نامه به سردبیر: 14 ژوئیه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 14, 2020مایل 'لبخند صلح' به صورت 3 فلوریدا Highwaymen هنرم

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

نظر

مایل 'لبخند صلح' به صورت 3 فلوریدا Highwaymen هنرمندان ایم که سمت چپ ما

گنج ساحل و دنیای هنر را از دست داده اند سه غول هنرمندان در سال گذشته است.

از اصل 26 (فلوریدا) Highwaymen پذیرفته به فلوریدا هنرمندان Hall of Fame در سال 2004 تنها 10 فعال باقی می ماند.

ما از دست داده اند و با استعداد رادنی Demps, Mary Ann کارول و چارلز "چیکو" ویلر. مربوطه می باشند سبک های هنری همیشه باقی می ماند عزیز به ما.

با تشکر از شما Rodney, Mary Ann و چیکو برای ما روشنگر خود را با حضور لبخند و روحیه هنر فلوریدا چشم انداز است.

ممکن است شما استراحت در لبخند صلح برای همیشه لطفا برای!

رالف N. Oko ورو بیچ

گزارش از FDOT نباید redacted زمانی که امنیت ما در خطر است

آنچه در آن است با تمام پنهان کاری در فلوریدا بخش حمل و نقل ؟

هنگامی که روزولت پل مشکلات برای اولین بار ظاهر آنها نمی خواهد پاسخ به سوالات خبرنگاران. در تاریخ 4 ژوئیه در داستان "FDOT بررسی روش های بازرسی برای پل" در سنت لوسی اخبار-تریبون اصلی ترین چیزی که من در زمان دور شد خط "در 109 صفحه گزارش شد که به شدت redacted برای رسانه ها ... ."

چرا باید هر گونه گزارش از FDOT بود redacted? آن را حاوی اطلاعاتی است که می تواند مصالحه ملی و یا دولت امنیتی ؟ بنابراین برای هر گونه ادعای یک دولت باز از تالاهاسی.

مایکل مورگان پورت سنت لوسی

چه در مورد یک بنای یادبود صفحه برای افسران پلیس کشته در کار ؟

من تو را دیدم که برای چند روز شما تا به حال یک صفحه سیاه لیست سیاه مردم کشته شدند که گفته می شود به ناحق. من به یاد داشته باشید همیشه از دیدن مشابه صفحه از افسران پلیس در آمریکا کشته بر وظیفه حفاظت از محله خود. شما را انجام خواهد داد که به زودی ؟

بتی Mattiford سباستین

تجربه در تقویم اموال را باعث می شود زمینه های انتخاب روشن

در ماه ژوئن گیل هوشمند خواسته در ستون "چرا هیچ رقبا در حال اجرا برای دفتر در سال جاری در شهرستان مارتین?"

برای من روشن است. اگر شما بخشی از "خوب اوله پسران" آن را تقریبا غیر ممکن است برای برنده شدن در انتخابات در شهرستان مارتین. همه ما می دانیم که سیاست بیشتر در مورد که شما می دانید از حدود صلاحیت خود را.

این سال را به رقابت برای مارتین املاک شهرستان ارزیاب. دو نامزد در حال اجرا برای این موقعیت ها به پایان می رسد مخالف این طیف است. یکی 31 سال تجربه در ارزیاب و تخصص و موقعیت خواسته است. دیگر هیچ ایده ای در مورد ملک ارزیابی و یا چه کار می کند. این نباید حتی یک مسابقه و در عین حال در آن است. چرا ؟ سیاست است. تاییدیه صادر شد مانند آب نبات در هالووین به یک نامزد. من تعجب می کنم اگر آن دسته از مقامات و حتی در زمان زمان به صحبت کردن و مقایسه هر دو نامزد ؟ و یا آنها فقط به کسی که به آنها کمک کرد در بازگشت ؟

یک کاندیدا در حال اجرا بر روی تخصص خود را با دفتر. دیگر امیدوار است رای دهندگان را بررسی جعبه برای تشخیص به نام. یکی تمرکز صرفا بر آنچه او می تواند انجام دهد به ارائه بهترین خدمات به شهروندان و نه بازی. دیگر متمرکز شده است و در گفتن رای دهندگان که چرا آنها نباید برای او رای رقیب به جای آنچه که او را به جدول به ارمغان بیاورد. اگر او خواهد از بین بردن شهرت او حریف و میراث است که زمان ملک ارزیاب لورل کلی در 30 سال را صرف ساخت چه که در مورد او می گویند?

اموال ارزیاب دفتر مقام یک سیاستمدار. برای من آن است که تصمیم گیری آسان است. جنی زمینه آماده است برای شروع در یک روز با هیچ آموزشی مورد نیاز و لورل کلی پشتیبانی کامل.

تد Houk نخل شهر

بسیاری از اعضای خانواده ما خدمت کرده اند و امریکا در زمان جنگ

به عنوان من نوشتن در جولای 4, تولد کشور عزیزمان من تمرکز بر روی آنچه که خانواده من کمک به ایمنی و رفاه آمریکا به خصوص در طول تمام جنگ شده اند که برپا طول عمر است. من فقط می خواهم مردم بدانند که کسانی هستند از ما آمریکایی که سابقه که ما بسیار افتخار به خصوص وقتی که من خواندن و شنیدن از همه نفرت انگیز رفتار و ساختگی ننگین شعارهای بودن تمرین های چپ در کشور ما است.

در طول جنگ جهانی دوم من تا به حال بسیاری از اعضای خانواده خدمت. یک عمو خدمت در فرانسه و بلژیک و زخمی شد. یکی دیگر از دایی یاد گرفته و مورد بازجویی قرار ژاپنی اسرای جنگی. یکی دیگر از دایی تعمیر آسیب دیده ما هواپیما در برمه. عموی دیگر زخمی شد سه بار در حالی که مبارزه با Rommel سربازان در شمال آفریقا. یک دوست خانوادگی کشتی بود torpedoed توسط نازی ها در کانال انگلیسی و غرق شد. خدا را شکر دوستان ما جان سالم به در برد. پسر عموی شد ماشین به ضرب گلوله کشته در نیمه توسط ژاپنی ها در Luzon. او 19 و داوطلب دو بار به پشت خطوط دشمن.

پسر عموی زخمی شد دو بار در حالی که خدمت در کره جنوبی. یکی دیگر از پسر عموی خدمت در ویتنام است. ما نوه خدمت روی عرشه یک ناو هواپیمابر را برای چهار سال در خاورمیانه است.

من پدر و برادران فرار یک مزرعه و ارائه سبزیجات تازه به اطراف پایگاه های نظامی در کشور ما. پدر من نیز در خدمت به عنوان یک حمله هوایی سرپرست در طول جنگ جهانی دوم است.

من نمی توانم ایستاده افرادی که در حال تلاش برای نابود کردن ما تاریخی مجسمه ها و بناهای تاریخی. آنها در حال تلاش برای shame امریکا, اما این غیر ممکن است. به رغم جهل و تعصب و نفرت انگیز رفتار اکثر آمریکایی ها همچنان به رفتن در زندگی در راه ما باید به دلیل غرور و افتخار ما در امریکا و عشق عمیق نگه داریم برای کشور ما است.

نانسی کلنو سباستین

صاف کردن میشل اوباما در نظر پدربزرگ و مادربزرگ

در جولای 4, نامه, جین فرانکلین ابراز نگرانی در مورد ژوئن 24 مقاله در این مقاله است. فرانکلین به اشتباه اعلام کرد که این مقاله گزارش شده است که میشل اوباما "به مردم گفت آنها نباید صحبت با پدربزرگ و مادربزرگ خود در مورد تصمیم گیری های آنها را در زندگی است." فرانکلین در ادامه به نشان می دهد که اوباما "در تلاش برای شکستن خانواده و یا گودال یک نسل در برابر دیگری است." در نهایت فرانکلین اظهار داشت: در غضب "لطفا مستقیم از این!"

من خوشحال خواهد بود به حالت مستقیم از این. فرانکلین به طور کامل misstated و اشتباه میشل اوباما ، اوباما نمی گویند و یا در هر حال حاکی از آن است که افراد جوان باید با پدربزرگ و مادربزرگ خود در مورد تصمیم گیری های مهم. بلکه او پیشنهاد کرد که مهم است که برای افراد جوان شخصا به شرکت در روند سیاسی با رای دادن. او نقطه بود که اگر افراد جوان نمی, رای, انتخابات خواهد بود تصمیم گرفت با افرادی که رای دادن. او که در مقایسه با یک زن جوان اجازه دادن به مادر بزرگ او تصمیم می گیرید چه چیزی زن جوان باید پوشند در یک شب. او به سادگی ارائه استدلال او در راه است که افراد جوان را درک و مربوط به. نقطه او بپرسید که چرا افراد جوان نمی خواهید شخص دیگری چیدن آنها چه می پوشند, آیا آنها می خواهند شخص دیگری چیدن مقامات منتخب خود را?

در نهایت فقط به مجموعه ای از رکورد مستقیم, میشل اوباما بر او مادر بزرگ خود در راستا بسیار بالا. در سال 2019 روز مادر ادای احترام اوباما اظهار داشت: "من سپاسگزار بود احاطه شده توسط بسیاری قوی, هوشمند, گرم دل زنان که همراه با مادر من, من را ساخته اند که من هستم." او سپس در ادامه به لیست برخی از مهم زنان در زندگی خود. در بالای لیست خود — مادر بزرگ او LaVaughn دولورس جانسون.

هیو هارون Indian River County

بسیاری از امروز عمده محصولات اهلی در آمریکا

ارنست لیون در "آخرین ترقه بشکه" فکر تاریخ که او به نام "مرد قرمز" نیز باید آموزش داده شود. آنها تا به حال "اهلی ذرت, سیب زمینی, بادام زمینی, کدو, فلفل, گوجه فرنگی, کدو تنبل و سیب زمینی شیرین و بسیاری از انواع حبوبات است. ما با استفاده از 80 گیاهانی که آنها را رام. نزدیک به نیمی از محصولات زراعی است که به را تشکیل می دهند که مواد غذایی عرضه بشر امروز ناشناخته بودند به مرد سفید قبل از سال 1492."

بزرگ. به خصوص اگر این هم درست است که پنبه شد اهلی توسط مردم بومی; بوقلمون و پول ساز, توتون و تنباکو (نیکوتین). شاید روز کلمبوس باید اذعان روز که در آن هر کس می سازد یک وعده غذایی بدون هر یک از موارد فوق با پوشیدن کتانی و پشمی و یا چرم. و بدون سیگار کشیدن از هر چیزی ساخته شده با برگ توتون و تنباکو.

هلن Frigo, جنسن بیچ

هنگامی که ما یاد بگیرند که برای گوش دادن به کارشناسان ؟

ما خودمان را پیدا کنید در بسیار ترشی. آمریکایی ها در حال مرگ هستند در نرخ هشدار دهنده این زخم از نژادپرستی نظاممند هستند چرکین اقتصاد ما به هم ریخته است ما نظام عدالت است تحت حمله از داخل و اثرات تغییر آب و هوا در حال افزایش است.

سوال این است که آیا ما یادگیری از اشتباهات است که به این دلیل ...

ما گوش دادن به کارشناسان که به مطالعه و حفاظت از سلامت محیط زیست و اقتصاد ؟ ما بررسی اظهارات از سیاستمداران آنلاین پست ها و صاحب نظران از طریق منابع مختلف قبل از درمان آنها را به عنوان واقعیت ؟

ما آدرس نیاز به دسترسی برابر به مراقبت های بهداشتی برای بحران آمادگی و تمایل به انجام آنچه مورد نیاز است برای به حداقل رساندن تاثیر است. به جای تظاهر آن را دور خواهد رفت?

ما آدرس نیاز به برابر عدالت از جمله سیاست پلیس و پاسخگویی? اگر چه من نمی توانم احساس اضطراب از افراد از رنگ به عنوان یک عضو از یک خانواده که تجربه خشونت پلیس تکبر و ارعاب من به وضوح نیاز به اصلاحات. حتی محافظه کار کسب و کار میزگرد معتقد است بهبود سیاست های مورد نیاز برای حرکت کشور ما رو به جلو است.

ما یاد بگیرند که احمقانه رفتار خودخواهانه است و نه فقط سازمان ملل متحد مسیحی است اما عواقب قابل توجهی برای زندگی و رفاه شهروندان ما به عنوان به خوبی به عنوان ما اقتصاد ؟ یک گلدمن ساکس مطالعه نشان می دهد 15 درصد افزایش ماسک پوشیدن می تواند منجر به 5 درصد بهبود در تولید ناخالص داخلی ما و زندگی را نجات داد.

ما یاد بگیرند که دوباره کنترل سیاسی از سیستم قضایی ما غیر قابل قبول است در دموکراسی ما? دادستان کل رئیس افسر اجرای قانون برای همه آمریکایی ها نه یک ابزار سیاسی از رئیس جمهور.

ما پیاده سازی راه حل های مخرب تغییرات زیست محیطی دیده می شود در سراسر جهان قبل از آن خیلی دیر است ؟ خدا به ما زیبا و متنوع جهان است و ما باید به آن احترام بگذارند.

فرانک Wacha, جنسن بیچ

اعترافات سیاسی لیبرال به عنوان دیده می شود از طریق چشم از یک طنز

این است که من گریه برای کمک. من خطاب به من محافظه کار دوستان به من کمک بازیگران این افتضاح بار از لیبرالیسم. من می خواهم برای پیوستن به آنها را در نور درخشان از رئیس جمهور ما و پیدا کردن صلح در دانستن است که من دیگر به تنهایی.

من درخواست کمک در اختصاص my مشاهده تلویزیون به تماشای تنها فاکس نیوز و دیگر هرگز اجازه دادن به خودم بود تحت تاثیر خبر جعلی رسانه ها. من کسی را برای پاک کردن تمام کانال های بر روی رادیو ماشین است که می تواند تنظیم شود برای NPR و رفع آن, بنابراین من فقط شنیدن حقیقت به عنوان اعلام شده توسط Rush Limbaugh. به من کمک کن باز ذهن من به دانش است که Breitbart اخبار حفاظت از من از اخبار که تنها اشتباه من.

من هم نیاز به کمک در درک که کاهش مالیات فدرال (درآمد) و افزایش بودجه فدرال (هزینه) کاهش خواهد فدرال ما بدهی. من می خواهم به درک که هر کس (بدون توجه به سن یا وضعیت روانی) باید خود را یک AR-15 تفنگ و تمرین تیراندازی آن را در cutouts از اشکال انسان. من می خواهم به آغوش آموزه های جناح راست و یادگیری به نفرت اف بی آی است.

من نیاز به اصلاح خودم و نذر برای جلوگیری تجاری من چک امنیت اجتماعی به دلیل این ترویج آرمان سوسیالیسم است. من واقعا نیاز به توقف گفتن کلمه "اجتماعی" در هر زمینه است.

آموزش به اعتقاد من در یک حزب حکومت یک رهبر را صدا و به پشتیبانی این باور است که مردم با پول مجاز به خرید راه خود را از مشکل. من می خواهم به جشن عشق من برای روسیه و عار برای ناتو است.

لطفا صرفه جویی در من قبل از اینکه من چیزی راش و رای برای یک ... دموکرات دوباره.

لری Zick ورو بیچ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن