نامه به سردبیر: ژوئیه 15 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 15, 2020هنگامی که ما یاد بگیرند که برای گوش دادن به کارشنا

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

نظر

هنگامی که ما یاد بگیرند که برای گوش دادن به کارشناسان ؟

ما خودمان را پیدا کنید در بسیار ترشی. آمریکایی ها در حال مرگ هستند در نرخ هشدار دهنده این زخم از نژادپرستی نظاممند هستند چرکین اقتصاد ما به هم ریخته است ما نظام عدالت است تحت حمله از داخل و اثرات تغییر آب و هوا در حال افزایش است.

سوال این است که آیا ما یادگیری از اشتباهات است که به این دلیل ...

ما گوش دادن به کارشناسان که به مطالعه و حفاظت از سلامت محیط زیست و اقتصاد ؟ ما بررسی اظهارات از سیاستمداران آنلاین پست ها و صاحب نظران از طریق منابع مختلف قبل از درمان آنها را به عنوان واقعیت ؟

ما آدرس نیاز به دسترسی برابر به مراقبت های بهداشتی برای بحران آمادگی و تمایل به انجام آنچه مورد نیاز است برای به حداقل رساندن تاثیر است. به جای تظاهر آن را دور خواهد رفت?

ما آدرس نیاز به برابر عدالت از جمله سیاست پلیس و پاسخگویی? اگر چه من نمی توانم احساس اضطراب از افراد از رنگ به عنوان یک عضو از یک خانواده که تجربه خشونت پلیس تکبر و ارعاب من به وضوح نیاز به اصلاحات. حتی محافظه کار کسب و کار میزگرد معتقد است بهبود سیاست های مورد نیاز برای حرکت کشور ما رو به جلو است.

ما یاد بگیرند که احمقانه رفتار خودخواهانه است و نه فقط غیر مسیحی اما عواقب قابل توجهی برای زندگی و رفاه شهروندان ما به عنوان به خوبی به عنوان ما اقتصاد ؟ یک گلدمن ساکس مطالعه نشان می دهد 15 درصد افزایش در ماسک-پوشیدن می تواند منجر به 5 درصد بهبود در تولید ناخالص داخلی ما و زندگی را نجات داد.

ما یاد بگیرند که دوباره کنترل سیاسی از سیستم قضایی ما غیر قابل قبول است در دموکراسی ما? دادستان کل رئیس افسر اجرای قانون برای همه آمریکایی ها نه یک ابزار سیاسی از رئیس جمهور.

ما پیاده سازی راه حل های مخرب تغییرات زیست محیطی دیده می شود در سراسر جهان قبل از آن خیلی دیر است ؟ خدا به ما زیبا و متنوع جهان است و ما باید به آن احترام بگذارند.

فرانک Wacha, جنسن بیچ

مریت Matheson شده است رودخانه مدافع استوارت شهرستان کمیسیون

من شناخته شده استوارت کمیسر شهر مریت Matheson پس ما Martin County High School قایقرانی تیم روز. او همواره از عشق و شور و شوق برای آب. و او همیشه می گفت یکی از اصلی ترین عوامل رانندگی که به رهبری او را به سیاست های محلی ما بود آبراه و محیط زیست است. Matheson ثابت کرده است که آوازی مدافع برای بهبود کیفیت آب در اطراف استوارت. در دوره اول خود را در دفتر او با موفقیت تحت فشار قرار دادند برای ارزیابی ممنوعیت املاک شهرستان و پارک ها و برای ایجاد یک وقت رودخانه مدافع در شهرستان کارکنان. او رای دادند و این نقطه فرد توسط خود همکار کمیسیون برای تمام رودخانه مسائل.

هر جلسه من با حضور او به ارمغان آورده است تا موضوعات و طرح به نفع ما رودخانه. من حتی همراه او و خانواده اش در قایق خود را در طول سال گذشته گنج ساحل آبراه پاکسازی که در آن ما صرف ساعت کشیدن زباله به بیرون از فریزر نهر.

مریت حریف به نظر می رسد در حال اجرا بر روی "ذخیره ما رودخانه" پلت فرم. این قابل تحسین است باعث شود; اکثریت جامعه ما خواسته است که برای. اگر کسی واقعا می خواستم برای کار به سمت این هدف نمی خواهد او بود تلاش برای تراز خود را با قوی ترین رودخانه مدافع در کمیسیون, به ویژه هنگامی که وجود دارد باز کردن صندلی های خالی توسط کمیساریای Kelli شیشه لیتون? استوارت به باز کردن مناطق بنابراین یک نامزد می تواند انتخاب هر منطقه به اجرا در. اگر ما واقعا در تلاش برای "صرفه جویی در رودخانه" هدف باید به عنوان بسیاری از مدافعان قوی در دفتر به عنوان امکان پذیر است و نه گل تا علت توسط مردم انتخاب یکی یا دیگری.

Matheson ثابت کرده است خود را به عنوان یک رهبر قوی برای آبراه های ما و محیط زیست است. در نظر من آن است که ارزش قمار در unsubstantial شعارهای زمانی که گزینه معتبر است که در حال حاضر نماینده. رای من برای مریت Matheson.

کاترین Makemson استوارت

من رای گیری برای جنی زمینه به موفقیت من به عنوان MC ملک ارزیاب

پس از خدمت به عنوان مارتین املاک شهرستان ارزیاب برای 28 سال من بازنشسته خواهد شد در ماه ژانویه است. من بالاترین هدف است به زندگی می کنند تا اعتماد قرار داده شده در توسط رای دهندگان. آن شده است یک افتخار برای ارائه یک واقعی "سیاست درهای باز" و همیشه از شما محافظت از بیش از ارزیابی.

آن است که یک احساس عجیب و غریب در یک موقعیت به من رای خود را جایگزین. من دو چیز را به اشتراک گذاری با مارتین کانتی رای دهندگان به عنوان ما همه آماده برای انتخاب بعدی ما ملک ارزیاب.

اول من بسیاری از تماس های تلفنی در مورد مبارزات انتخاباتی نشانه ای است که آن را به نگاه مانند من در حال اجرا است. این ثبت نام نامزد برای اولین بار نام "Kelli," با حروف بزرگ و به رنگ سبز و سفید است که رنگ پس از یک روز. بسیاری از مردم در حال حاضر فکر می کنم من در حال اجرا برای انتخابات مجدد و دیگران عصبانی هستند چرا که آنها را ببینید یک "طعمه و سوئیچ" تاکتیک به دنبال جذب من پایه رای. به نظر من این گمراه کننده است و ما رای دهندگان سزاوار بهتر است.

دوم و مهمتر از همه در اوت. 18 من رای گیری برای جنی زمینه های بعدی ما خواهد بود Martin County ملک ارزیاب چرا که او به دست آورده است رای من هر روز برای 28 سال است. او آموخته است که هر جنبه ای از دفتر از زمین است و در حال حاضر من دوم در فرمان. جنی است که یک رهبر ثابت خواهد شد که آمار زمین در حال اجرا خود را به عنوان مارتین املاک شهرستان ارزیاب.

لطفا برای رای دادن به جنی زمینه در Aug. 18.

لورل کلی CFA استوارت است Martin County ملک ارزیاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن