رحمت جدید سریع COVID-19 تست کیت ها "بازی تعویض'

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:20 PM EDT May 13, 2020مقامات بهداشت در دوشنبه 13 آوریل گزارش خبر خوب

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

مقامات بهداشت در دوشنبه 13 آوریل گزارش خبر خوب با افزایش ظرفیت آزمون افرادی که فکر می کنم آنها باید COVID-19.

رابرت Folden رئیس عملیات افسر رحمت مرکز پزشکی گفت: ردینگ بیمارستان دریافت کرده است یک منبع محدودی از تست کیت که اجازه می دهد تا به صورت نسبتا چرخش سریع برای نتایج.

بیمارستان قرار داده و در یک جهت 3,000 Cepheid GeneXpert کیت اما تنها در مورد دریافت 100 در حال حاضر. از این تعداد Folden گفت: تا 60 دارای اعتبار بوده است و می تواند به عنوان یک پشتیبان برای تست که Shasta County بهداشت عمومی می کند.

"این یک منبع که به ما اجازه می دهد برای انجام گسترده آزمایش, اما این است که به ما اجازه می دهد به یک backstop برای همه کار بزرگ که در شهرستان انجام داده است به تاریخ" Folden گفت: در صبح روز دوشنبه نشست خبری به میزبانی شهرستان بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

مزایای رحمت را coronavirus کیت های آزمایش

دو مزیت هستند که از نتایج آزمون می توانند در کمتر از یک ساعت با استفاده از مولکولی تجزیه و تحلیل و دانستن اینکه آیا کسی که دارای ویروس و یا نمی خواهد کاهش در مقدار از تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز است.

"آنچه باعث می شود آن را فوق العاده مهم است که یک ساعت زمان چرخش" Folden گفت. "در حال حاضر ما واقعا می تواند در مدیریت بهتر ما protective equipment (PPE) در داخل بیمارستان برای دانستن اینکه آیا کسی مثبت یا منفی است."

تازه وارد کیت های آزمایش نیز بهره گیری بیماران در شستا مرکز پزشکی منطقه ای.

علامت Mitchelson SRMC ارشد پرستاری افسر گفت: بیمارستان در حال حاضر قادر به ارسال آزمون ها به Mercy برای نتایج سریع از دو بیماران در معرض خطر.

"رحمت توانایی دریافت این سریع تستر واقعا تعویض بازی برای ما" Mitchelson گفت. "از آنجا که ما قادر به انجام این تست واقعا پیشرفته است که توانایی ما برای مراقبت از بیماران در جامعه است."

Folden امید رحمت را دریافت محموله های مشابه در هفته های آینده.

رحمت می گوید: این آزمون هستند که متعلق به تنها "پزشکی مناسب بیماران مبتلا به معنی تنها بیمارانی که معیارهای خاص تست خواهد شد برای COVID-19."

دین Moyer بالینی آزمایشگاه مدیر در رحمت توضیح داد: در آزادی مطبوعات مزایای داشتن یک تست سریع تر. این اجازه می دهد تا مراقبت های بهداشتی کارگران بلافاصله صفحه نمایش که آیا کسی مثبت یا منفی برای ویروس.

"این به ما اجازه می دهد برای قرار دادن مردم در انزوا و نگه داشتن مردم از انزوا که لازم نیست در آن وجود دارد. به طوری که موجب صرفه جویی در مقدار زیادی از PPE و واقعا ساده سازی گردش کار در طول بیمارستان" Moyer گفت.

بیماری های عفونی پزشکان را می دانم که هر چه زودتر در مورد نحوه تریاژ بیماران.

"این اجازه می دهد تا آنها را به قرار دادن بیماران در انزوا برای یک تا دو روز به عنوان آنها منتظر نتایج به عقب آمده از آزمایشگاه پس از آن شده است یک بازی را تغییر در مدیریت گردش کار ما در طول بیمارستان" Moyer گفت.

"ما در حال تلاش به دنبال راه هایی برای جشن'

در دیگر بازیابی اخبار از رحمت Folden گفت: یک سوم مثبت COVID-19 بیمار مرخص شده.

"ما در حال تلاش برای به دنبال راه هایی برای جشن گرفتن و به ما که را بزرگ," او گفت:.

آخر هفته بازدید کنندگان در رحمت تو را دیدم یک عید پاک رنگارنگ تعجب به عنوان مارشال گل چیده شده و یک pop-up flower نمایش.

"آن را به ارمغان آورد بسیاری از شادی را به بسیاری از مردم به عنوان آنها سوار تاسیسات" Folden گفت.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب