Miami Dolphins پرده طرح به میزبان طرفداران راک ورزشگاه میان coronavirus همه گیر

Hal حبیب ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدامنتشر شده 2:12 PM EDT آوریل 4 سال 2020دلفین بازی با "ظرفیت" جمع

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دلفین بازی با "ظرفیت" جمعیت 15,000 یک امکان در این فصل با توجه به برنامه های سازمان طراحی است تا در میان coronavirus همه گیر تام Garfinkel این باشگاه رئیس جمهور, معاون رئیس و مدیر عامل شرکت گفت: "صبح بخیر آمریکا" در روز دوشنبه.

این GMA گزارش شامل یک مدل از چه Hard Rock ورزشگاه ممکن است در نگاه این اجتماعی-فاصله دوران از جمله نقاط بر روی زمین در دروازه ورودی به نگه داشتن طرفداران حداقل 6 فوت از هم جدا.

ESPN گزارش داد که سنگ سخت شد اولین امکانات عمومی برای دریافت "ستاره" مجوز رسمی از جهانی Biorisk شورای مشورتی است که در استاندارد مورد استفاده و امکانات برای اجرای تمیز کردن ضد عفونی و بیماری های عفونی پیشگیری شیوه کار به کنترل coronavirus خطرات.

"ما می توانیم بار به در آمده برای امنیت در حوزه های مختلف گیتس تا مردم خواهد بود جدا از نظر زمانی که آنها وارد ورزشگاه" Garfinkel گفت. "ما می خروج از ورزشگاه بسیار شبیه به یک کلیسا محیط زیست که در آن هر سطر خروجی تا مردم نیست پر کردن همه در همان زمان در یک گله."

در یک شهر که در آن طرفداران اغلب با عجله به ضرب و شتم ترافیک بعد از بازی ها که مشخص نیست چگونه است که استراتژی خروج خواهد اجرا شود.

NFL است که انتظار می رود به انتشار 2020 برنامه این هفته اگر چه گزارش لیگ است برنامه های احتمالی اگر 16-برنامه بازی امکان پذیر نیست.

یک گزارش از انگلستان بیش از آخر هفته گفت: NFL خواهد قراضه بین المللی خود در سری بازی های این فصل معنی دلفین ها نمی خواهد بازی در لندن به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

گارفينکل گفت GMA که به جای صف های طولانی در امتیازات طرفداران را سفارش غذا-سبک را از کرسی های خود را و سپس آن را انتخاب کنید.

"هنگامی که ما طرفداران بازیکنان و کارکنان قادر به بازگشت به Hard Rock ورزشگاه ما می خواهیم آنها را به صلح از ذهن است که ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای ایجاد امن ترین و سالم ترین محیط ممکن است" Garfinkel ESPN گفت:. "ما نمی خواهید برای ایجاد خود ما استاندارد است. ما می خواستیم به پاسخگو به معتبر ترین شخص ثالث استاندارد است که وجود دارد. کار با GBAC تضمین compliances با بحرانی دستورالعمل برای بالاترین استاندارد پاکیزگی و امید ما این است که مکانهای دیگر را به دنبال خواهد داشت با توجه به ما از طریق این سابقه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن