نامه به سردبیر: 11 ژوئیه سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:24 PM EDT Jul 12, 2020دوباره اماده کار کردن تسهیلات برای قایق بادبانی یک

توسط ABTINNEWS در 22 تیر 1399

نظر

دوباره اماده کار کردن تسهیلات برای قایق بادبانی یک انتخاب بهتر برای فورت پیرس از یک محموله بندر

در ماه نوامبر سال 2017 سنت لوسی شهرستان در کمیسیون رای به صرف 25 میلیون دلار برای خرید زمین به منظور توسعه یک megayacht دوباره اماده کار کردن تاسیسات مجاور به فورت پیرس تبدیل حوضه پایگاه فورت پیرس ورودی که می پیوندد اقیانوس با "متنوع ترین دریایی خور در شمال امریکا است."

شهروندان می خواهید پاک مولد اکوسیستم مسئولانه نگهداری می شود و مورد استفاده برای تولید شغل و درآمد مالیاتی. این تقاضای بالا فرصت نگهداری گران ترین قایق بادبانی بر روی زمین بوده است حیف و میل ما county رهبران که در حال حاضر آوردن صنعتی محموله بندر ایده های ما در قالب یک طرح جامع بررسی.

حمل و نقل باری شکست خورده است و در اینجا برای بسیاری از دلایل. برای یک پورت ما بیش از حد کم عمق است. احساسات عمومی شده است مخالف دائمی پمپاژ دلار به مالیات دهندگان مستمر لایروبی. باری بنادر تلاش می شود به صورت خودکار و با وجود نیات هستند سازگار با محیط زیست مخرب است. داخلی قایق بادبانی دوباره اماده کار کردن تسهیلات نمی تواند به طور قابل توجهی خودکار می تواند به مراتب بهتر تنظیم برای محدود کردن محیط زیست آسیب نمی خواهد نیاز به لایروبی و ایجاد بسیاری از مشاغل بیش از محموله.

این خرید هزینه های مالیات دهندگان بیش از 3000 $در هر روز است. قرارداد بین شهرستان و توسعه به صراحت آمده است که در سپتامبر. 1 سال جاری توسعه آغاز خواهد شد اجاره ماهانه پرداخت از $91,666 و باید در جای خود یک عامل قایق بادبانی بالابر و سیستم. این هدف تاریخ در حال حاضر غیر ممکن است برای دیدار با.

وجود 750 قایق بادبانی بیش از 150 فوت ساخته شده فقط در سال گذشته است. هنگامی که یک megayacht قدیمی است و نیاز به تعمیر آن را تعمیر نمی گیریم. منطقه ما می تواند کسب و کار بیش از ما می تواند اداره کند اگر این فرصت نیست بیشتر و سنن شهرستان رهبران داشتن هیچ تجربه ای در این کسب و کار است. منافع خصوصی ارائه شده در نوشتن برای قرار دادن اموال در رول مالیاتی برای ساخت رویایی در هزینه های خود را.

چه خواهد شد در این شهرستان انجام دهد ؟

جان پری فورت پیرس

برنامه ریزی ساحل renourishment پروژه های در IRC نیاز صاحبان اموال' تصویب

ژوئن 25 داستان در مطبوعات مجله مورد بحث چگونه Indian River County ممکن است به چشم پوشی از دو برنامه ریزی ساحل renourishment پروژه زیرا به اندازه کافی oceanfront صاحبان اموال را در پاسخ به چند طریق پست درخواست از شهرستان برای خود فرد مصوبات به کار انجام می شود. این دو پروژه یکی از گنج در سواحل پارک ساحلی جنوبی به لاک پشت دنباله پارک ساحلی (6.6 کیلومتر) و یکی از Seagrove جنوب به Moorings (2.0 مایل) در حال برنامه ریزی برای شروع در ماه نوامبر. هزینه برآورد شده است که حدود 25 میلیون $17.5 میلیون از کل مبلغ که از فدرال و دولت کمک های مالی.

در ادامه به منظور این شهرستان باید اجازه از 90 درصد از فردی ساحلی صاحبان اموال. تقریبا 60 درصد از صاحبان کوچکتر پروژه و حدود 43 درصد بزرگتر یک پاسخ نداده اند. ضروری است که حداقل 90 درصد تایید کند; در غیر این صورت شکاف در پوشش را ترک خواهد کرد یک فرد اموال در معرض خواهد شد و تاثیر منفی یکپارچگی کلی تپه. ما سواحل و تپه شده اند با چکش در سال های اخیر توسط طوفان و آنها نیاز مبرم بودن دوباره بازسازی شد. صاحبان املاک باید بدانند که بازگرداندن تپه است در خود و منافع خود از آنها ارائه یک بافر در برابر موج شدید اقدام در طول آشفته آب و هوا و طوفان است.

شهرستان باید همچنان تلاش خود را برای تضمین تصویب از oceanfront صاحبان املاک و مانع جزیره تخته از صاحب خانه انجمن باید خود را تشویق oceanfront صاحبان پاسخ به این شهرستان درخواست. هر کسی با سوال در مورد این پروژه ها باید تماس بگیرید اریک Charest, این شهرستان, منابع طبیعی, مدیریت در 772-226-1569.

John J. Burns, ساحل Vero

اشعیا مک کینون داستان نشان می دهد که چقدر تغییر کرده است در طول عمر خود

اشعیا مک کینون سزاوار تجلیل خود را برای موفقیت در نهایت تبدیل شدن به رئیس اداره پلیس دیترویت. جالب اینجاست که داستان خود را افزایش مورد که ایالات متحده نمی نژادپرستانه کشور است. او در ژوئن 28 مهمان ستون در واقع ما طول می کشد در 50 سال سفر آغاز شده توسط شخصی فوق العاده ای نژادپرستانه سوء استفاده به ویژه توسط پلیس است.

اولیه که برخورد صورت گرفت در سال 1957 قبل از مارتین لوتر کینگ معروف "من رویایی دارم" سخنرانی در واشنگتن و حقوق مدنی قانون از سال 1964. وحشتناک خود را برخورد با نیروهای پلیس صورت گرفت در سال 1967 بیش از 50 سال پیش است. رئیس جمهور سابق باراک اوباما بود که تنها 5 سال است.

از آن زمان های وحشتناک ما تکامل یافته اند. ایالات متحده انتخاب یک رئیس جمهور سیاه نه یک بار بلکه دو بار. این موفقیت با تنها 13 درصد جمعیت سیاه. اشعیا مک کینون رز از یک تهدید پلیس به بالا از کل نیروی پلیس. او ایده های اصلاحات در پایان داستان خود را در حال سازنده. در عین حال سعی کنید و ایجاد یک تصویر از این کشور با داشتن منجمد در سال 1957 است که نه تنها باطل بلکه خطرناکی تفرقه و مجموعه ما را 50 سال است.

شاید مهم ترین بخش از مک کینون داستان است که پس از ظالم 1957 ضرب و شتم او می گوید: "من خانه زد گریه اما آیا پدر و مادر من از ترس است که آن را قرار داده و آنها را در معرض خطر است. من 14."

این ما به ارمغان می آورد به ریشه بزرگترین مشکل است. اشعیا مک کینون ضرب و شتم همه شانس. او کوشید تا موفق شوند. این نتیجه از داشتن محبت و مراقبت پدر و مادر او را نشان داد که راه. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این نسل شکست در جامعه بنیان قوی از محبت پدر و مادر است و کلیدی است که در را که باز درب برای همیشه لطفا برای.

پیتر Degen پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن