هند سواحل رودخانه ممکن است گاز سرویس ظرف 3 سال

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 4:39 PM EDT 29 مه سال 2020هند سواحل رودخانه — نمایندگان از فلوریدا گاز

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

هند سواحل رودخانه — نمایندگان از فلوریدا گاز گفت: شورای شهر شنبه می خواهید آنها را به گاز, سرویس ارکیده, جزیره ظرف مدت سه سال.

حساب اجرایی تیم Knutson گفت: شرکت گاز که شد یک شرکت تابعه از Nextera انرژی در سال 2018 را نصب خطوط انتقال و سیستم توزیع از سنت لوسی شهرستان خط به Wabasso.

Nextera انرژی نیز شرکت مادر فلوریدا قدرت و نور.

"ما در مراحل اولیه به دنبال در امکان آوردن گاز طبیعی در جزیره سد" گفت: Knutson. "من معتقدم که ما در حال آخرین جزیره سد در دولت است که, گاز, خدمات. ما قطعا به کاهش است که اگر ما می تواند."

بیشتر: گنج ساحل دادگاه به بازگشایی ژوئن 1 با بسیاری از دستورالعمل

Knutson گفت: فلوریدا, شهرستان گاز پیش بینی هزینه حدود 35 میلیون دلار را به گاز خدمات به این جزیره است. این شامل نصب و راه اندازی بالا و پایین فشار خط لوله توزیع کننده ایستگاه های خدمات خطوط و متر است. بسیاری از زیرساخت ها خواهد بود قرار داده شده در کنار جاده دولت A1A.

این شرکت هنوز مشخص نشده که در آن یک گاز خط لوله خواهد گذشتن از رودخانه هند از سرزمین اصلی Knutson گفت. وجود دارد چند مکان که در آن FPL در حال حاضر easements است که می تواند مورد استفاده برای یک خط لوله هر چند مجوز را هنوز هم باید برای به دست آمده باشد.

مارک Seagrave که سر بالا کسب و کار و توسعه در شهرستان فلوریدا گاز گفت: این شرکت می خواهد به همراه گاز خدمات به جزیره با حداقل تاثیر ممکن است در جامعه.

"ما نمی خواهیم برای ایجاد headwinds قبل از ما آغاز شده است" گفت: Seagrave. "ما بسیار جدی به نگرانی های زیست محیطی جامعه است."

بیشتر: پورت سنت لوسی, معلم, رقابت در معرض خطر

فلوریدا گاز در حال انجام کمپین بازاریابی گسترده برای تعیین چگونه بسیاری از مشتریان تجاری و مسکونی در طول 15-کشش مایل خواهد بود علاقه مند در تبدیل لوازم خانگی از هر پروپان و یا برق به گاز طبیعی است. لوازم خانگی مانند بخاری و اجاق شومینه ژنراتور و استخر بخاری هستند فقط تعداد کمی از لوازم خانگی است که می تواند اجرا بر روی گاز.

"ما به دنبال در یک سرمایه گذاری بیش از $35 میلیون" گفت: Knutson. "این امر شامل سیستم انتقال, سیستم توزیع خدمات به منازل همه این نوع از همه چیز. همانطور که می بینید, آن را بسیار گسترده پروژه برای ما است."

فلوریدا گاز موافقت نامه در محل با Fellsmere Sebastian, Indian River County و ساحل Vero به ارائه خدمات گاز از طریق شبکه خود را از خط لوله.

در حال حاضر آن را فراهم گاز خدمات به حدود 112,000 مشتریان.

برای اطلاعات بیشتر, جامعه, خبر, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن