Indian River County برای نصب متوسط اسکنر برای شهرستان ساختمان های عمومی

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:08 PM EDT Jul 24, 2020INDIAN RIVER COUNTY — بازدید کنندگان به ش

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

INDIAN RIVER COUNTY — بازدید کنندگان به شهرستان ساختمان به زودی باید خود را به درجه حرارت به طور خودکار گرفته شده توسط یک اسکنر به عنوان آنها را وارد کنید.

شهرستان کارکنان در حال کار با مقامات بهداشت در سیاست های در مورد استفاده از این تجهیزات از جمله آنچه اتفاق می افتد زمانی که کسی وارد شهرستان ساختمان نشان داده شده است به تب و گفت: شهرستان سخنگوی برایان سالیوان.

بیست و متوسط اسکنر دستور داده شد سهشنبه مختلف شهرستان ساختمان های عمومی از جمله امکانات تفریحی و کتابخانه ها و طوفان پناهگاه سالیوان گفت. تجهیزات است که انتظار می رود نصب شده در ورودی به دو بخش اصلی شهرستان اجرایی ساختمان های پیچیده که شامل شهرستان کمیسیون اتاق جمع آوری مالیات دفاتر و برنامه ریزی ادارات, او گفت:.

دلار 44,550 تجهیزات پس از نصب را به هر فرد متوسط به عنوان آنها را وارد یک ساختمان گفت: دستیار شهرستان مدیر مایک Zito. مشخص نیست که این تجهیزات وارد خواهد شد, او گفت:. پول خواهد آمد از کلی عملیات اما این تجهیزات باید واجد شرایط برای بازپرداخت از طریق فدرال مراقبت عمل, او گفت:.

بخش اورژانس سفارش در مورد COVID-19 در حال حاضر نیاز به تمام بازدید کنندگان به شهرستان ساختمان به پوشیدن صورت پوشش به جز برای کودکان کمتر از 6 و افراد با شرایط پزشکی. کارکنان در کسب و کار خدمت عمومی نیز ملزم به پوشیدن ماسک اگر کسب و کار است که در داخل unincorporated شهرستان محدودیت.

روز جمعه مقامات شهرستان دوباره تکرار مورد نیاز برای عموم به سایش پوشش صورت و اجتماعی و دور ماندن 6 فوت از هم جدا و دستهای. یک کمپین رادیویی برای گسترش پیام آغاز شد و جمعه.

از جمعه 24 نفر باقی می ماند بستری با COVID-19 با هفت نفر در واحد مراقبت های ویژه و شش نفر از کسانی که در هواکش بهداشت گفت: افسر میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن.

شهرستان ميانه سن برای افراد مبتلا به COVID-19 در حال حاضر 40, او گفت:.

"شما نیاز به درمان همه مثل آنها COVID," فروشنده دوره گرد وجار زن گفت. "این COVID در گردش است در جامعه ما. آن را یک محل و یا یکی دیگر."

Indian River County تاخیر در اولین روز مدرسه به دلیل COVID-19

سلامت استدلال نتواند به عنوان Indian River County رد اجباری صورت نیاز

صورت-ماسک دستور می تواند اعمال شده در رودخانه شهرستان را به ساقه در حال رشد coronavirus موارد

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن