Indiantown coronavirus شیوع همچنان به رشد به عنوان تست افزایش می دهد

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:09 PM EDT مارس 13 سال 2020INDIANTOWN — این روستا در حال حاضر دا

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

INDIANTOWN — این روستا در حال حاضر دارای 100 coronavirus موارد بیش از هر منطقه دیگر در شهرستان مارتین و نزدیک به 600 صد در انتظار نتایج آزمون.

پرش سریع در تعدادی از شناخته شده COVID-19 مورد در اینجا تأکید رشد درک درستی از میزان شیوع این بیماری در این روستا است که به بسیاری از این منطقه را ضروری کارگران است.

"این انتظار بود. بیشتر شما در آزمون بیشتر موارد مثبت شما را ببینید. این پایه ریاضی" Councilwoman جانت هرناندز گفت: در یک ایمیل. "من می دانستم که ما نیاز به سرعت شناسایی تعدادی از COVID موارد به سرعت درمان مردم و بلافاصله جدا برای جلوگیری از گسترش."

بیشتر: یک شیوع کروناویروس در یک روستا از کارگران ضروری می تواند تهدیدی برای منطقه سلامت

بیش از یک سوم از مارتین شهرستان 275 coronavirus موارد در حال حاضر نسبت به Indiantown یک روستا با 4 درصد از جمعیت شهرستان. وجود دارد بیشتر موارد شناخته شده در Indiantown از میان Indian River County ساکنان فلوریدا وزارت بهداشت داده است.

Martin County وزارت بهداشت است در وسط یک هفته دو کمپین برای تست 2 درصد از جمعیت شهرستان.

فوری تست آمد به Indiantown پس از مقامات محلی از جمله شهرستان رئیس کمیسیون هارولد جنکینز و در کنگره ایالات متحده برایان دکل R-پالم سیتی — تحت فشار قرار دادند برای پاسخ به ظهور شیوع.

پس از گسترش آغاز تست مارس 7, وزارت بهداشت و درمان است swabbed 286 نفر در Indiantown منطقه — 73 در سنت لوسی تلفن همراه ایجاد کرد و 213 در تپه پارک سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن گفت. نتایج به طور معمول حداقل سه روز به عقب می آیند.

فقط بیش از یک هفته پیش وجود دارد کمتر از 50 مورد شناخته شده در Indiantown.

آزمایش اولیه تکمیل شد تقریبا به طور انحصاری توسط فلوریدا جامعه مراکز بهداشتی و درمانی تنها درمانگاه بود که ارائه COVID-19 آزمون در Indiantown. آمار اولیه حاکی از 39 88 مردم آزمایش مثبت به طور چشمگیری بالاتر از معمولی 7-10% مثبت هستند.

ستون: فرهنگی, مسائل سیاسی پیچیده Indiantown COVID-19 شیوع | گیل هوشمند

این مرکز در حال حاضر ارائه تست برای هر کسی بدون در نظر گرفتن علائم. این Warfield سایت بلوار گسترش ساعت به عنوان ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

"از نظر ما این مهم است که ما همچنان به کمک جامعه ما در دانستن اینکه چه میزان خود از عفونت هستند," دکتر گفت: Wilhelmina Lewis, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت فلوریدا مراکز بهداشتی و درمانی.

مرکز آزمایش 311 مردم بین دوشنبه و سه شنبه.

مردم هنوز هم حاضر به پوشیدن پوشش صورت در منطقه لوئیس گفت.

این Indiantown شورای روستا در اواخر ماه آوریل به تصویب نیاز به پوشیدن ماسک. این استوارت شهرستان کمیسیون در این هفته ماسک توصیه; وزارت بهداشت و درمان انجام شد جامعه تست در شرق استوارت در روز چهارشنبه.

"اگر ما مراقب ما می توانید یک افزایش در تعداد موارد" لوئیس گفت. "ما نیاز به جلوگیری از آنها را از این اتفاق با در نظر گرفتن مسئولیت برای خودمان."

تست اضافی

مارتین کانتی وزارت بهداشت قصد دارد برای ادامه جامعه تست برای هر کسی که علاقه مند است صرف نظر از علائم از طریق مارس 23. تست از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر مگر اینکه در غیر این صورت اشاره کرد.

  • مارس 14, Indiantown, بوکر پارک آتش گروه 15101 S.W. 169 Ave.
  • مارس 15, دروازه طلایی, کسیدی مرکز 2895 s. e. فرمانت خیابان
  • مارس 16, شرق استوارت 10th, خیابان جامعه, مرکز 724 s. e. فرمانت خیابان
  • مارس 17 حوب ساند, بنر, دریاچه, باشگاه 12212 s. e. لانتانا Ave.
  • مارس 18, بندر سالرنو Wojcieszak پارک 4733 s. e. هامور Ave.
  • مارس 19, جنسن بیچ لانگفورد پارک 2369 n. e. دیکسی بزرگراه
  • مارس 20, دروازه طلایی, کسیدی مرکز 2895 s. e. فرمانت خیابان ظهر تا 6 بعد از ظهر
  • مارس 21, نخل شهرستان سرباز لیتون پارک 3755 S.W. Mapp جاده
  • 22 مه Indiantown بزرگ تپه پارک 15205 S.W. هندی تپه درایو
  • مارس 23, Indiantown, بوکر آتش گروه 15101 S.W. 169 Ave.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن