چرخش او در بخش سوختگی هنگامی که او مشغول به کار 141 ساعت در یک هفته است که به طور متوسط به حدود 20 ساعت در روز به مدت هفت روز ، وجود دارد برخی از روزها او گفت که او نمی خواهد غذا خوردن یا نوشیدن هر چیزی برای 18 دقیقه – و این نیست ساعت ها در یک میز. "شما روی پای خود را در حال اجرا به طور مداوم," او گفت:.

شما می خواهم فکر می کنم همه چیز خواهد بود یک گردباد و این می تواند مشکل برای Harch به بازشماری داستان های خود را با چنین دقت و صحت. او توضیح داد که او نگه داشته یک مجله شروع در اوایل کارآموزی که مستند هر چیزی که او را دیدم یا که قابل توجه به نظر می رسید.

"به طور متناوب در من خواهد بیرون بکشد مجله و خواندن آن را حلقه انگشتان پا" Harch می نویسد: در کتاب مقدمه. "هنوز هم می کند. و در آنجا باقی می ماند قصه در آن است که شرح داده شده در این کتاب است."

این که چیزی گفته با توجه به تنوع دیوانه موارد او را شامل نمی شود اعم از مردی که فراموش تیم پزشکی توسط بلع خود را قطع آلت تناسلی به جای نشان دادن در بیمارستان با آن را در جیب خود به در دوخته دوباره به 69 سال که دوست game, میوه های آبدار آدامس آنقدر که او ... خوب شما باید به عنوان خوانده شده "قرمز پتو" برای پیدا کردن.

برای خرید قرمز "پتو" و یا به عنوان خوانده شده بررسی, رفتن به https://rb.gy/4uwa92.

Skye Kinkade سردبیر کوه شاستا منطقه روزنامه ها و Siskiyou اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب