جان کارول کاتولیک از جی آلن انتخاب شده به صورت کامل بازی همه آمریکایی کلاسیک

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:41 PM EDT Jul 27, 2020جی آلن باور نکردنی تابستان فقط نگه می دا

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

جی آلن باور نکردنی تابستان فقط نگه می دارد.

جان کارول کاتولیک ارشد outfielder انتخاب شده برای بازی در کامل بازی همه آمریکایی کلاسیک در سپتامبر. 4 در شهر اوکلاهما.

ویژگی های بازی 50 برتر دبیرستان بازیکنان بیس بال در کشور است.

"این یک تجربه بزرگ" آلن گفت. "آن را به من نشان می دهد چگونه مردم نمایی من به عنوان یکی از بازیکنان برتر در کشور است."

در اوایل این تابستان 6-پا-3, 190 پوند آلن شد اولین منطقه بازیکن را برای شرکت در معتبر نخبگان 11 نهایی. آن در نظر گرفته شده است برتر دبیرستان کارفرمایی رقابت در کشور است.

آلن بود که نام TCPalm را ورزشکار مرد سال برای 2019-20 مدرسه سال اول منطقه بازیکن انتخاب شده برای بازی در بازی های کلاسیک از جان کارول پارچ Colton ویلمز در سال 2005.

"این افسانه ای رقم جی" جان کارول مربی بیس بال دیو Parra گفت. "او دو یا سه, ورزش, ورزشکار است که ما فقط نمی بینم دیگر. او به معنای واقعی کلمه پیچیده یک بازی بیس بال در 8 p. m. روز جمعه بود و در یک هواپیما در ساعت 6 صبح روز بعد برای نشویل برای نخبگان 11.

"هنگامی که او می کند تمرکز بر روی یکی از ورزش های آسمان محدود است — در هر ورزش او را انتخاب می کند. من می دانم که بسیاری از مردم احساس می کنید که راه."

آلن اول بود, تیم های انتخاب در این منطقه تیم بیس بال در سال 2019 هنگامی که او را کمک طلایی قوچ رسیدن به منطقه ای بازی های قهرمانی است.

او در چند بازی بیس بال, ویترین این تابستان و برنامه ریزی شده است برای بازی در سواحل شرق Pro نمایشگاه که توسط اجرا لیگ اصلی بیس بال پیشاهنگی Aug. 2-5 در هوور, Alabama.

"جی است که در موقعیت بسیار بالا-دور پیش نویس انتخاب" Parra گفت. "این تابستان او همه چیز را راست. او مشغول تابستان با نخبگان 11 و بیس بال, اما او ایستاده بود در میان همه. آن را فقط به نظر می رسد هنجار برای او."

بسیاری از چشم انداز بالا بازی در بازی های کلاسیک از جمله 228 دور اول پیش نویس میدارد و نه بازیکنانی که انتخاب شدند با شماره 1 به طور کلی انتخاب کنید.

ویلمز شد اتباع واشنگتن در دور اول انتخاب و در سال 2006.

"این امر به معنای زیادی برای رفتن وجود دارد و ایستادگی را به" آلن گفت. "اگر من خوب وجود دارد و من واقعا نمی باید برای رفتن در هر نقطه دیگری پس از آن. آن را قرار داده من رتبه بندی و پیش نویس سهام و حتی بالاتر. این امر می تواند واقعا خوب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن