Martin County رد صورت-ماسک حکم پس از daylong دیدار صدها نفر از نظرات عمومی

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:02 PM EDT Jul 2, 2020مارتین کانتی — صدها نفر از نظرات مخالف اجب

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

مارتین کانتی — صدها نفر از نظرات مخالف اجباری صورت-پوشش نیاز به پایان رسید با County کمیسیون رد هر جارو مقررات در طول 11 ساعت در روز است.

کمیسیون قصد دارد تا دوباره شارژ شماره روز سه شنبه.

"ما انجام نمی هر چیزی امروز" کمیسر اد Ciampi گفت. "این بسیار ناامید کننده است."

Ciampi و کمیسر سارا شنیده رای به نفع یک ماسک نیاز پنج شنبه که با شکست 2-3.

اکثریت کمیسیون گفت: آنها ترجیح می دهند یک سفارش بدون مجازات کیفری مانند قانون پیشنهادی است که می توانست یک تخلف تخطی از قانون.

کمیسر داگ اسمیت پیشنهاد اجباری سفارش با اجرای.

در حال حاضر این شهرستان نیاز به مواد غذایی کارگران خدمات به پوشیدن ماسک و "به شدت تشویق می کند" برای عموم مردم به پوشیدن ماسک. شهرستان نظم موجود می گوید به سرعت گسترش coronavirus در شهرستان مارتین که یکی از بالاترین مثبت نرخ در دولت پوشش صورت باید پوشیده شود.

کمیسیون تاسف شکستگی جامعه آنها خدمت می کنند. آنها نگران این است که رای خود را در هر صورت می تواند عمیق تر مسائل را در میان ساکنان که نمی تواند شفا.

در حال حاضر تشخيص چهره-پوشش قانون اعمال در درجه اول به کارگران در رستوران ها و موسسات خرده فروشی — باقی مانده است در اثر.

"آن سیاه و سفید است. هیچ خاکستری در این موضوع" اسمیت گفت. "متاسفانه برای ما به عنوان یک جامعه به عنوان یک دولت به عنوان یک کشور این است که دقیقا چه چیزی اتفاق می افتد. آن پاره از هم جدا."

هشت ساعت پس از شروع جلسه با تنها وظیفه از بحث در مورد یک چهره-پوشش دستور کمیسیون شروع به بحث اجرایی سفارش. رای خود را نمی آمد تا نزدیک به 8 p. m.

شهرستان وکلای گرفته بود یک هفته به سادگی زبان در نور از یک تهدید به طرح دعوی در دادگاه.

اکثریت کمیسیون عقب رانده در یک پیشنهاد اجرایی منظور که طبقه بندی به عنوان نقض بزه. کمیسیون عوض می خواستم برای جلوگیری از یک چهره-ماسک نقض تبدیل به یک پرونده جنایی.

پیشنهاد بزه اعتقاد را حمل حداکثر مجازات 500 دلار جریمه نقدی و یا زندان.

"من نمی توانم در وجدان خوب پشتیبانی چیزی است که به پایان خواهد رسید تا با یک Martin شهرستان ساکن رفتن قبل از یک قاضی" اسمیت گفت.

ماسک قیمومیت که در ابتدا پیش نویس شامل چندین معافیت از جمله برای مردم با مسائل پزشکی; مدارس; مراکز مهد کودک; مردم درگیر شدن در اجتماعی-حقوقی ورزش و شنوایی.

کمیسیون شنیده صدها نظرات عمومی پنجشنبه — ترین مخالف به هر شکل و صورت-پوشش مورد نیاز — و مخالف در آن استدلال برگزار شد بیشترین نوسان.

کلینیک کلیولند مارتین سلامت رئیس جمهور راب خداوند گفت: کمیسیون افزایش تعداد COVID-19 بستری در بیمارستان است "بسیار نگران کننده است." او گفت این بیمارستان دارای ظرفیت مناسب ادامه خواهد داد و عمل جراحی برای در حال حاضر اگر چه آنها سهمیه بندی تجهیزات حفاظت شخصی.

"این در حال تبدیل شدن روشن تر و واضح تر در سمت راست تاریخ" خداوند گفت. "هنگامی که ما نگاه در این سال از هم اکنون ما احتمالا می گویند ما باید بوده است با پوشیدن ماسک از همان ابتدا."

برخی از کمیسیون ترجیح داده برای گوش دادن به پیام روشن از مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان.

"آمار به شما دروغ نمی گفت:" کمیسر سارا شنیده شده است که سرسخت ترین مدافع از یک دستور. "آنها به شما گفتن که ما یک بیماری همه گیر است که در اینجا به آلوده کردن و کشتن راه بیش از حد بسیاری از Martin County مردم است."

کمیسر اد Ciampi که خودداری کردند در هفته گذشته به سرعت پیش رفتن با چهره-پوشش قبل از دستور بسیار کوچکتر جمعیت گفت: او بیشتر مورد اعتماد جامعه پزشکی به خصوص شخصی خود پزشکان است.

کمیسر استیسی Hetherington, تماس از طریق زوم چرا که او در قرنطینه پس از پسر او در معرض coronavirus را به عقب رانده بصورتی پایدار و محکم در برابر مورد نیاز است که منجر به یک سابقه کیفری. او ترجیح داده در یک جهت است که در سمت چپ این مسئله به کد اجرای یک گزینه نیست لجستیکی ممکن است با توجه به شهرستان حقوقی کارکنان.

اسمیت که به طور کلی بوده است که بیشترین مردد به دولت های محلی اعمال هر گونه محدودیت های مربوط COVID-19 گفت: او رفته است به جلو و عقب در این مسئله است.

"من از جامعه پزشکی نظرات. من واقعا انجام دهد. من حتی ممکن است از دست دادن یک پزشک بیش از این" اسمیت گفت. "اما ما نیز باید در مکان های که در نظر من سزاوار فقط به عنوان احترام و یا فقط به همان اندازه اهمیت در این تصمیم گیری که آیا جامعه پزشکی است. است که نمی توان با تخفیف."

در نظر عمومی استوارت شهردار مایک مایر بود heckled توسط اعضای عمومی برای دفاع از یک ماسک مورد نیاز است. اجرای قانون تا به حال برای رفتن به جمعیت آنها را حل و فصل پایین و نشست در انتظار قرار داده شد.

اکثر اعضای صحبت های عمومی قبل از این کمیسیون به شدت مخالف یک ماسک نیاز اغلب با استناد به افشا و خنثی ویروسی نظریه در اینترنت. یک دستور آنها گفت: می تواند یک نقض آزادی های مدنی. گفتند آن خواهد صدمه دیده تنفس خود را.

چندین تهدید به خشونت اگر یک ماسک نیاز به تصویب رسید. دیگران ساخته شده شباهتها را به یک پتانسیل ماسک قیمومیت.

"من نه برای دولت به من گفتن آنچه که من می تواند و نمی تواند پوشیدن" گفت: Kyle Green صاحب Kyle G رستوران در هاچینسون جزیره است. او در مقایسه با آن به یهودیان مجبور به پوشیدن یک ستاره دوخته شده به لباس های خود را در طول جنگ جهانی دوم است.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب