دیدار TCPalm همه دهه دفاعی تیم فوتبال و رای بازیکن از دهه

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 20, 2020بهترین مدافعان هستند که د

توسط ABTINNEWS در 1 اردیبهشت 1399

بهترین مدافعان هستند که در حفظ و توهین آمیز و هماهنگ کننده در شب.

آنها بچه ها شما طراحی کل مسدود کردن طرح برای متوقف کردن و یا شما را مجبور به تعیین این که آیا آن را به ارزش پرتاب توپ در منطقه خود را به دلیل شما را اجرا خطر بیشتری از گردش مالی.

TCPalm همه دهه دفاعی تیم فوتبال لود شده با این نوع از بازیکنان است.

از سال 2010 همه منطقه دفاعی بازیکن سال جایزه رفته به یک دفاعی lineman سه بار یک linebacker سه بار و دفاعی پشت چهار بار به ارائه یک پایه بزرگ برای این تیم است. که همچنین برخی از تصمیم گیری بسیار دشوار برای چند لکه های باقی مانده در این تیم است.

چهار دفاعی linemen هستند فورت پیرس مرکزی Rashawn شاو و Jerandious آثار جنسن بیچ کریس Favoroso و سباستین رودخانه تیم اسمیت.

آثار و شاو — همه-منطقه بازیکن سال انتخاب و در سال 2012 و 2013 به ترتيب — به یک دلیل بزرگ چرا کبرای از دست داده و تنها یکی به طور منظم فصل بازی در آن دو فصل است. شاو تا به حال دو رقمی کیسه سه سال در یک ردیف و با این نسخهها کار تا به حال 32 تکل برای از دست دادن به عنوان یک ارشد.

Favoroso و اسمیت تنها بازیکن فعال در این تیم بودند دو بازشدنی نیروهای. Favoroso مجموعه برنامه ثبت کیسه (31) و تکل برای از دست دادن (35) به عنوان یک ارشد. اسمیت فینالیست برای همه-منطقه دفاعی بازیکن سال بود تمام تیم دوم آمریکا به عنوان یک ارشد.

چهار linebackers هستند سباستین رودخانه Daniel Lee, South Fork را بلیک خوش شانس جان کارول کاتولیک براک میلر و جنسن بیچ را نیکو Sawtelle. لی خوش شانس و میلر تمام شد و بازیکن دفاعی سال برندگان جایزه.

لی و خوش شانس دو زمان اول تیم همه دولت انتخاب هر دو تا به حال بیش از 140 پردازد ارشد خود را در طول فصل. میلر یک نیروی غالب طلایی قوچ با 65 پردازد برای از دست دادن به عنوان یک ارشد. Sawtelle, Favoroso دبیرستان هم تیمی تا به حال 132 پردازد و 12 کیسه به عنوان یک ارشد.

پنج دفاعی پشت در تیم سابق شامل تمام منطقه دفاعی بازیکنان از سال Dre فضل (سنت لوسی غرب سده), Wayne پارک (Sebastian رودخانه), Jamien شروود (ژوپیتر) و جاستین سیمونز (Martin County) و دو زمان اول تیم همه دولت انتخاب جو فیگوروا (مرکزی).

سیمونز و فیگورا بازنویسی مدرسه خود را ضبط کتاب برای حرفه ای interceptions با 24 و 13 بود. فضل بود و یک توپ-هاوکینگ cornerback برای عقاب و رهبری منطقه با نه interceptions در سال 2018 است. پارک بود یک کلید بازیساز در یک کوسه دفاع ارسال شده که هشت shutouts در سال 2016. شروود یک جرم دفاع از همه آمریکایی در سال 2017, تا به حال 71 پردازد به عنوان یک ارشد.

سابق اوکیچوبی توپ زن جارت میلز (اوکیچوبی) و John Carroll کاتولیک پویا returner/ورزشکار ادوین توماس دور از تیم های ویژه نقاط.

TCPalm است که رفتن را از طریق 10 سال گذشته به انتخاب همه-دهه دبیرستان تیم های ورزشی. بازیکنان انتخاب شده بودند از TCPalm سالانه تمام منطقه اول تیم برای هر ورزشی بین 2010-11 و 2019-20 سال مدرسه.

بیشتر از همه-تیم دهه

  • رای گیری برای بهترین بازیکن والیبال دهه
  • برای رای دادن پسر گلف باز از دهه
  • رای برای دختران گلف باز از دهه

نویسندگان و سردبیران که تحت پوشش این بازیکنان انتخاب شده همه دهه تیم, اما شما را وادار به انتخاب بهترین از بهترین. با هر All-دهه تیم TCPalm شامل یک نظرسنجی برای خوانندگان به رای بازیکن از دهه. برندگان اعلام خواهد شد در تاریخ بعد.

TCPalm همه-تیم دهه

DL کریس Favoroso (جنسن بیچ کلاس 2015): Favoroso بود, 2014 TCPalm همه-منطقه همکاری دفاعی بازیکن سال. Favoroso که بازی در آپالاچی ایالت مونتانا و Duquesne به حال 101 پردازد 35 پردازد برای از دست دادن و 31 کیسه به عنوان یک ارشد.

DL Rashawn شاو (فورت پیرس مرکزی کلاس 2014): شاو بود 2013 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. شاو که در ویک فارست به حال 90 پردازد 27 پردازد برای از دست دادن و 16 کیسه به عنوان یک ارشد.

DL تیم اسمیت (Sebastian رودخانه کلاس 2020): اسمیت فینالیست برای 2019 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال جایزه و دو زمان اول تیم تمام منطقه انتخاب شده است. اسمیت تا به حال 98 پردازد, 14, کیسه و کیسه و شش مجبور گیر میکنه به عنوان یک ارشد.

DL Jerandious کار می کند (فورت پیرس مرکزی, کلاس, 2013): آثار 2012 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. کار می کند که به بازی در جکسنویل دانشگاه تا به حال 88 پردازد 32 تکل برای از دست دادن و 11 کیسه به عنوان یک ارشد.

LB Daniel Lee (Sebastian رودخانه کلاس 2011): Lee شد 2010 TCPalm دفاعی بازیکن سال. لی که در کوئنسی (ایلینوی), تا به حال 141 پردازد 19 تکل برای از دست دادن و دو اشتباه بهبود به عنوان یک ارشد.

LB بلیک خوش شانس (South Fork, کلاس 2015): خوش شانس بود, 2014 TCPalm همه-منطقه همکاری دفاعی بازیکن سال. خوش شانس که با بازی در بولینگ سبز تا به حال 149 پردازد و 10 پردازد برای از دست دادن و پنج کیسه به عنوان یک ارشد.

LB براک میلر (John Carroll کاتولیک کلاس 2016): میلر 2015 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. میلر که در ایالتی کارولینای شمالی و در حال حاضر نقش در بویزی امور خارجه تا به حال 139 پردازد 65 پردازد برای از دست دادن و 25 کیسه به عنوان یک ارشد.

LB نیکو Sawtelle (جنسن بیچ کلاس 2015): Sawtelle شده بود اول-تیم TCPalm همه-منطقه انتخاب شد و همه انتخاب کشور در سال 2014. Sawtelle که بازی در USF به حال 132 پردازد و 12 کیسه به عنوان یک ارشد.

DB Dre فضل (سنت لوسی غرب سده کلاس 2019): فضل بود 2018 TCPalm دفاعی بازیکن سال. فضل که امضا شده با نیروی دریایی تا به حال 61 پردازد و نه interceptions و 12 پاس breakups به عنوان یک ارشد.

DB Wayne پارک (Sebastian رودخانه کلاس 2017): پارک شد 2016 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. پارک که در حال حاضر در میانه تنسی دولت تا به حال 81 پردازد و هفت interceptions و چهار دفاعی touchdowns به عنوان یک ارشد.

DB Jamien شروود (جنسن بیچ کلاس 2018): شروود بود 2017 TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. شروود که نقش در Auburn تا به حال 71 پردازد 14 پردازد برای از دست دادن و سه interceptions به عنوان یک ارشد.

DB جاستین سیمونز (Martin County, Class of 2012): سیمونز بود 2011 TCPalm دفاعی بازیکن سال. سیمونز که در کالج بوستون و در حال حاضر نقش Denver Broncos به حال 90 دنده پنج interceptions و دو دفاعی touchdowns به عنوان یک ارشد.

DB جو فیگوروا (فورت پیرس مرکزی, کلاس, 2013): فیگوئروا شده بود اول-تیم TCPalm همه منطقه و دو زمان اول تیم تمام دولت های انتخاب. فیگوئروا که بازی در کلگیت تا به حال 82 پردازد و شش interceptions به عنوان یک ارشد.

P جارت میلز (اوکیچوبی کلاس 2018): میلز شده بود اول-تیم TCPalm همه منطقه و دو بار تمام دولت های انتخاب. میلز که در Keiser به طور متوسط 43.7 متری در زدن توپ به عنوان یک ارشد.

R/UT ادوین توماس (John Carroll کاتولیک کلاس 2014): Thomas شده بود اول-تیم TCPalm تمام منطقه و تمام تیم دولت-انتخاب به عنوان یک ارشد. او تا به حال بیش از 2000 همه منظوره متری به ثمر رساند و به 18 touchdowns به عنوان یک ارشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن