مارکو جزیره شورای شهر به طور آزمایشی تصویب مالیات بر دارایی کاهش نرخ

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 9:02 AM EDT Jul 23, 2020مارکو جزیره شورای شهر رای دادند و دوشنبه به تنظی

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

مارکو جزیره شورای شهر رای دادند و دوشنبه به تنظیم حداکثر مالیات نرخ برای بودجه سال آینده که پایین شهر نرخ مالیات برای چهارمین سال متوالی است.

پیشنهاد حداکثر نرخ 1.76 میلز — یا $176 در هر 100.000 دلار از ارزیابی ارزش اموال —نشان دهنده 2.5% کاهش در نرخ مالیات نسبت به سال مالی جاری که سپتامبر به پایان می رسد. 30.

بالاتر ارزش ملک, هر چند به معنای کاهش نرخ مالیات را افزایش خواهد داد همان مقدار از مالیات بر درآمد این شهر به ارمغان آورد در این سال مالی.

Guillermo Polanco, مدیر امور مالی خبر داد و گفت: از آن شده است شورای شهر سیاست در طول چند سال گذشته به کار نسبت به تنظیم نرخ مالیات در آنچه شناخته شده به عنوان نرخ عقبگرد.

"در بیشتر قسمت ها, نورد, پشت رای محدودیت هر گونه افزایش مالیات برای مالیات دهندگان ما" Polanco گفت.

عضو شورای شهر Jared Grifoni گفت: آن را "باور نکردنی" که پیشنهاد نرخ پایین تر از آن بود که 10 سال پیش. در سال 2011 اموال نرخ مالیات بر مارکو جزیره 1.89 میلز با توجه به Polanco.

Grifoni گفت: وجود مزایای دیگر در اتخاذ عقبگرد رای چهار سال در یک ردیف.

"در صورتی که آینده را افزایش می دهد که تا کنون پیشنهاد شده توسط دیگر شوراهای مقدار شما می توانید بروید در یک سال به سال بر اساس دربسته بر اساس چگونه بسیاری از رای شما در حمایت از" او گفت:.

مالیات بر دارایی نرخ بیش از 110 درصد از نورد-بازگشت نرخ ممکن است به تصویب رسید و در صورت تصویب دو سوم رای طبق قانون دولت است. یک رای در بیش از 110 درصد ممکن است به تصویب رسید و در صورت تصویب با اکثریت آراء.

عضو شورای شهر لری Honig گفت که او با تعجب به یاد بگیرند که مارکو جزیره یکی از تعداد انگشت شماری از شهرهای جنوب غربی فلوریدا که بودجه نبود نهفته COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به بودجه صندوق به طور کلی پیشنهاد شده برای سال مالی 2021 این شهر هزینه های عملیاتی خواهد شد در مجموع $22.6 میلیون 3.9 درصد افزایش در مقایسه با زمانی که به تجدید نظر در بودجه سال مالی جاری.

اگر در مقایسه با سال 2020 تا پایان سال پیش بینی, پیشنهاد هزینه های نمایندگی یک 8.9 درصد افزایش یافته است.

عضو شورای شهر گرگ Folley گفت: او راضی بود با پیشنهاد ملک نرخ مالیات اما گفت: شورای شهر باید بر روی کاهش مالیات دهندگان لایحه برای سال مالی 2022 با کاهش بودجه را افزایش می دهد.

"در آینده ما باید در افزایش بودجه کمی کمتر به عنوان افزایش ارزش اموال و درآمد به شهر بالا می رود و در واقع کاهش صورت حساب های مالیاتی," او گفت:.

شورای شهر تنظیم شده است به تصویب نرخ مالیات در اول و دوم خوانش سپتامبر. 9 و هفت. 21 ترتيب با توجه به Polanco.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن