Lely, ایممکلی فارغ التحصیلان دبیرستان انتخاب میان 300 نفر در سراسر کشور برای رهبری جایزه

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 11:34 AM EDT Jul 22, 2020فارغ التحصیلان دبیرستان از مارکو جزیره و ایممکل

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

فارغ التحصیلان دبیرستان از مارکو جزیره و ایممکلی در میان 300 انتخاب در سراسر کشور برای یک دانش آموز جایزه رهبری برای جامعه خود, خدمات, بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد.

Abbigale Grensing و اموزش Bellevue Lely و ایممکلی فارغ التحصیلان دبیرستان به ترتیب پیوستن شش هفته تابستان کارآموزی برنامه با آموزش و پرورش پایه و اساس از ذغال سنگ شهرستان و 5000 $دستمزد در میان مزایای دیگر با توجه به شرکت.

Grensing و Bellevue خواهد شد مشغول به کار در جلسات مجازی برای توسعه شخصی خود را با نام تجاری و تولید چندین اطلاعیه خدمات عمومی ویدئوها با توجه به پایه و اساس.

خود را به محصولات نهایی را به اشتراک گذاشته در سراسر شهرستان برای تشویق همسالان خود آماده می شود برای فرصت ها در دبیرستان و فراتر از آن.

Grensing یک مارکو جزیره ساکن رهبری تلاش برای ایجاد یک دبیرستان باشگاه برای کمک به دانش آموزان پیدا کارآموزی و دیگر فرصت های حرفه ای از طریق کارگاه های آموزشی و شبکه های.

Glensing گفت: او از نزدیک با بیشتر ناپل مجلسی رهبری ذغال سنگ بنیاد آن را به اتفاق می افتد. به عنوان یک نتیجه چندین نفر از دانشجویان برنده کارآموزی و سایه فرصت با توجه به Glensing.

"من واقعا می خواهم به بازگشت به جامعه و کمک به مردم دیگر که ممکن است آگاه از همه فرصت ها در اطراف آنها" او گفت:.

پس کارآموزی Glensing شروع به کار خواهد کرد به سمت در رشته کسب و کار در دانشگاه فلوریدا در تمپا.

Bellevue یک ایممکلی ساکن شد رئيس جمهور از مدرسه او فصل ملی افتخار جامعه پیشرو جامعه خدمات پروژه آماده شکرگزاری سبد غذایی و کارت های روز ولنتاین برای افراد مسن.

"من واقعا آن را دوست دارم چرا که وقتی ما به آن (یک کارت روز ولنتاین) به آنها گفتند: هیچ کس تا به حال انجام داده است که برای آنها" او گفت:.

پس کارآموزی تجربه Bellevue شروع به کار خواهد کرد به سمت تحصیل در رشته پزشکی, بهداشت و جامعه در دانشگاه پس از دریافت یک بورس تحصیلی کامل.

"من امیدوار هستم که داستان من تاثیر می توانید شخص دیگری آن را می تواند الهام بخش آنها را به انجام همان و امیدوارم در تلاش برای چیزهای بهتر," او گفت:.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن