در دانش: فروش املاک و مستغلات ضربه; Allegiant را رها Sunseeker توچال; 2 J. C. Penney بسته شدن; جوانه باز

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020این هفته در این می دانم که طول می

توسط ABTINNEWS در 19 خرداد 1399

این هفته در این می دانم که طول می کشد نگاه در املاک و مستغلات و توسعه از جمله ذغال سنگ شهرستان را در آخرین شماره Allegiant عظیم Sunseeker پروژه ای است که چهره های آینده یک جنوب غربی فلوریدا جفت J. C. Penney بسته شدن و جوانه باز کردن.

وجود دارد مطلقا هیچ تعجب به کسی که فروش املاک و مستغلات در زمان عمده شیب در آخرین شماره از منطقه ناپل Board of Realtors.

تنها سوال این بود که چگونه کم آن را در ماه آوریل به عنوان همه گیر خروشان و تقریبا همه نگهداری نان در خانه.

توافق برای ارائه می دهد در خانه در واقع سقوط با 54 درصد کاهش از یک سال پیش. هنوز هم در نظر بگیرید که با وجود دسترسی محدود به خوابگاه های بالقوه خریداران و مالکان قطع معاملات در 613 در حال بررسی قرارداد.

برای دیدگاه در آیا می دانید برخی از تحقیقات و به عقب نگاه کرد و در NABOR گزارش های سه ماهه از بازگشت در روز در طول زمان شده اند که از لحاظ اقتصادی دشوار است. کل سه ماهه دوم سال 2007 به عنوان مثال به پایان رسید و در 1,261 انتظار, و ما در حال حاضر به خوبی پیش که سرعت.

با NABOR شعار "یک مسیر امن به مالکیت" و "مسئولیت اجتماعی فاصله" نه هر کس متوقف peeking از طریق پتانسیل پد برای خرید گفت: آژانس جمهور لورن Melo, که در خدمت به عنوان یک کارگزار برای فلوریدا ملک متخصصان است.

بیشتر بدانید: فون مور مدیر عامل می خواهم به آن را لوکس فروشگاه به جنوب غربی فلوریدا

و: در دانش: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.

اما قطعا کمتر مردمی بودند ضربه زدن بر روی درب با نمایش کاهش به 9,420 از 22,862 یک سال پیش.

"آنچه اتفاق افتاد این بود که یک خریدار خواهد شرکت در چندین مجازی نمایش آن به طور معمول در حالی که مسکن خود را را از طریق راه رفتن در محل گفت:" تکان دادن Huskey, مدیر عامل شرکت برتر Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول. "هنگامی که خریدار حذف گزینه های پایین به یک یا دو خانه آنها را انجام دهید فیزیکی راه رفتن را از طریق."

به طور کلی بسته فروش کاهش 28.6 درصد به 838 فروش بسته نسبت به 1,173 فروش بسته در ماه آوریل 2019. آدم Vellano, west coast فروش مدیریت برای بکس ملک گفت: مثبت وجود دارد takeaways.

بیشتر بدانید: عجیب و غریب نقش عشق اشکالات در این coronavirus بار

"واقعیت این است که ملکی قادر به پردازش بیش از 800 بسته فروش در طول یک ماه زمانی که بسیاری از جهان بود در قفل کردن یک عهد به بازار ما به مطلوبيت و چگونه حرفه ای املاک و مستغلات به سرعت در حال تطبیق و انجام کسب و کار در راه های جدید" Vellano گفت.

در همان زمان خانواده تنها فروش خانه در شرق ناپل (34114, 34117, 34120, 34137) در طول مارس در واقع افزایش 7.2 درصد است.

متوسط قیمت نیز رفت تا $1000 به $340,000 با توجه به برندا Fioretti, مدیریت کارگزار در برکشایر هاتاوی HomeServices فلوریدا ملک. قیمت قرارداد به طور متوسط 95.9 درصد از لیست قیمت بالاتر از آوریل 2019 را 95.4.

بیشتر بدانید: آنچه لوکس فروشگاه ها در خط به جای بسته شدن Nordstrom? پیشنهادات خود را. به علاوه آنچه که در پاین ریج و I-75?

و: در دانش: 'نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

حیف در مورد پنی

پس از بسته شدن برنامه ریزی شده از Nordstrom در دریا مغازه ها در شهر ناپل در جنوب غربی فلوریدا دو مطلب عمده ترک فروشگاه.

می گویند غمگین خداحافظی J. C. Penney در سواحل خلیج فارس مرکز شهر و در نزدیکی مسیر پرواز به جنوب غربی فلوریدا در منطقه فرودگاه و Coralwood مرکز خرید در کیپ کرال.

اینها اولیه 154 حذف توسط 118-year-old merchant. تا کنون Coastland مرکز در ناپل ادیسون بازار در فورت مایرز و پورت شارلت مرکز شهر شده اند در امان ماند.

بیشتر بدانید: Bye Bye بیکر مرکز. چه چیزی جایگزین آن ؟ به علاوه پیر ناپل' در حال ظهور هشتم و طراحی منطقه اعمال

به عنوان بخشی از آن فصل 11 ورشکستگی شرکت کرده است یکی دیگر از 100 یا بیشتر مکانهای دریافت خواهد کرد که تبر. که لیست نشده نشان داد.

در حالی که آن را en vogue مقصر همه گیر و دولت را از دست داده و آن را برای همه چیز سختی برای J. C. Penney به انجام همان.

خرده فروش ارسال شده زیان $268 میلیون دلار در سال 2019 آن نهمین سال متوالی از ضرر و زیان است.

راه قبل از وجود این چیزی که به نام coronavirus – و یا حداقل قبل از دولت گفت: ما در مورد آن – کارل گیبونز از چشم سوم, مدیریت در ناپل شده است به من گفتن برای ماه چه بود آمدن با مجریان.

"مانند دایناسور (این) مدل های منسوخ شده و با توجه به انقراض گفت:" گیبونز مدیر عامل شرکت بین المللی صنعت شرکت مشاوره. آنها "مبارزه خرده فروشی آخرالزمان طولانی و سخت اما آن را از دست نبرد."

بیشتر بدانید: کمی با تاخیر اما جوانه است جوانه در جنوب غربی فلوریدا; آخرین املاک و مستغلات اعداد; و آنچه تام Golisano می گویند ؟

جوانه فنر

زندگی می کنند تا به آن مناسب طبقه بندی کافی آلی جوانه فنر باز این هفته در استروئ به $1.48 یک پوند مفتول در کویل پسران بد از کلم بروکلی $1.25 آلی غیر احساساتی انبه و $2.50 بسته تازه آلی روشن و زیبایی از زغال اخته و تمشک.

ساکنان از دور و گسترده ای به اشتراک گذاشته amor مورد جوانه بازار کشاورزان در مصاحبه ایمیل و یا در Facebook صفحه از ناپل اخبار روزانه و فورت مایرز اخبار-مطبوعات.

Yesenia بتنکورت ناپل مبتنی بر بتنکورت نقاشی & تمیز کردن فشار گفت: جوانه معنی به ندرت نیاز به مواد غذایی در هر نقطه دیگری برای او.

"من عاشق جوانه" بتنکورت گفت. "عالی تولید حجم زیادی بخش و قیمت عادلانه."

"خود گوشت و تولید هستند و قیمت های بزرگ گفت:" ناپل اقامت جنیفر مات Paupore. "ما عاشق جوانه."

Lee شهرستان اولین جوانه در تمیمی دنباله دار در نزدیکی Estero پارک وی و آن 110 کارکنان زیر یک سال 2019 راه اندازی در شمال ناپل می آید و پس از رقیب سابق خوش شانس است بازار به طور ناگهانی تعطیل سالن و اوراق قصد دارد برای دیگران در جنوب غربی فلوریدا.

بیشتر بدانید: خوش شانس را کاهش معاملات به صورت دو مطلب جنوب غربی فلوریدا فروشگاه

و: در: دانم چه انتخاب خود را به جای خوش شانس ؟ معامله گر جو پاسخ می دهد. به علاوه مغازه ها جدید می آیند به خیابان پنجم

"من عاشق جوانه راه بهتر از خوش شانس" خواننده کتی L Lukaszewski گفت.

در حالی که تمام انواع اشخاص باید آهسته گسترش و یا حتی تبخیر در طول اپیدمی 348-قوی جوانه تا به حال سالم و دور از دهانه در فلوریدا و فراتر از آن بیشتر در کار می کند.

میرامار دو هفته از هم اکنون. سمینول ماه آینده. جدید تمپا منطقه در ماه اوت است. سه اضافی حالت آفتاب لکه های روی بقال لیست خرید اما نه در اینجا.

"آرزو می کنم آن را به اسکودوی کیپ" گفت: مو به سبک کتی لینتون. "عشق این فروشگاه است."

خواننده نیکلاس آبرامز می داند که در نقطه مناسب برای کیپ کرال: "در سمت راست وجود دارد در سانتا باربارا و جانبازان است. که خوش شانس است قرار بود."

بیشتر بدانید: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

Sunseeker افق

حتی به عنوان ناخوانده فصل طوفان بارج در Allegiant Air را idled نیم دوجین جرثقیل تقریبا به عنوان بلند به عنوان Arc de Triomphe پاریس هنوز هم نقطه افق در ورودی به بندر شارلوت.

به نظر نمی آید در ادامه حضور تحمیل 130-پای چوبه به عنوان یک خوش آمدید نشانه آن است که شاید کارگران به زودی باز خواهد گشت به Sunseeker رفت و آمد مکرر سایت. آنها نیست. برای یک زمان طولانی. اگر تا کنون.

Allegiant Travel Co. رها کرده است 1 میلیارد دلار پروژه تا در اولین مورد زمانی که شما در حال کشیدن ترکیه از فر برای شکرگزاری از 2021. مرطوب مناسب و فضای کلاه را جایگزین ما ماسک صورت ،

این عملیات آخرین گزارش درآمد بود و در واقع آن را اعلام کرد "به حالت تعلیق نامحدود" با "هیچ برنامه ای برای آینده تعهدات سرمایه از Allegiant." با ذکر آزمایشی گاهشمار آمد تا در طول یک بعدی کنفرانس توضیح داد و ستد عمومی سازمان امور مالی. و حتی پس از آن رهبران نمی خواهم به بحث در مورد آن است.

"آن را تعطیل. آن چیزی است که ما انجام می دهیم" Allegiant مدیر عامل و رئیس Maury گالاگر گفت. "ما باید برای انجام کاری در نهایت."

بیشتر بدانید: Allegiant توقف ساخت و ساز از آن Sunseeker توچال

و: در دانش: بسیاری از ساکنان از دست اینترنت, تلویزیون, خدمات پس از اجلاس سران باند پهن گزارش 'چند' فیبر کاهش آن در شبکه

به علاوه: در دانش: به عنوان ساکنان کنار آمدن با کار و coronavirus را بترساند انجام خرابکاری و یا حوادث خود را پایین آورد, اینترنت, خدمات تلویزیون?

گزارش خود پیشنهاد "بررسی پتانسیل همکاری های استراتژیک" اما گالاگر و تیم خود را کاهش یافته است به توضیح بیشتر گفت Sunseeker است نه اولویت.

"یکی از این دشوار است اما لازم تصمیم گیری شد به تعطیل Sunseeker توسعه رفت و آمد مکرر. گفت ما از ابتدا مهم ترین جزء از مدل ما این است که شرکت هواپیمایی" گفت: جان ردموند Allegiant جمهور. "ما قرار نیست هر بیشتر سرمایه به پروژه برای حداقل 18 ماه آینده."

طرح کلی بود به نام نه مشاع برج یک هتل کنفرانس فضا و ده ها تن از رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در 22 هکتار است. این اولیه $435 میلیون فاز هدفمند سه نفر از نه داستان بناهای سایه بیش از نورد آبهای مجاور به صلح رودخانه پل.

برای برخی از ناتمام glob تبدیل شده است Charlotte County بالاترین مشخصات چشم درد از موانع را برای جهان برای دیدن در جامعه قابل رویت ترین نقطه در عین حال در ایالات متحده 41 تبریک ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان.

"چرا این همیشه اتفاق می افتد در شارلوت? با Laishley توسعه پارک و سپس در Murdock ایجاد کرد و در حال حاضر در Sunseeker گفت:" آب زندگی ویرایشگر مجله مایکل Heller که دارای یک ستون در ماه ژوئن نسخه و ارقام Sunseeker غرق شده است. "پاره کردن آن قرار داده و آن را بر روی بارج و حمل و نقل آن را به خلیج فارس. Sunseeker مرجانی مصنوعی را از ماهی زیستگاه."

بیشتر بدانید: نیوجرسی مایک آوردن بیش از ساندویچ به عنوان آن باز می شود اولین فروشگاه در ناپل. بنیانگذار این است که سرمایه گذاری میلیون ها نفر.

Allegiant چپ تایر آهنگ جای دیگر قبل از مصرف کردن است.

به دنبال مکمل آن برنامه ریزی شده واحه Allegiant بود swooped و به دست آورد Kingsway باشگاه های کشور در دریاچه سوزی یک و نیم دوجین مایل به رفتن به گلف کسب و کار.

آن را تا به حال بسته پیچیده بود که در آن redoing این اساس در میان چیزهای دیگر. در حال حاضر تمام ساکنان مجاور دیدن مرده است چمن با پژمردگی درختان. باران کمک کرده است کاهش بسیار شرایط خشک به عنوان جنوب غربی فلوریدا حرکت از آتش برس فصل است.

رهبران محلی خوشبین باقی می ماند.

"آنها رو 150 میلیون دلار سرمایه گذاری در این" توسعه اقتصادی مدیر دیو Gammon گفت: شارلوت خورشید. "آنها در حال رفتن به راه رفتن به دور."

آن را ممکن است تبدیل به فراتر از Allegiant کنترل آن را به عنوان تلاش برای دریافت به طور کامل هوابرد و استطاعت آنچه در آن می توانید انجام دهید. در تازه ترین شماره Allegiant تا به حال 97 درصد افت مشتریان در ماه آوریل نسبت به یک سال پیش.

بیشتر بدانید: Aldi, Publix معاملات با خوش شانس است شامل یک ناپل فروشگاه. چه چیز دیگری به آن معنی ذغال سنگ و لی ؟

برای رسیدن به این نقطه Allegiant رفت از ساخت 5.5 میلیون دلار در روز در رزرو به از دست دادن $2.5 میلیون نفر روزانه به عنوان دولت آمریکا دست و پنجه نرم COVID-19 پاسخ.

و به عنوان گالاگر اشاره کرد شرکت خود مواجه است "یکی دیگر از مهم تکامل" است که می تواند بر کسب و کار سفر.

"جهان در حال یادگیری برای انجام کارهای آنلاین برای کار از خانه است." "این امر اتفاق نمی افتاد اما برای COVID. آن را تغییر عادات ما? برخی فکر می کنم آن خواهد شد."

مالیات دهندگان در حال کمک به Allegiant با $172 میلیون از مراقبت عمل می کنند. نیز وجود دارد یک اضافی 100 میلیون دلار در مالیات بر درآمد فدرال بازپرداخت این سال به دنبال یکی دیگر از پتانسیل 100 میلیون دلار در راه است که در سال 2021 با توجه به صنعت مجله جهانی سفر.

به قبول مراقبت بودجه آمد که در مورد تا حدودی برای کمک به حفظ شغل و اقتصاد محلی هواپیمایی تا به حال به توافق برسند به شرایط خاص جهانی گفت. اما برگ برنده دولت در بر داشت خلاق راه حل برای Allegiant که مجاز به تعلیق خدمات به 10 فرودگاه "چون آن مدل کسب و کار است که بیشتر شبیه به یک بر روی تقاضا منشور حامل از یک برنامه ریزی مسافری حامل."

بیشتر بدانید: چه متلاطم قدیمی جادوگر دم زمین ؟ به علاوه آخرین مرکز حرکات و برخی از لوگان چهار راه عشق

و: در دانش: کار آغاز شده در Vanderbilt, ساحل, جاده فرمت ؟ به علاوه ساخت و ساز شروع می شود در توسعه گسترده

همه چیز به دنبال Allegiant را Hilarie خاکستری به من گفت جمعه.

"ما را دیده اند تقاضا افزایش بسیار کمی را برای پرواز به سواحل غرب و تکدی از فلوریدا بیش از چند هفته گذشته پس از آن جوامع آغاز دوباره باز گفت:" خاکستری یک شرکت مدیر عامل. "در طرف دیگر این طیف اورلاندو – که به طور سنتی یکی از قوی ترین بازارهای – دیده می شود بسیار کم و تقاضا به این نقطه است. اما ما امیدواریم که تغییر خواهد کرد موفق دوباره باز والت دیزنی جهان و جاذبه های دیگر است."

در حال حاضر در مورد آن دسته از جرثقیل.

"شما خواسته ایم به موقع سوال" خاکستری گفت. "در طول چند هفته آینده وجود خواهد داشت برخی از فعالیت در این سایت به عنوان پیمانکار بتن پرس قالب و جرثقیل گرفته شده است. نباید آن را یک مسئله رفتن به جلو, اما می دانم که جرثقیل و, مبانی مهندسی شد به مقاومت در برابر طوفان-نیروی باد. اصلی 'اسلحه' جرثقیل طراحی شده بودند به نوسان رایگان در طول طوفان به کاهش بارهای باد."

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن