نامه به سردبیر: مارس 21 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Apr 21, 2020کلاس 2020 می خواهد یک مراسم فارغ التحصیلی بدون توج

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

نظر

کلاس 2020 می خواهد یک مراسم فارغ التحصیلی بدون توجه به تاریخ

من با ارسال یک ایمیل مارس 31 به مدرسه سرپرست منطقه, درخواست برای برخی از مرتب کردن بر اساس از اطمینان که من فارغ التحصیل کلاس را دریافت مراسم ما به دست آورده اند. به جای در نظر گرفتن کلاس من به نظر آنها خیلی زود تصمیم به لغو این مراسم در دسترس نباشد و سوئیچ آن را به مجازی.

شما می توانید تصور کنید ؟ ما همه نشسته بر روی تلفن های ما در وسط اتاق نشیمن و این که قرار است به یکی از بزرگترین نقاط عطف زندگی ما است. دوستان ما و مهمتر از همه خانواده های ما شده اند به دنبال به جلو به این روز برای همیشه لطفا برای.

ما درک می کنیم که این تصمیم به نفع سلامت ما اما چرا تصمیم در حال حاضر به انصراف از آن را به طور کامل به جای انتظار آن را به دیدن اگر ما می تواند در نهایت باید بزرگ ما در روز ؟

به هیئت مدیره مدرسه و یا هر کسی که هیچ کنترل بیش از این — ما اهمیتی نمی دهند اگر ما مراسم فارغ التحصیلی است که در ماه آگوست و یا حتی اگر آن را در ماه دسامبر. ما فقط می خواهم روز برای خانواده های ما وجود داشته باشد به ما راه رفتن است که در مرحله ما لباس و کلاه.

امیلی Farnham, پورت سنت لوسی

Coronavirus نباید باعث بسته شدن پورت سنت لوسی رمپ قایق

چرا آنها بستن پورت سنت لوسی رمپ قایق? من نمی فهمم این استدلال پشت بسته شدن قایق ما رمپ. من می دانم که آنها می گویند آن است که برای جلوگیری از پیشرفت coronavirus اما به ندرت وجود دارد جمعیت زیادی در رمپ. بله در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مردم تمایل به جمع آوری در میله های شن و ماسه. اما در طول هفته بیشتر مردم فقط ماهیگیری کروز و یا مهار برای لذت بردن از صلح از آب . نمی تواند برخی از منابع شهرستان استفاده می شود برای متفرق کردن آخر هفته اجتماعات بزرگ به جای مجازات همه ما با انکار کامل استفاده از قایق ما در پیچ ،

من همچنین می خواهم به شهر به نگه داشتن C-24 کانال پارک رمپ باز 24/7.

Ken D'Andria پورت سنت لوسی

ما باید راه هایی برای رانندگی امن تر

به عنوان ما به نشستن در خانه در انتظار پایان یک بیماری همه گیر از آن زمان به فکر می کنم در مورد یکی دیگر از بیماری همه گیر در حال انجام. هر سال هزاران نفر از مردم کشته و یا معلول با غیر مسئولانه رانندگان است. شما می دانید که: رانندگان که فکر می کنم این دو خط در جاده به آنها صدق نمی کند; آنهایی که بر این باورند در حال اجرا چراغ قرمز خوب است; و "catch me if you can" speeders ،

خود محور رفتار در حال حاضر اپیدمی در شهرستان ما. فقط بخواهید محلی EMT آتش نشانی پلیس و پزشکان. نوشته اند این روزنامه شکایت در مورد هزینه های بالای بیمه خودرو اما هیچ یک از راه حل ارائه می دهد بنابراین در اینجا دو ایده است.

نیاز به هر راننده را به یک دوره طراوات در هر دو سال به اعتبار مجوز خود را. پرستاران و عوامل املاک و مستغلات حسابداران را به آزمون برای حفظ مهارت های خود را است. چرا افرادی که فعالیت وسایل نقلیه است که کشتن و ضرب و جرح هزاران نفر سالانه و هزینه شما بالاتر نرخ بیمه? در جاده های ما اغلب به نظر می رسد که اکثریت قریب به اتفاق ما را فراموش کرده و بسیاری از راننده دستی پس از ما مجوز که با توجه به کتاب یک امتیاز است نه یک حق.

یک راه برای کاهش هزینه های بیمه ممکن است به ابداع یک سیستم شبیه به یک دستگاه خودپرداز استفاده می کند که ما گواهینامه رانندگی معتبر به نوبه خود بر ما وسیله نقلیه همراه با یک انگشت زدن پای پنل و کلید کد پشتیبان گیری. این سیستم می تواند تا حد زیادی کاهش تعداد بدون مجوز, بیمه, عادت مست و محدود افراد و وسایل نقلیه عامل. این نیز ممکن است به جلوگیری از بچه ها و دیگران از سرقت وسایل نقلیه. شرکت های بیمه در حال حاضر با استفاده از ردیابی تلفن همراه به پاداش خوب رانندگان است. چرا همه رانندگان رانندگان خوب?

به طوری که ما در خانه بمانند به نگه داشتن دیگران امن اجازه دهید فکر می کنم تا راه حل های بهتر و امن تر زندگی با هم.

جین Johansen فورت پیرس

عکس ها نشان می دهد مردم نزدیک به هم

مشاهده مشاهیر بخش من گروه از سالمندان در تماس نزدیک. این خوب شهروندان انجام مقدار زیادی برای جامعه ما است و ما نمی خواهیم به از دست دادن آنها را به ویروس مرگبار است. شاید آنها باید مطلع اجتماعی فاصله احتیاطی.

رابرت سیلورمن ورو بیچ

چرا DeSantis باور اسلحه و کشتی های ضروری در همه گیر?

آن را سخت به این باور است که ما فرماندار ران DeSantis یک دانشگاه ییل و دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او یک نمونه "Flori-duh مرد." پس هنگامی که آن را یک ضرورت به فروشگاه اسلحه و کشتی کج کشتی مجاز است ؟ ما نمی توانیم زمین های گلف و تنیس یا بیس بال, بازی بسکتبال, بازی مجاز است. وقتی فلوریدا تبدیل به یک تفنگ و کشتی دولت ؟

ما شهروندان بیکار بسیار کمتر بیمه بیکاری نسبت به بسیاری از دیگر جمعیت زیادی متحده است. چرا ؟ چگونه این اتفاق می افتد ؟ فلوریدا یکی از آخرین متحده به رعایت قوانین برای coronavirus حمایت می کند.

DeSantis وفادار کلون از مغلوب ساختن پیشی جستن و او انجام نمی دهد هر چیزی که تهمت عصبانی است. در واقع مغلوب ساختن پیشی جستن "وفاداران" هرگز نمی خواهد با او اختلاف نظر دارند, به عنوان آنها پس ترس از عذاب خود را.

ریتا Wolper نخل شهر

این زمان خوبی برای قرار دادن اقتصاد ما اول و خرید آمریکایی

لطفا این را در ذهن زمانی که شما خود محرک را بررسی کنید. این ویروس از چین آمد. آیا ما واقعا می خواهید به خرید محصولات از چین ؟ ممکن است یک ایده خوب برای بررسی که در آن محصولات خود را ساخته شده است. وجود دارد هیچ زمانی بهتر به "خرید." اقتصاد ما باید اول آمده است.

جان McPeak فورت پیرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن