نامه به سردبیر: ژوئیه 10 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 10, 2020پرسنل نظامی به طور معمول کمک به سرویس مخفی در مامو

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

نظر

پرسنل نظامی به طور معمول کمک به سرویس مخفی در ماموریت حفاظتی

من نوشتن در پاسخ به 30 ژوئن نامه "نظامی ایالات متحده سوگند به قانون اساسی به رئیس جمهور."

نویسنده به درستی می گوید که سرویس مخفی است که تنها مسئول حفاظت از رئیس جمهور و که در آن می توانید درخواست کمک از اجرای قانون محلی اما او سپس می افزاید: "نه نظامی" است که پرهیاهو و نادرست است.

U. S. Secret Service است که به کمک آن ماموریت حفاظتی به صورت روزانه توسط فدرال و دولت های محلی و سازمان های اجرای قانون و نظامی است. در کاخ سفید نظامی را فراهم می کند ارتباطات سفر و تدارکات را تحت پوشش خدمات مواد غذایی و بسیاری دیگر از خدمات پشتیبانی. نظامی و کمک به سرویس مخفی محافظ ماموریت هر دو در کاخ سفید و همچنین در سایر سایت های بازدید شده توسط رئیس جمهور در سراسر جهان است.

استفاده از پرسنل نظامی در منطقه امن در اطراف کاخ سفید طی تظاهرات اخیر شده است به طور گسترده ای به تصویر کشیده شده به عنوان بی سابقه ای که از آن شده است. من شخصا آگاه از پرسنل ارتش که به نام در به کمک کاخ سفید امنیت در هر دو جانسون و نیکسون دولت در مورد تظاهرات در اعتراض به جنگ ویتنام. این وقایع به طور گسترده ای گزارش شده توسط رسانه ملی.

فرصت دیگری که در آن برنامه ساخته شده بودند برای نظامی برای کمک به سرویس مخفی رخ داده است در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری توقف در اکثریت جمهوری خواه ایالت وقتی نامزد شد و یک سناتور دموکرات از همان دولت است. محلی جمهوری خواه سیاسی سلسله مراتب نمی خواهد اجازه می دهد که اداره پلیس شهر درگیر می شود در این دیدار اما وقتی معلوم شد که سرویس مخفی خواهد بود دریافت حمایت نظامی برای وسیله نقلیه و کنترل جمعیت آنها کوتاه آمد به عنوان آن رخ داده است به آنها اپتیک نامطلوب خواهد بود.

همانطور که من قبل از این عملیات پشتیبانی از این سرویس به صورت روزانه. اینها حقایق است.

Al دیلون حوب ساند

آنارشیست و تروریست ها دشمن ما نه پلیس

با تشکر از خدا برای ژوئن 28 نامه ای از جورج Phipps. واضح است که او دوست دارد در کشور ما و نظرات خود را مانند یک نفس هوای تازه. در سن 91, او همه را دیده است و او است که دانش ما باید تمام بازی نزدیک با توجه به.

پلیس همیشه کامل نیست اما آنها نه دشمن ما. آنارشیست و تروریست ها هستند. اگر ما اجازه دهید آنها را به نفع خود ما اجازه دهید ما اجداد ما decedents ملت ما و خودمان.

با تشکر از شما, جورج. از خواب بیدار و امریکا.

Willard W. Siebert جونیور, سباستین

انقلاب فرهنگی چین است که یک مدل ما باید به دنبال

آن را ممکن است یک کشش به مقایسه زمان ناآرامی به 10 سال از انقلاب فرهنگی چین به پاکسازی سرمایه داری و عناصر سنتی از جامعه چینی. رئیس مائو تشویق جوان چینی آنها گفتن که شورش توجیه است. قرمز گارد متلاشی و خشونت عنصر نابود تاریخی آثار غارت فرهنگی و خراب اقتصاد و فرهنگ سنتی در این فرآیند است.

ایالات متحده است و نه چین و چه چیزی باعث می شود ما استثنایی است که ما توانایی و کار به حق اشتباهات. آن را ساده و نادان به فکر می کنم که تنها در این کشور مشغول است در شیوه های مضر و بی عدالتی. مدارس نیاز به انجام یک کار بهتر از تدریس تاریخ جهان منهای تحریف و سیاسی چرخش.

ما نیاز به پلیس اصلاحات ما نیاز به یک مکالمه در مسابقه ما نیاز به یک بحث جدی در جایی که برای قرار دادن مجسمه ها و نمادهای که بخشی از دوره های دردناک در گذشته ما نه سانسور تاریخ است. در هر صورت ما باید قوانین و مقررات است که در سراسر کشور ما و یا ما را متلاشی هرج و مرج. ما نمیتوانیم "تابستان عشق" هنگامی که سه نفر به ضرب گلوله یکی می میرد دوم بسیار مهم است و یک سوم را نمی خواهد بحث را به پلیس — چرا که پلیس دشمن هستند.

من به تماشای مصاحبه با یک جوان neo-پیوریتن ها, با یک نگاه اخلاقی خشم مانند تنها یک محافظت بی تجربه فرد جوان می تواند جمع اوری توضیح داد که چرا مجسمه از اطناب و کلی که در مبارزه برای اتحاد باید نابود شود.

تعریف یک متعصب است که redoubles تلاش های خود را پس از آنها فراموش کرده اند که هدف خود را.

دیانا Starr, دهنی, ساحل Vero

سیاستمدارانی که نمی کنند برای حفظ امنیت عمومی باید جایگزین

ما به عنوان یک کشور در حال ورود به آبهای ناشناخته برای حفظ امنیت عمومی و حفظ ما در قانون اساسی جمهوری.

ما را دیده اند شورای شهر مینیاپولیس به اتفاق آرا رای به لغو اداره پلیس. ما شاهد شهرداران از شهر نیویورک و سیاتل دور گرفتن ابزار است که افسران پلیس نیاز به حفظ ایمنی برای عموم و خود را.

سیاسی مجمع تشخیص مصلحت kowtowing به شورش دزد و خرابکاری در خیابان, شهرداران نیویورک, واشنگتن و سیاتل را تحمل تخریب املاک عمومی و خصوصی.

عدم رهبری در حصول اطمینان وجود دارد عواقب جنایت علیه شهروندان خود را بیشتر جسارت عاملان اجازه می دهد برای از دست دادن زندگی در برخی از موارد است. اقدام به جنایت و ارتکاب جرائم جدی علیه شهروندان بی گناه سر به فلک کشید و در طول این زمان از ناآرامی.

اگر ما به حفظ ملت ما به عنوان یک کشور متمدن وجود دارد باید یک رهبری تغییر از کسانی که انتخاب سیاستمداران که در زمان خود سوگند یاد کرد اما برای مصلحت سیاسی باید استعفا مسئولیت های خود را.

آنها باقی می ماند یک تهدید برای امنیت ما و حفظ جمهوری ما.

پل Zelno ورو بیچ است رئیس Indian River County حقوق قربانیان در ائتلاف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن