'آن': Coronavirus بازی ساحل گنجینه سالمندان از مدل باند, سفر و شاید فارغ التحصیلی

مورین Kenyon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:04 PM EDT May 10, 2020آن را در زمان چند لحظه اما نیک ریوز بی س

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

آن را در زمان چند لحظه اما نیک ریوز بی سر و صدا جواب داد: "خالی است."

این 17 سال سن سباستین رودخانه دبیرستان ارشد که نقش ساکسیفون را دوست دارد و دریایی از علم مشکل بیان چگونه او احساس می کند در مورد سال آخر خود را در مدرسه بالا بودن برش های کوتاه توسط یک جهانی همه گیر.

"آن احساس می کند مانند بخشی از من از دست رفته است."

ریوز likehis همسالان در کلاس از سال 2020 در حال فریب خوردن از آن گرامی ارشد-سنت های سال — مدل گراد باش ارشد در هفته پایان سال گروه سفر — بعد از مدرسه منطقه در ماه مارس مجبور شدند به دلیل COVID-19.

فارغ التحصیلی آویزان در تعادل بیش از حد.

► نگاه یاران: استوارت هنرمند Mister Rogers موزاییک کمک به تغذیه خانواده های متاثر از coronavirus

این Indian River County School District تا کنون تنها بر روی گنج ساحل به تعویق انداختن آن فارغ التحصیلی; none کرده است .

ریوز نگرانی آنها خواهد بود مانند دیگران در سراسر دولت است.

"زمانی که من یک تازه وارد (سالمندان) شد صحبت کردن در مورد چگونه, زمانی که آنها راه رفتن وجود دارد احساس" من این کار را," او گفت:. "و در حال حاضر تمام کودکان و نوجوانان از سال 2020 هستند که از آنها گرفته. ما هرگز آن احساس است."

سه دبیرستان دانش آموزان به صحبت کرد TCPalm در مورد چگونه coronavirus بحران زندگی خود را به عنوان آنها در پایان دبیرستان و آماده شدن برای کالج.

► موسیقی زنده: با مکانهای تعطیل Treasure Coast نوازندگان پیدا کردن راه های دیگر برای پول, ارتباط با طرفداران

"این نوع مانند یک پانچ در صورت'

اشلی Patriquin ارشد در جنسن بیچ بالا تر است ساده در مورد از دست رفته بخشی از ارشد سال است.

"این نوع مانند یک پانچ در صورت" او گفت:. "این واقعا سخت است که شناخت من از دست رفته را در دو تا سه ماه از خاطرات با مردم است که من ممکن است برای دیدن دیگر."

Patriquin, 18, یک ضربی کاپیتان در مدرسه گروه اذعان می کند coronavirus-مجبور تعطیلی مدارس در ابتدا فقط یک دلخوری. آنها به معنای او می شود باید برای تکمیل یک خیلی بیشتر مدرسه از خانه کار می کنند.

"من واقعا دوست دارم همه از من کار انجام می شود در مدرسه و پس از آن زمانی که من به خانه فقط با آرامش گفت:" Patriquin که ثبت نام در همه پیشرفته-قرار دادن کلاس.

اما زمانی که او متوجه او می خواهم از دست prom — یک گروه سفر به سان فرانسیسکو در حال حاضر تحت فشار قرار دادند تا پایان مارس — Patriquin می دانستم که "این چیزی بود که من تا به حال برای آمدن به شرایط با آن و رشد کردن در مورد آن."

آن را هنوز هم نیش هر چند به خصوص اگر فارغ التحصیلی است scrapped.

"برخی از مردم واقعا سزاوار به رسمیت شناختن آنها در فارغ التحصیلی. این چیز کمی, اما شما واقعا نمی دانند که چگونه مهم آن است که تا زمانی که شما ممکن است آن را ندارد."

در حال حاضر Patriquin است با استفاده از زمان خود را در خانه برای مراقبت از خود.

"من تمایل به مرتب کردن بر اساس مانند مادر و مراقبت در مورد همه دوستان من و من واقعا هرگز زمان را برای خودم" او گفت:. "بنابراین من با تمرکز بر خودم کمی بیشتر."

► روشن 'ایده': St. Lucie معلم ارائه پیتزا برای دانش آموزان در مدرسه shutdown

► Workin' it: گنج ساحل ورزشگاه بروید مجازی, ایجاد, در خانه تمرینات را به ماندن متصل به مشتریان

[ آنچه در آینده برای این سالمندان دبیرستان? نگه داشتن اسکرول برای پیدا کردن. ]

'من می خواستم برای پایان سال, شما می دانید؟'

ریوز که بازی ساکسیفون پس کلاس چهارم یک رهبر در Sebastian رودخانه بالا گروه.

این چیزی است که او نتواند بیشتر است.

"من یک گروه بچه. من زنده خواب و تنفس band," او گفت:. "بسیاری از کودکان و نوجوانان که می تواند تاثیر شما و شما نیز آنها را تحت تاثیر قرار. من فقط از دست که بسیار است."

17-year-old تعجب نیست زمانی که او آموخته مدرسه خواهد بود تعطیل از طریق حداقل ممکن است 1.

"مادر من با این نسخهها کار در بیمارستان. او به من گفت " ما حتی نمی رسید اوج بنابراین تعجب نکنید اگر این می شود حتی بدتر است.'

"من می خواستم به پایان سال, شما می دانید ؟ من هیجان زده برای این و آن را فقط ... آن را رفته است."

اما ریوز یکی نیست به ساکن در منفی.

علاوه بر این با نگه داشتن خود را در کار مدرسه ریوز شده است کار کردن در خانه و او را آموزش فرانسه از طریق یک برنامه را بر روی تلفن خود را.

"از زمانی که من بچه بودم, من, مانند, آه, آن را یکی از زبان عشق" او گفت:. "من می خواهم به یاد بگیرند که چگونه به صحبت می کنند ، بنابراین من انجام داد. خوب من وجود دارد."

► خانه در طول coronavirus?: گنج در سواحل پناهگاه های حیوانات امیدواریم که شما پرورش سگ, گربه

'تغییر کامل'

یوسف Olivieri, 18, لینکلن پارک آکادمی کلاس ارشد رئیس جمهور و او به دنبال به جلو به ارائه سخنرانی خود در جشن فارغ التحصیلی.

اما چند هفته گذشته را ارزانی روح خود را.

"نتیجه همه ما سخت کار همه ما خوابی همه ما ساعت مطالعه است که ما را وادار به راه رفتن در سراسر مرحله لرزش اصلی ما دست و یک عکس بگیرید با ما دیپلم," او گفت: disheartened.

"این واقعیت که ما حتی ممکن است قادر به دیدن همکلاسی های ما و ما بهترین دوستان است در روز فارغ التحصیلی در همه است که واقعا صدمه زدن به بسیاری از دانش آموزان روحیه."

Olivieri را نجات همیشه بوده است و تئاتر است.

به عنوان رئیس جمهور از بین المللی هنرپیشه جامعه در لینکلن پارک آکادمی او مربیان دیگر تئاتر دانش آموزان کار کردن در کنار آنها قبل و بعد از مدرسه.

شرایطی است که پشتیبانی از سیستم شده است ناتوان کننده Olivieri گفت.

"این واقعا یک تغییر کامل داشتن کسانی که مردم را به ارتباط برقرار کردن با زندگی روزمره."

وجود دارد یکی از مزایای اجتماعی فاصله ،

"این ما را وادار به برقراری ارتباط موثرتر" Olivieri گفت. "شما باید یک گام به عقب و نگاهی به آنچه واقعا مهم در حال حاضر است.

"در چشم من این اتفاق در نقطه سمت راست در زمان, چرا که ما هنوز قادر به حفظ نوعی از ارتباط و تعامل ... ما قادر به دیدن چهره با یکدیگر."

► هنوز هم کمک کردن: منابع ماموران در ادامه بازدید دانش آموزان کمک به منطقه در حالی که مدارس بسته باقی می ماند

چه اتفاقی می افتد بعد از دبیرستان ؟

نیک ریوز: برنامه ای برای حضور در رودخانه هند کالج ایالتی برای مدت دو سال در یک بورس تحصیلی کامل و سپس دانشگاه مرکزی فلوریدا. ریوز به عمده در علوم رایانه و جزئی در کارآفرینی است.

اشلی Patriquin: برنامه ای برای حضور در دانشگاه فلوریدا به مطالعه تاریخ است. هدف او این است که برای تبدیل شدن به یک استاد اما او نه حاکم کردن قانون است.

یوسف Olivieri: برنامه ای برای حضور در نیویورک موسسه فناوری به بررسی طراحی داخلی.

مورین Kenyon است TCPalm روند خبرنگار نگه داشتن گنج ساحل ساکنان به روز رسانی در موضوعات داغ و اتفاقات. آیا شما یک داستان بگویید ؟ ارسال یک ایمیل به maureen.kenyon@tcpalm.comتماس 772-221-4249 یا او در توییتر دنبال کنید @_MaureenKenyon_.

مانند آنچه که شما در حال خواندن است ؟ لطفا برای حمایت از روزنامه نگاری محلی و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب