تنها مایل درمان دونده درد در پس از مرگ

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:38 PM EDT May 16, 2020ردینگ ساکن جسیکا پارکر دستخوش سفر به سوی خودشناس

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

ردینگ ساکن جسیکا پارکر دستخوش سفر به سوی خودشناسی بعد از او شوهر, Sean Parker گذشت از یک حمله قلبی 15 سال پیش.

جسیکا و شان جدایی ناپذیر بودند و عشق خود را به خارج از منزل و ورزش به عنوان عمیق به عنوان اوراق قرضه خود را با آنها به اشتراک گذاشته شده برای هر یک از دیگر و چهار فرزند خود را.

شان مشتاق دوچرخهسواری کوه و جسیکا شروع راه دور در حال اجرا به عنوان یک دانشجوی سال اول در هانفورد دبیرستان در جنوب فرزنو. اواز یا موسیقی دو نفری تحت فشار قرار دادند یکدیگر بی وقفه و آن شان که با انگیزه های جسیکا برای اجرای لس آنجلس ماراتن.

اما در مدت کوتاهی قبل از این هفته از مسابقه شان حمله قلبی رنج می برد در حالی که سوار دوچرخه کوهستان خود را. مرگ او سمت چپ جسیکا و خانواده اش را ویران کرد.

"او بزرگترین مشوق من که آن را به در حال اجرا" جسیکا پارکر گفت. "او بسیار لطیف و دل بنده فردی و وجود یک سوراخ خمیازه که نمی خواهد پر شود."

شان را مرگ چپ پارکر احساس شکست و او قول داد که هرگز به اجرا یکی دیگر از یکی دیگر از مسابقه دو ماراتون. که تا مسیرهای پیاده روی و جاده ها و باد شروع به او تماس بگیرید. او با قرار دادن در کفش های تنیس و با یک پا در مقابل دیگر شروع به دست آوردن مجدد قدرت او.

"من فقط به رویایی که بعد از او در گذشت و من فقط اهمیتی نمی دهند اگر من هرگز زد دوباره" پارکر گفت. "پس از یک ماه یکی از دوستانم من را تشویق به دریافت و اجرای یک مایل اگر من می توانم. من آغاز شد و من پیدا کردم بسیار شفا در آن است. افکار من شروع به پاک کردن و من متوجه شدم این رویا هنوز هم می تواند یک واقعیت است. بنابراین من تصمیم به ثبت نام برای یکی دیگر از ماراتن."

'وقتی که من دریافت درب من احساس آزادی'

پارکر استفاده کرده است در حال اجرا به عنوان یک راه برای درمان از مرگ شوهرش و اجرای یک ماراتن مجازی راه اندازی شده توسط ما جاده در حال اجرا است. او قرار بود برای اجرای سیلوهای ماراتن در واکو تگزاس با یک گروه از زنان که همسران خود را از دست اما اجرا رو لغو شد با توجه به COVID-19.

"تلاش آن طول می کشد برای دریافت کردن درب است مثل هیچ چیز دیگری اما زمانی که من از درب من احساس آزادی" پارکر گفت. "زمانی که من احساس می کنم که چگونه من می خواهم احساس کنم. من گریه می توانم دعا و گوش دادن به عبادت و یا من فقط می تواند خاموش شود. وجود دارد فقط چیزی در مورد طبیعت است که هیچ ایده وجود یک بیماری همه گیر و طبیعت جهان را نگه می دارد در حال رشد است. آن را زیبا."

پارکر را شروع ماراتن در ساعت 8 صبح روز شنبه از ساعت آفتابی پل و اجرای 13.1 مایل به Keswick قبل از معکوس دوره و اتمام نیمه نهایی در ساعت آفتابی پل. او را تحت نظارت فرزندان او راشل, 26, تایلر, 26, ویلیام 21 و Aislin, 19.

آنها را هر آهنگ مادر خود را پیشرفت با راشل پس او را بر روی دوچرخه خود را.

"هیچ یک از آنها شده اند در همان برنامه هایی که می تواند مشکل" پارکر گفت. "اما هر یک از آنها انجام شده است واقعا خوب است."

برای مشترکین: راد میراث حمل در سابق بازیکنان و مربیان

پارکر به طور مستمر شده است یک منبع قدرت برای خواهرش لیزا Sheehy.

"جسیکا دمیده من دور و انگیزه من به خارج و اجرا و سازگار" Sheehy گفت: از خانه اش در تهاچاپی. "او رفته است از طریق چنین غم انگیز از دست دادن و راه او قرار داده است خدا برای اولین بار فقط به من نشان می دهد که با قدرت خود را که او می تواند شما را از طریق سخت ترین زمان است."

پارکر را با استفاده از پول های اهدایی از مسابقه برای بیماری های قلبی و آگاهی است.

او را اجرا خواهد کرد به تنهایی. فرزندان او وجود دارد خواهد بود برای تامین خود را با آب و میله تغذیه اما شرایط بسیار متفاوت خواهد بود. وجود خواهد داشت نه هر گونه شریک برای اجرا و یا افراد به صورت تصادفی برای تشویق او در خط پایان.

"این خیلی سخت به ارتکاب آنجا که من می دانم (شان) نمی تواند تحت پرچم و این تلخ و شیرین" پارکر گفت. "بچه ها من می دانم که چقدر از پشتیبانی او شده است و آنها می دانستند که چقدر مهم است برای من به پایان L. A. ماراتن و آنها بوده است و بلافاصله در هیئت مدیره است."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن