Martin County, مدرسه, مدیره اجازه می دهد تا Boys & Girls Clubs به میزبان برنامه های تابستانی استوارت در مدرسه

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:09 PM EDT Jun 9, 2020استوارت — تصمیم گیری اجازه می دهد تا دخ

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

استوارت — تصمیم گیری اجازه می دهد تا دختران و پسران باشگاه های شهرستان مارتین به استفاده از یکی از مدرسه های منطقه امکانات موجب بحث میان هیئت مدیره مدرسه و منطقه کارکنان سهشنبه در نتیجه سرپرست لوری Gaylord ترک جلسه مجازی قبل از آن به این نتیجه رسیدند.

گفتگو حول یک توافق که اجاره استوارت مدرسه به پسران و دختران باشگاه به ارائه تابستان علمی اردوگاه آغاز و تا روز دوشنبه از طریق Aug. 6.

مدرسه منطقه اعلام کرد در ماه گذشته اردوهای تابستانی خواهد بود لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

هیئت مدیره رای دادند 4-1 به اجازه باشگاه برای استفاده از ورزشگاه cafetorium کارکنان منطقه ناهار خوری و اگر نیاز مرکز رسانه ها. عضو هیئت مدیره Christia Li Roberts بازیگران تنها مخالف رای دادن.

"من را دیده اند هرگز چیزی شبیه به این" عضو هیئت مدیره ویکتوریا Defenthaler گفت. "ما در حال دادن این جامعه یک زمان سخت در زمانی که آنها در حال تلاش برای همکاری با مدرسه ما در منطقه و در خدمت دانش آموزان ما."

بیشتر: Martin County مدارس لغو اردوهای تابستانی; علمی برنامه های تابستانی برگزار می شود تقریبا

قبل از رای گیری رئیس پیشرفت افسر آنجلا هافمن خواست هیئت مدیره در نظر گرفتن گسترش اردوگاه مدت — جولای 24 Aug 6 — و کاهش هزینه های مرتبط با اجاره فضا.

هزینه های برآورد شد حدود 12000 دلار با توجه به منطقه.

زمان بیشتری را به کمپ "زمان مناسب با ما, مربیان, معلمان ما (و) ما توسعه کارکنان" هافمن گفت. کاهش هزینه ها را قادر خواهد ساخت باشگاه به reallocate بودجه به سمت اضافی مواد آموزشی, او گفت:.

رئیس مارشا قدرت به توافق رسیدند.

باشگاه "پر کردن شکاف" برای منطقه مدرسه و نباید مجبور به اجاره فضا, او گفت:.

هیئت مدیره موافقت این باشگاه برای پرداخت هزینه های تکمیلی هزینه های مرتبط با اردوگاه مانند اضافی WiFi در صورت نیاز ضد عفونی کننده دست, روزانه, شستشو و مواد مصرفی مانند کاغذ توالت.

بیشتر: Martin County وزن اردوگاه تابستانی گزینه های در طول COVID-19; ایمنی و تدارکات و نگرانی های بالا

از بین بردن برنامه های تابستانی قرار داده است یک بار پدر و مادر در تلاش برای بازگشت به کار, قدرت گفت. سه هفته است که "مدت زمان طولانی واقعا برای بچه ها به خانه به تنهایی و نداشتن هر گونه ساختار," او اضافه شده است.

Defenthalerquestioned چرا این باشگاه خواهد بود قادر به استفاده از فضای اضافی مانند کلاس های درس و یا رسانه ها ،

برای او بخشی Gaylord گفت: در پایان این برنامه تنها چند روز قبل از مدرسه برای شروع Aug. 11 می دهد حداقل زمان برای منطقه کارکنان به درستی آماده سازی و پاکسازی محوطه دانشگاه. ورزشگاه و cafetorium ارائه شد به دلیل آن می تواند مناسب ترین مقدار از دانش آموزان در یک مکان, او گفت:.

بیش از یک ساعت به بحث و طول اعضا سوال در مورد کلاس درس استفاده Gaylord ناگهان در سمت چپ تماس بدون هشدار.

بیشتر: Martin County School District برنامه ای برای فرد فارغ التحصیلی در اواخر جولای

عضو هیئت مدیره تونی اندرسون تکرار دیگر اعضای هیئت مدیره " احساسات کرد و گفت: این باشگاه است که مصرف بیش از برنامه تابستان برای دانش آموزان مناطق و منطقه باید سعی کنید به جای درخواست های خود را.

"اگر ما در حال رفتن به آن را انجام دهد, اجازه دهید این حق" اندرسون گفت. "بیایید سعی کنید برای دریافت (باشگاه) آنچه آنها نیاز دارند."

دو دیگر امکانات در حال حاضر عامل و دیگری در پالم سیتی انتظار می رود که روز شنبه هافمن گفت.

باشگاه انتظار دارد که در خدمت بیش از 100 دانش آموزان در استوارت مدرسه محل این تابستان هافمن گفت.

"این فرصت را به استفاده از استوارت مدرسه خواهد بود برای ما مهم است خدمت به خانواده های رسیدن به اقتصاد ما رفتن و به پدر و مادر ما بازگشت به کار" او گفت:.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن