دریاچه ای تخلیه دیده بان: می تواند باران های سنگین پیش بینی برای این آخر هفته باز floodgates?

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:16 PM EDT مارس 12 سال 2020گنج ساحل dodged دریاچه اوکیچوبی تر

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

گنج ساحل dodged دریاچه اوکیچوبی ترشحات آخر هفته گذشته اما بیشتر باران های سنگین است که پیش بینی برای این آخر هفته.

هواشناسان در حال تماشای یک منطقه مختل آب و هوا انتظار می رود آمار باهاما اواخر این هفته و احتمالا به ارمغان بیاورد رگبار و رعد و برق برای جنوب فلوریدا.

این جبهه می تواند به توسعه برخی از چرخش و تبدیل شدن به اولین افسردگی و یا حتی نام گرمسیری سیستم — آرتور است تا برای اولین بار — از سال 2020 کومودو ملی طوفان مرکز گفت: در یک مشورتی روز سه شنبه.

بیشتر: National Hurricane Center مسائل مربوط به مشاوره از فصل

The Army Corps of Engineers' طرح برای هفته است که انتشار هر گونه دریاچه اوکیچوبی یا C-44 کانال آب به سنت لوسی رودخانه سخنگوی جیم Yocum گفت TCPalm.

"اگر ما یک نیاز به تغییر این مراسم به ما اطلاع عموم بلافاصله," او گفت:.

آخر هفته گذشته

باران بیش از آخر هفته گذشته به اندازه کافی به موقع سپاه به انتشار آب از دریاچه و یا کانال به رودخانه به آن هشدار داده بود.

سپاه گفته بود heavy rain هوا در غرب شهرستان مارتین می تواند افزایش کانال سطح به سرعت "بالقوه شرایط که ممکن است نیاز به عمل" از جمله افتتاح سد دروازه برای جلوگیری از جاری شدن سیل در امتداد کانال" سرهنگ اندرو کلی فرمانده کل سپاه برای, فلوریدا گفت در مارس 8 ایمیل.

بیشتر باران های سنگین می تواند به معنای تخلیه به رودخانه سنت لوسی

خوشبختانه که باران نمی تحقق.

کمی کمتر از نیم اینچ از بارش باران کاهش یافت و در بندر Mayaca که در آن انتهای غربی از کانال روابط به دریاچه ای و کمی بیش از یک سوم از یک اینچ کاهش یافت و در سنت لوسی قفل و سد که در انتهای شرقی کانال در دیدار رودخانه است.

سمی جلبک های سبز-آبی گزارش شده در کانال در اواسط ماه مارس اما شکوفه تلف شده است با توجه به فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن