مارتین شهرستان آماده توزیع به $28 میلیون نفر در مراقبت قانون بودجه

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:57 PM EDT Jul 14, 2020مارتین کانتی — بیش از نیمی از $28 میلیون

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

مارتین کانتی — بیش از نیمی از $28 میلیون از مراقبت های عمل بخش می توانید توزیع میله میله برای رفتن به دولت های محلی و قانون اساسی دفاتر برای هزینه های مرتبط با کوروناویروس.

دلار 28 میلیون باید در دسترس از طریق پایان سال و تقریبا به شهرداری $7.84 میلیون نفر (28 درصد); قانون اساسی دفاتر $7.56 میلیون نفر (27%); رهن و اجاره کمک 5.6 میلیون (20%); کسب و کارهای کوچک 5.6 میلیون (20%); و ابزار نیازهای شخصی و مواد غذایی کمک 1.4 میلیون دلار (5 درصد).

شهرستان است که اجتناب از قفل شدن به یک مقدار ثابت برای هر دسته بندی پس از آن می تواند انعطاف پذیر باقی می ماند با نیازهای آنها را به عنوان دستیار شهرستان مدیر جورج Stokus گفت.

برنامه های کاربردی برای مراقبت در عمل پول هنوز در دسترس نیست.

کسب و کارهای کوچک است که تلقی های غیر ضروری می شود واجد شرایط برای مراقبت در قانون بودجه تا $20,000. نمونه های خرده فروشی; رستوران; کشاورزی; مهد کودک; ورزشگاه; سالن مو; آرایشگر مغازه ها; دفاتر پزشکی.

اگر کسب و کار دریافت شخصی برنامه حفاظت از وام و یا دیگر COVID-19 مربوط به آن می تواند واجد شرایط تا $20,000. برای مثال اگر یک رستوران دریافت $5,000 از PPP آن می تواند دریافت تا $15,000 از شهرستان. برای واجد شرایط کسب و کار نیاز به هنوز هم می شود باز Aug. 1, Stokus گفت.

راه متحده مارتین شهرستان به اداره شهرستان رهن و اجاره کمک. درآمد خانوار باید 300% زیر خط فقر فدرال و یا کمتر از $78,600 برای مثال برای یک خانواده چهار.

حدود 3.5 میلیون دلار برنامه ریزی شده است برای رفتن به ساحل گنجینه مواد غذایی بانک Stokus گفت: برای کمک به پرداخت هزینه برای وعده های غذایی از طریق پایان سال است.

مقامات شهرستان گفت: آنها تعیین اعتبارات بر اساس چه بزرگتر شهرستانهای انجام داد.

بیشتر این پول به قانون اساسی دفاتر به احتمال زیاد برای رفتن به کلانتر, Stokus گفت. پول برای پرداخت برای چک کردن شناسه در ساحل, نظارت رمپ قایق و همه COVID-19 مرتبط با پاسخ, از جمله به طور منظم حقوق و دستمزد و مزایای واجد شرایط برای بازپرداخت Stokus گفت.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن