نامه به سردبیر: ژوئیه 12 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 12, 2020IRC تفریح و سرگرمی گروه در حال انجام یک کار بزرگ م

توسط ABTINNEWS در 22 تیر 1399

نظر

IRC تفریح و سرگرمی گروه در حال انجام یک کار بزرگ مدیریت بازگشایی استخر

در طول این زمان دشوار است با توجه به COVID-19 pandemic, همه چیز در زندگی ما را تغییر داده اند ما از فعالیت های عادی روزانه. من می خواهم این فرصت را به اجازه Indian River County, تفریح و سرگرمی گروه می دانم که چگونه شمال شهرستان آبزیان مرکز است که دست زدن به این اقدام بی سابقه بار.

یک بار استخر بازگشایی شد به کارکنان در زمان مورد نیاز اقدامات احتیاطی برای اطمینان از مشتریان' ایمنی. این شامل بسته شدن استخر هر دو ساعت به صورت کامل ضد عفونی تمام سطوح سخت و محدود کردن دامان شنا توسط لین رزرو با یک شناگر در هر خط. همه کارکنان پوشانده و حفظ شخصی فاصله مورد نیاز است.

تیتو Tabitha, Anthony هالی دیو و تمام نجات غریق در حال به تقدیر می شود برای یک کار خوب انجام می شود. خوشبختانه ساخت رزرو در هفته, نمایش خط تکالیف در هیئت مدیره با یک لبخند. این باعث می شود شمال شهرستان آبزیان مرکز روشن و درخشان از نور در طول این دوران تاریک. با تشکر از شما.

دنا تیلور ورو بیچ

رژیم صهیونیستی. DeSantis باید به عنوان فعال با سلامت ما به عنوان با محیط زیست

من در دریافت صدا مشاوره علمی از جراح عمومی بود که فرستاده ما از فرمانداری جولای 2.

من با ارسال یک ایمیل تشکر DeSantis برای مشاوره و درخواست او را به لطفا درخواست آن را به فلوریدا.

فلوریدا است که دیده می شود به عنوان ریاکار و یا در بهترین حالت ساده به دلیل باز کردن کسب و کار بیش از حد به زودی و میزبانی های آینده کنوانسیون. ما در حال حاضر به عنوان unpatriotic برای فدا کردن بسیاری از شهروندان ما.

من شده اند بسیار سپاسگزار از ما فرماندار فعال دفاع از ما فلوریدا محیط زیست است. من درخواست که او لطفا بازگشت به دفاع از ما در برابر کسانی که خود را از سود قبل از مردم است.

با آرزوی سلامتی شما.

ملانی J. Trewyn فورت پیرس

چرا هویج بیشتر و کمتر چوب در این تلاش از زمان ؟

به نظر می رسد آشکار است که COVID-19 گسترش سریع تر در اینجا در ساحل گنجینه. ماه های ژوئیه و اوت ممکن است باعث شکستن و یا ماه یا له این جانور و یا به خرد. در همان زمان مردم در هر دو طرف از ماسک موضوع در حال اخراج شدن است. ما نیاز به د-تشدید این موضوع نیز در حالی که انجام این کار در دست است.

ما را به جرم رفتارهای قبلا با نتایج مختلط. اجباری شدن استفاده از کمربند ایمنی و محدودیت معقول پذیرش اما در زمان دهه به تصویب رسید. جرم سوء مصرف مواد مخدر انجام داده است هیچ چیز در توقف آن است. ما باید نتایج در حال حاضر.

چگونه در مورد برخی از پاداش به جای این پیوسته آزار دهنده? چگونه در مورد داشتن آتش بازی در تعطیلات آخر هفته روز کارگر اگر ما موفق به نگه داشتن عفونت های جدید از در حال اجرا شایع? هیچ راهپیمایی بدون غذا و کامیون و تنها گروه 10 و یا کمتر با حداقل فاصله 10 فوت بین گروه ها. در حال حاضر همه ما می دانیم چگونه به فاصله اجتماعی. چگونه در مورد یک نمایشگاه هوایی? فقط تمرین به شیوه ای امن.

نظر من این است که مردم ممکن است شرکت در یک تلاش یکپارچه است که اگر کمتر browbeating و با ارزش تر است. ما می توانیم آن را بیش از فقط زنده ماندن.

جان پترسون ورو بیچ

من رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره به خاطر او ساخته شده امریکا بهترین برای همه

ریچارد Blumsack گفت: در جولای 3 نامه ای که از او می پرسد جمهوریخواهان چرا که آنها می خواهند مغلوب ساختن پیشی جستن آنها به او نسبت ناروا به آنها قضات و او را معکوس Roe v. Wade.

کسانی که دو دلیل هرگز آمد اگر من خواسته شد. من رای خواهد داد برای مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره چون او امریکا به بهترین دوباره برای همه, و او می تواند دوباره آن را انجام دهد.

من می خواهم بگویم Blumsack شما ممکن است مانند تهمت شخصا به من نمی مانند بیل کلینتون شخصا اما هر دو انجام یک کار بزرگ برای این کشور است.

قدرت بر مردم است نه آنچه من می خواهم. آیا شما?

دن Zielinski پورت سنت لوسی

هرج و مرج و اوباش حکومت در ایالات متحده آمریکا

ما باید یک ویروس در این کشور است که یکی باعث COVID-19. بلکه آن است که یک ملت به ستوه توسط هرج و مرج و حکومت اوباش و آن را به شما به ارمغان آورد به سمت چپ از حزب دموکرات و ضعیف حزب جمهوری خواه.

تقریبا در هر شهر و شهرستان و دولت که این ویروس در حال گسترش است به رهبری دموکرات ها رای دادند در یک feckless حوزه:

زمانی که تظاهرات فرود به تخریب عمده فروشی خصوصی و اموال عمومی و قتل و حمله به افراد بی گناه و این چشم پوشی و با حمایت حزب دموکرات خواست در توسط سازگار با رسانه ها و مطبوعات در برهنه تلاش برای به دست آوردن قدرت ... زمانی که رهبر و بنیانگذار Black Lives Matter علنا می گوید که اگر آنها نمی آنچه آنها می خواهند یعنی نامحدود قدرت آنها را پاره این جمهوری و نصب یک نظم جدید ... زمانی که یک شهروند در خیابان Louis, میسوری است تخطئه توسط رسانه ها برای دفاع از زندگی و اموال خود ما به عنوان یک کشور در حال رهبری برای مشکلات بزرگ ... من می خواهم به دانستن است که بودجه این ضرب وشتم. مطبوعات/رسانه ها قطعا ساخت از هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی به ما. من تعجب می کنم که چرا ؟

هرگز در 85 سال من زندگی در این کشور زیبا را من متعلق به یک سلاح وجود دارد به دلیل نظم و قانون. در حال حاضر با دموکراتیک حکومت شهرستانها و تا حد زیادی سکوت جمهوری خواهان از بین بردن و یا defunding ادارات پلیس ما را در رحمت از اراذل و اوباش, من به طور جدی با توجه به مسلح کردن خودم. که واقعا غم انگیز است.

جایلز Sebacher, حوب ساند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن