محلی پناهگاه های حیوانات را افزایش فرزندخواندگی اما ترس تسلیم شد و به عنوان COVID همه گیر در ادامه

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020گنج ساحل ساکنان به تماس پ

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

گنج ساحل ساکنان به تماس پاسخ داده در ماه مارس زمانی که پناهگاه های حیوانات به دنبال کمک در میان شیوع کروناویروس.

بسیاری از پناهگاه شاهد افزایش در هر دو پرورش و فرزندخواندگی در چند ماه گذشته نسبت سنبله به این بیماری همه گیر است که ساکنان مجبور به ماندن در خانه.

صدها سگ و گربه پیدا کرده اند و خانه با وجود موانع مانند کاهش کمک های مالی کمتر داوطلبان و کمتر ترافیک پا به مراکز نقل مکان کرد و به انتصاب-تنها.

در سراسر کشور وجود دارد که 28 درصد کاهش در فرزندخواندگی از 13 مارس تا جولای 3 در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال 2019 با توجه به 24Pet ShelterWatch یک حیوان خانگی بیمه و حفاظت شرکت. گنج ساحل شانس خیلی بهتر از آن است.

فرزندخواندگی در حال افزایش است

H. A. L. O. بدون کشتن نجات تا به حال 411 حیوانات خانگی به تصویب رسید و از مارس تا ژوئن — 44 درصد افزایش و از آن زمان در سال 2019 گفت: چچنی داد bootes مدیر توسعه.

"مردم از چوب که مایل به پرورش حیوانات و که منجر به تصویب" او گفت:. "این یک پوشش نقره ای."

با داشتن کمتر از حیوانات در سباستین و ساحل Vero مراکز کارکنان مجاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی نوار "بورس" اجتماعی یا پرخاشگری مسائل که به طور معمول نمی پذیرندگان' اولین انتخاب, او گفت:. چند تن از آنها در حال حاضر شده است به تصویب رسید.

جامعه انسانی از ساحل Vero & Indian River County تا به حال بیش از 150 حیوانات نقل مکان کرد و به پرورش و مراقبت از زمانی که COVID-19 اولین ضربه دیده است و 10 درصد افزایش در فرزندخواندگی نسبت به سال گذشته گفت: مدیر اجرایی کیت Meghji.

بیشتر: جامعه انسانی می تواند در نهایت خدمات حیوانات قرارداد با Indian River County

بیشتر: St. Lucie شهرستان افتتاح حیوانات-پناهگاه همکاری با جامعه انسانی

"بسیاری از مردم گیر در خانه گم شده بودند که اتصال" Meghji گفت او معتقد است که چشم انداز مثبت ارتباط مستقیم دارد به این بیماری همه گیر.

پناهگاه هر حال از 150 به 200 حیوانات در آنجا زندگی می کنند قبل از COVID-19; در حال حاضر وجود دارد در مورد 50, او گفت:.

سگ و گربه برای همیشه در فورت پیرس دیدم دو فرزندخواندگی در آوریل همان سال رژیم صهیونیستی. ران DeSantis موظف به اقامت در خانه سفارش گفت: مدیر مندی روآن.

"بسیاری از مردم گفت: آنها با استفاده از این فرصت را به هوای جدید خو گرفتن حیوان خانگی به خانه جدید قبل از هر کس تا به حال برای بازگشت به کار" روآن گفت.

فرزندخواندگی را وارد کردن به سطح عادی و طبیعی است اما قطعا نمی متوقف شد — بچه گربه ها "پرواز کردن درب مانند آنها رو بال," او اضافه شده است.

همه پناهگاه خیلی خوش شانس بوده است.

جامعه انسانی از گنج در سواحل نخل شهرستان شاهد افزایش پرورش در شروع این بیماری همه گیر اما فرزندخواندگی شد کمی پایین تر از حالت عادی گفت: فرزندخواندگی مدیر Deidre هافمن.

"من فکر می کنم بسیاری از آن کاهش ترافیک پا" هافمن گفت. "بسیاری از حیوانات در حال گرفتن دیده می شود در مقایسه با زمانی که ما به طور کامل باز است."

بیشتر: حدود 70 حیوانات نجات از باهاما را به Indian River County

بیشتر: اضطراب جدایی در سگ می تواند سنبله پس از امن تر-در-خانه سفارش به پایان می رسد

پناهگاه استفاده می شود به طور متوسط بیش از 50 فرزندخواندگی هفتگی اما به تازگی دیده می شود حدود 20 تا 25 در اکثر, او گفت:.

امکان تسلیم شد

به عنوان coronavirus همه گیر در ادامه به موشک وار رفتن بیکاری, تمامی پناهگاه های حیوانات نگرانی وجود خواهد داشت افزایش پت تسلیم شد و به عنوان ساکنان صورت بار مالی و امکان اخراج.

سگ و گربه برای همیشه تنها یک است که در حال حاضر دیده می شود یک چشم انداز مثبت گزارش 15 در چند هفته گذشته.

"ما نمی هر گونه اضافی تسلیم شد و زمانی که این بیماری همه گیر اولین ضربه" روآن گفت. "هیچ چیز گسترده تا همین اواخر."

هیچ یک از تسلیم شده اند از حیوانات خانگی که به تصویب رسید در چند ماه گذشته روآن اضافه شده, اما آن اتفاق می افتد.

بیشتر: موارد متعدد از پاروويروس عمدتا تحت تاثیر سگ دیده می شود در پورت سنت لوسی

H. A. L. O. بدون کشتن و نجات جامعه انسانی از ساحل Vero & Indian River County حدس و گمان وجود دارد خواهد بود یک افزایش در تسلیم شد و هنگامی که ایالت مهلت قانونی برای اخراج می رسد Aug. 1.

"اگر مردم شروع به از دست دادن خانه های خود را به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر من بسیار نگران خواهیم دید یک چشم انداز مثبت در مردم تسلیم خود حیوانات" Meghji گفت.

H. A. L. O No-کشتن نجات به حالت تعلیق در حیوانات مصرف حدود دو ماه و 15 صاحب تسلیم شد و از مارس تا ژوئن داد bootes گفت: پیش بینی بیشتر به آمده است.

می توانید حیوانات خانگی گسترش COVID-19?

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خود را حفظ کرده است موضع این است که هیچ شواهد نشان می دهد حیوانات خانگی می تواند کمک به گسترش coronavirus و چند آزمایش مثبت در سراسر کشور.

گنج ساحل ساکنان ابراز نگرانی هر چند.

"بسیاری از مردم وحشت زده بودند حیوانات خانگی خود را (COVID-19) به آنها و ما مثل ', هیچ, هیچ, هیچ,' " داد bootes گفت.

هیچ یک از پناهگاه گزارش داشتن هر گونه حیوانات دچار بیماری های جدی و یا نشان می دهد coronavirus مانند علائم در چند ماه گذشته است.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن