مارکو جزیره شهرستان عضو شورا روم اعلام کرد او را نمی خواهد اجرا برای انتخاب مجدد در نوامبر

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 2:59 PM EDT Jun 26, 2020مارکو آیلند شهر, عضو شورای Charlette روم روز دوش

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

مارکو آیلند شهر, عضو شورای Charlette روم روز دوشنبه اعلام کرد از طریق عضویت در خبرنامه, او نمی خواهد اجرا برای گروههای Nov. 3

رومی گفت: در یک تماس تلفنی ژوئن 23 و موقعیت خود را به عنوان حاکم عضو هیئت مدیره فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه در حال حاضر نیاز به توجه بیشتر از پیش بینی.

"من احساس آن را در shortchange شهروندان از مارکو جزیره" او گفت:. "من فکر می کنم آن است که در بهترین منافع خود را در صورتی که کسی که می تواند اختصاص 100 درصد از زمان خود را."

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis منصوب روم به هیئت مدیره در فوریه 2019. این منطقه یک منطقه ای سازمان دولتی که مدیریت منابع آب در جنوب نیمی از کشور از جمله زمین های باتلاقی ترمیم.

روم که انتخاب شد به شورای شهر در سال 2016 نیز به عنوان رئیس منطقه بزرگ سرو حوضه هیئت مدیره در ذغال سنگ شهرستان است.

"در این موقعیت منحصر به فرد, من احساس می کنم من نه تنها سرمایه گذاری در آینده از ما جزیره که در مورد من باقی می ماند پرشور بلکه آینده از 16 شهرستان است که این حاکم هیئت مدیره در خدمت" او نوشت: در خبرنامه.

همانطور که از ژوئن 24, رومی, اعلام چپ چهار تا شش نامزد به رقابت برای چهار چهار سال کرسی در حال حاضر اشغال شده توسط شهر نمایندگان Jared Grifoni Howard نی لری Honig و خودش.

نامزدهای بکی ایروین, یوسف, رولا, ریچارد Blonna و Grifoni نوشت در ایمیل جداگانه ژوئن 24 آنها را اجرا خواهد کرد برای یک صندلی بر روی مارکو شورای شهر. نامزد Phares Heindl نوشت: او با تکیه به سمت در حال اجرا برای یک دوره چهار ساله صندلی به عنوان خوبی است اما نه یک تصمیم نهایی است.

معلوم نیست که آیا نی که در حال تکمیل اولین دوره پنج ساله اجرا خواهد شد برای انتخاب مجدد. "من هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده و تعهد به اجرا و یا اجرا نمی," او گفت: ژوئن 23.

Honig بود که اولین انتخاب در سال 2012 و در حال حاضر در دور دوم خود را نمی تواند اجرا شود برای انتخاب مجدد. این شهر منشور تنها اجازه می دهد تا نمایندگان برای خدمت به دو دوره از چهار سال هر.

یک دوره دو ساله در صندلی نیز خواهد بود تا به یک رای در مجموع پنج کرسی شورای شهر خواهد شد که در انتخابات. شورای شهر دارای هفت صندلی.

عضو شورای شهر گرگ Folley اجرا خواهد شد برای یک دوره دو ساله او نوشت: در یک ایمیل ژوئن 24. او انتخاب شده توسط شورا در تاریخ 1 ژوئن به اشغال مقر سابق شهرستان عضو شورا سام جوان زیر استعفای خود را.

افرادی که مایل به اجرا برای شورای شهر باید تا جولای 29 واجد شرایط که شامل ارسال مدارک مورد نیاز و داشتن دادخواست خود را تایید, با توجه به شهر کارمند لورا Litzan.

رای دهندگان خواسته می شود که برای رای دادن به بیش از چهار نامزد برای مدت چهار سال کرسی در انتخابات با توجه به Litzan. چهار رای-اهل عمل انتخاب خواهد شد.

در انتخابات دو سال مدت صندلی رای دهندگان خواسته خواهد شد که تنها برای یک نامزد رای با توجه به Litzan.

دریافت به دانستن نامزدها

Grifoni انتخاب شد به شورای شهر در سال 2016 دریافت بالاترین درصد آرا در میان همه نامزدها. او یک مجوز وکیل و منجر کسب و کار های متعدد در جنوب غربی فلوریدا.

Grifoni کامل در زمان اقامت مارکو پس از 200 نوشت: در یک ایمیل او می خواهد به ایجاد فرصت های که به نفع ساکنان امروز در حالی که حفظ این جزیره برای نسل های آینده است.

"من می خواستم را به من اصول مالی محافظه کاری پایین تر مالیات دولت محدود و حفاظت از حقوق شهروندان به شورای شهر ما و من انجام داده اند کسانی که وعده بیش از چهار سال گذشته است و امیدواریم که به انجام این کار دوباره بیش از نهایی من اصطلاح" او نوشت.

Grifoni نوشت با کیفیت از جزیره آبراه نیز یکی از اولویت های خود را.

"من به طور رسمی توصیه می شود به شورای شهر است که میلیون ها دلار از ذغال سنگ شهرستان مالیات بر فروش اختصاص داده شده بود به تمیز کردن آب ما رفتن به جلو و به در ادامه به تعامل با شهرستان و رهبری دولت در این موضوع به تامین بودجه اضافی," او نوشت.

Grifoni نوشت: این را می توان بدون افزایش مالیات.

اروین زندگی در این جزیره به عنوان یک کودک. در سال 2013 او با خانواده اش پس از کسب مدرک لیسانس خود را در کلاسیک با افراد زیر سن قانونی در باستان شناسی و تاریخ هنر.

ایروین یک واسطه مرتبط با کلر ویلیامز ملک و یک عضو از این شهر زیباسازی مشورتی هیئت مدیره.

او نوشت: او اولویت را در حال نگه داشتن مالیات کم سواحل و آبراه تمیز و ساکنان و بازدید کنندگان امن است.

"کیفیت زندگی ما میباشد و ما نیاز به کار با هم برای حفظ آن برای نسل های آینده" او نوشت.

رولا یک مارکو جزیره اقامت برای 15 سال بوده است یک عضو از این شهر و برنامه ریزی پس از سال 2016.

تجربه حرفه ای خود را شامل دو دهه کار با ارتباطات ماهواره ای برای Raytheon Co. و 15 سال به عنوان سیستم های کامپیوتری طراح و برنامه نویس و ویژگی های مدیر واحد برای RCA.

او نوشت که به عنوان یک برنامه ریزی عضو هیئت مدیره او یاد گرفته در مورد این شهر پیچیدگیهای ارائه او را با یک درک دقیق از مشکلات جزیره چهره امروز.

رولا نوشت که در میان اولویت ها برنامه ریزی شهرستان و کیفیت آب.

"ما یک خانه جزیره است که یک رد پا محدود از 24 مایل مربع," او نوشت. "ما در حال نزدیک شدن به ساخت و تنها می تواند به حفظ یک حجم مشخصی از جمعیت قبل از ما تاثیر منفی شدت از زندگی در جزیره ما.

"این کار نیاز به برنامه ریزی دقیق کنترل و کمی آموزش و پرورش عمومی" او نوشت.

Blonna یک مارکو مقیم از سال 2012 مشغول به کار در نیوجرسی برای بیش از 10 سال آموزش عمومی در مورد بیماری های مقاربتی است. در سال 1986 کار خود را آغاز کرد در پپرداین دانشگاه های بازنشستگی در سال 2014.

Blonna مشتاق kayaker نوشت که یکی از اولویت های اصلی است که برای بازگرداندن و محافظت از جزیره آبراه.

"ما زمان شورای شهر گرفته گام های جسورانه برای شروع این فرایند," او نوشت. "من ادامه خواهد داد تا این حرکت و اطمینان حاصل شود که کار را تمام میکنیم."

یکی دیگر از اولویت برای Blonna نگه داشتن مالیات و هزینه های پایین است.

"قبل از شوراهای شهر سرمایه گذاری کرده اند در حفظ و ارتقاء امکانات و تجهیزات و زیرساخت های," او نوشت. "آنها همچنین اهرمی شهرستان بودجه با کمک های مالی و منابع است.

"من به حمایت از این اقدامات و همچنان به دنبال فرصت های جدید برای صرفه جویی در پول و نگه داشتن ما مالیات و هزینه های پایین است."

Heindl, رولا و Blonna به تازگی نامزد دریافت جایزه خود به اشغال جوان را زیر صندلی استعفای خود را, اما شورای شهر در نهایت انتخاب Folley.

Folley نوشت: به مارکو عقاب در 18 مه که 40-به علاوه سال تجربه به عنوان یک وکیل و کسب و کار اجرایی برای Caterpillar Inc. او را نامزد ایده آل است.

"من فکر می کنم تجربه من در چنین زمینه های گوناگون است که بسیار غیر معمول و ارائه یک چشم انداز منحصر به فرد در کمک به این شهرستان با موفقیت به مقابله با مسائل پیش روی آن در سال های آینده به," او نوشت.

Folley نیز نوشت که یکی از اولویت های او است که به حمایت از "رشد هوشمند" در حالی که حفاظت از سواحل و آبراه ها و فضاهای عمومی.

"من می خواهم به اطمینان دهم که ما ارائه حداکثر ارزش برای شهروندان ما," او نوشت:, و اضافه کرد که هزینه باید "درایو سود واقعی" و به حداقل رساندن مالیات.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن