در این می دانم که: بیشتر در تایگر وودز' PopStroke باز و رقبا. نیوجرسی Mike را برای اولین بار در ناپل. و چه الفی Oakes می گویند ؟

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020همانطور که در گزارش هفته گذشته د

توسط ABTINNEWS در 30 تیر 1399

همانطور که در گزارش هفته گذشته در naplesnews.com گلف ببر بزرگ جنگل و شریک زندگی خود را برنامه ریزی PopStroke در ناپل و ساراسوتا به باز پاییز 2021.

زمانی که در می دانید لمس پایه با بنیانگذار پروژه هفته گذشته مدیر عامل شرکت نیز گفت: فورت مایرز نقطه در Marlins پلازا خرید منطقه شش مایل سرو پارک وی بود جلوتر از برنامه و صحبت در مورد برخی از bigly برنامه.

گلف, سرگرمی, سرمایه گذاری است که ترکیبی از قرار دادن البته با مواد غذایی و مشروبات الکلی و گاهی اوقات فیلم دارای مناظر خود را در مجموعه افتتاح 40 مکان بیش از شش سال است. این نوع تفکر در حال آمدن است در زمانی که این بیماری همه گیر قرار دادن یک تپش در خرده فروشی سرگرمی بخش و صورتحساب ها ستون برای رقبا مانند Topgolf که همچنین در حال برنامه ریزی یک فورت مایرز پاسگاه.

بیشتر بدانید: چه خرده فروشی سرگرمی مرگ معنی CineBistro, Coastland مرکز Topgolf, PopStroke, Dave & شکن, Chuck E. Cheese?

و: در دانش: خریداران به دنبال "غیر قبلا عطسه در خانه" به عنوان ساکنان جدید فرار از فضاهای تنگ نیویورک نیوجرسی و جنوب فلوریدا به حرکت در اینجا

"PopStroke متعلق به بخش خصوصی است توسط من و ببر بنابراین ما لازم نیست که سطح بدهی و یا محدودیت های بسیاری از داد و ستد عمومی شرکت با بالا سطح بدهی ها و اجاره نامه های موجود بار گفت:" مدیر عامل شرکت گرگ بارتولی که اصلی در پورت سنت لوسی است و در حال اجرا. "بسیاری از مفاهیم شما باید ذکر دیو و منفجر یاخوردکننده را, Chuck E. Cheese, غیره, در حال سرپوشیده مفاهیمی است که نیاز به مقدار زیادی از نقاط تماس و تعامل نزدیک میان مهمانان. ما, در بیرون, با تکنولوژی بالا قرار دادن تجربه با نرخ تخفیف برای بازیکنان که می خواهند به بازی با خود putters."

درست است مردمی. نگه داشتن خود را از ور رفتن معمولا خود را به جلوگیری از وارد شدن میکروب ها و دیگر معنی و چیزهای تند و زننده.

خواسته در مورد آینده تجربی بازار در نور از coronavirus بحران بارتولی گفت: "سوال نیاز به جدا به دو گروه داخلی خوار-سرگرمی و خوار سرگرمی.

"داخل سالن مفاهیم در حال رفتن به واقعا مبارزه با نیاز اجتماعی به فاصله عدم تصفیه و گردش هوا و ترس از گروه های زیادی از مردم با تجمع در فضاهای بسته و" او گفت:. "هوای خوار سرگرمی مفاهیم با فضای باز و هوایی ادامه خواهد داد به رشد است. وجود دارد هیچ جایگزینی برای تفریح و سرگرمی به خصوص در COVID جهان ما همه در زندگی از طریق."

بیشتر بدانید: چه شد که فوق العاده روشن fireball darting در سراسر آسمان ؟ (با ویدئو)

و: در دانش: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.

نه این که بارتولی لزوما برنامه ریزی شده که راه آن زمانی که او خود را باز کرد اول سرمایه گذاری در سال گذشته در پورت سنت لوسی اما او گفت عمل می کند به نظر می رسد موقعیت خوبی برای یک بیماری همه گیر.

"PopStroke است, هوای آزاد, به طور طبیعی اجتماعی فاصله, خانواده, فعاليت," او گفت:. "همه ما 36 سوراخ گلف در حال فاصله هر نقطه از 30 به 50 فوت از هم جدا. بازیکنان ما تمایل به بازی در گروه های دو تا شش. علاوه بر این ما رستوران/بار و بازی ما مناطق نیز 100% باز و بزرگ."

حتی بخشهایی که در داخل خانه به نظر می رسد برای انجام این ترفند پس از "به خاطر اونا از هم جدا" شعار تکرار شده به طوری که اغلب در فرزندان را 1994 "آمد و بازی" آهنگ است که ویژگی های بسیار جالب و تا حدودی بحث برانگیز دو نوار عربستان ریف گیتار.

"ما شبیه سازی گلف همه خصوصی داخلی ضربه خلیج با یک درب گاراژ است که می تواند باز یا بسته" بارتولی گفت. "ما شبیه ساز گلف خلیج اجاره ای در ساعت به خصوصی گروه با میانگین اندازه گروه از دو به هشت مهمانان همه در همان مهمانی که می دانیم هر یک از دیگر. ما همواره متعهد به پاکیزگی و مایع است اما ما مضاعف تلاش های ما در طول COVID با استخدام کارکنان اضافی به طور مداوم تمیز و نظارت بر تاسیسات. علاوه بر این ما ارائه مهمانان با ضد عفونی کننده دست در هر نوبت طول تسهیلات است."

بیشتر بدانید: پس از دو قرن از عامل تاریخی برادران بروکس آغاز می شود به طور دائم بسته شدن فروشگاه های, از جمله یکی در جنوب غربی فلوریدا

و: در دانش: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

بارتولی هم تلاش چند مفاهیم برای حفظ سازگاری با نگه داشتن در حال رشد مانند یک درایو در تئاتر اما بدون ماشین.

"ما باید یک ادم تنومند و بدقواره صفحه نمایش صفحه نمایش فیلم پس ما باید شروع روند ramping تا ما آزاد فیلم, سرگرمی, کسب و کار," او گفت:. "ما اجازه می دهد مهمان به رزرو گلف سوراخ هایی که در آن آنها می توانید فیلم را در زیر ستارگان غول چراغ صفحه نمایش در حالی که سفارش نوشیدنی و مواد غذایی از ما PopStroke برنامه به طور مستقیم به خود را سوراخ گلف."

بارتولی گفت که او کاملا آماده است به فاش کردن آدرس برای ناپل و ساراسوتا اما او با ارائه سرنخ بود و دومی فرود در جایی نزدیک به سرعت در حال رشد قارچ جهان اطراف مرکز در دانشگاه مرکز شهر در لیکوود مزرعه آستان.

بیشتر بدانید: 'نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

و: در را می دانیم: آنچه لوکس فروشگاه ها در خط به جای بسته شدن Nordstrom? پیشنهادات خود را. به علاوه آنچه که در پاین ریج و I-75?

شبیه به فورت مایرز از ذغال سنگ منطقه خواهد بود در تمیمی دنباله راهرو است که دوباره در حال ظهور بعد از من-75 خروج توسعه در مرکز مرحله از آن است.

ایالات متحده 41 است که انتظار می رود برای بهره مندی از یک تجدید فشار خرده فروشی رهبران مایل به نزدیک به محله بعد از دیدن خوشههای کسب و کار در اطراف محور عظیم پر ترافیک تقاطع ها در مجاورت بزرگراه میان ایالتی مانند استعمار بلوار در فورت مایرز و ایممکلی جاده در ناپل.

و این تفکر جدید که در راه های بسیاری است که تفکر قدیمی از مرکز شهر منطقه است و تنها انتظار می رود به سرعت بخشیدن به ساکنان تر دنبال می شود و نزدیک به خانه در طول همه گیر و پس از coronavirus سن به دنبال دارد.

بیشتر بدانید: بیماری همه گیر است یا نه, جدید, فروشگاه, مواد غذایی پر بونیتا اسپرینگز جای خالی; و آن را می گویند نیست پس Pei وی

و: 'غرق شدن یا شنا': ایران با رژیم صهیونیستی است. لری هوگان می گوید تهمت چپ متحده به مبارزه به تنهایی به عنوان COVID-19 همه گیر خروشان

"ما دیده ایم کاملا چند از MPDs — مخلوط تحولات برنامه ریزی که در آن وجود دارد تجاری outparcels که جلو عمده معابر و مسکونی ، من فکر می کنم یک مثال خوب در لی شهرستان است Marlins پلازا" گفت: جاستین تیبو رئیس جمهور کارگزار املاک و مستغلات LSI شرکت. "فقط در شرق Home Depot در شش مایل و 41 کسانی که بسته نشسته خالی برای در حالی که کمی. اما در حال حاضر آنها بوده است gobbled و وجود یک Marlins پلازا با brewhouse که لنگر و در حال حاضر ما می بینیم PopStroke."

بارتولی را خدمه شروع به کار وجود Jan. 29.

"ساخت و ساز خواهد شد در اواسط ماه اوت و ما باز خواهد شد برای کسب و کار در ماه سپتامبر" بارتولی گفت. "ما باید یک اطلاعیه در مورد یک سایت در ناپل در چند هفته آینده."

فقط تا شش مایل در استعمار بلوار رقابت Topgolf بین المللی تا به حال یک خانه میله میله برای باز کردن در بهار اما پرسش باقی می ماند.

کاهش داد توسط مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران و $525 میلیون دلار بدهی Topgolf چهره تاخیر بر اساس آن مدیر عامل Dolf Berle نظرات.

Berle گفت: مجله کسب و کار انتشارات است که او انتظار دارد که پروژه های در حال انجام به عقب رانده برای یک سال یا بیشتر است اما با اعتماد به نفس در مورد بازیابی.

با زمان ورو بیچ محل BigShots گلف است که به دنبال ساخت در سابق دروازه طلایی گلف در ذغال سنگ. آن را لغو برنامه ای برای پیوریا ایلینوی محل در اوایل سال جاری اما تایید دو در تگزاس و یکی در میسوری.

"BigShots است که هنوز هم در انتظار چند مصوبات برای آینده مکان وجود دارد بنابراین نمی توان محدود اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن در این زمان" سخنگوی کاری Simic روز جمعه گفت.

بیشتر بدانید: این Oakes بازار سعی در بی سر و صدا باز روز سه شنبه

و: در را می دانم: طنز 'Nordstrom از میانه' به طور بالقوه جایگزینی Nordstrom خود را در ناپل

ناپل در نهایت می شود سن آنتونیو اسپرز

از خوانندگان خواسته اند در این مورد قبل و بعد است که در نهایت در آینده.

نیوجرسی مایک Subs برنامه ریزی شده است به طور رسمی باز در 1016 ایممکلی جاده در ناپل در روز چهارشنبه.

گرفتن تاج و تخت از بونیتا اسپرینگز ما در حال حاضر فلوریدا غرب سواحل جنوبی محل در گرانادا Shoppes.

بیشتر بدانید: نیوجرسی مایک آوردن بیش از ساندویچ آن را به عنوان آغاز بکار فروشگاه در ناپل. بنیانگذار این است که سرمایه گذاری میلیون ها نفر.

و: در دانش: رستوران های زنجیره ای بازار بزرگ و راحتی فروشگاه خود را در سال 2020 لیست آرزو برای ذغال سنگ و لی

شما ممکن است به یاد بیاورید که تاریخ اصلی باز شده بود مارس, اما به یاد داشته باشید که همه گیر چیزی است ؟ خوب آره.

و لطفا نگه دارید در ذهن اگر شما بازدید سخنگوی Kyle Potvin روز جمعه گفت درخواست که مشتریان عمل اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک در هنگام ورود.

مشتریان می توانند محل takeout سفارشات در فروشگاه و یا وانت از طریق سایت و یا از طریق Jersey مایک نرم افزار. رستوران ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر و هفت روز هفته. تلفن: 239-350-6500.

چه الفی Oakes می گوید:

آیا می شود جای تعجب نیست اگر Oakes مزارع مدیر عامل اجرا می شود برای اداره عمومی پایین خط.

الفی Oakes مورد صحبت کردیم که امکان و بیشتر با من روز او در زمینه کت و شلوار در اوایل این ماه در برابر Lee County, مدرسه, مدیره, که, کاهش یافته است, سازمان خود را به عنوان یک تامین کننده از تولید و کالاهای دیگر پس از نظر او ساخته شده است. او اعلام کرده بود COVID-19 جعل و با مراجعه به جورج فلوید مرد کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس به عنوان an ex-con "قاتل."

بیشتر: Oakes مزارع شکایت لی مدرسه منطقه بیش از لغو قرارداد پس از مدیر عامل نظرات در مورد COVID-19 Black Lives Matter

و: در را می دانم: Oakes بازار سعی در بی سر و صدا باز روز سه شنبه

رهبر آرایه ای از بازارهای کشاورزی تعهدات و سایر عملیات با استفاده از 2 ، 000 یا بیشتر نشده انحراف از مواضع خود را.

"اگر این بیماری تا به حال mowed پایین 2.1 میلیون نفر" Oakes گفت: "من می خواهم که در خانه من بود. من می خواهم که قفل شده در فروشگاه ، معلوم می شود برای عدم وجود یک کلمه بهتر است من حدس می زنم یک جعل است."

تفکر مسابقات چه رئیس جمهور تهمت بود گفت: فقط چند ماه پیش زمانی که او اشاره به یک "دموکرات جعل" و پیش بینی کرده بود در اواخر فوریه که موارد خود را ناپدید می شوند: "شما باید 15 نفر و 15 در عرض چند روز در حال رفتن به پایین به نزدیک به صفر است."

بیشتر بدانید: فروش املاک و مستغلات آمار; Allegiant را رها Sunseeker توچال; 2 J. C. Penney بسته شدن; جوانه باز

و: در دانش: Allegiant توقف ساخت و ساز از آن Sunseeker توچال

این چالش البته هیچ کس نمی داند که چگونه بسیاری از زندگی COVID-19 ادعا می کنند. CDC فقط قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن کنترل تغییر دور از آژانس این هفته گذشته بوده است گفت: این بدترین حالت ممکن است هنوز رتبهدهی نشده است آمده است.

Oakes, 52, برابر coronavirus به استاندارد آنفولانزا.

"اگر ما در این مقایسه به میزان مواردی که ویروس آنفلوانزا در سال گذشته بود, چگونه آن را در مقایسه با که ؟ که چه مسائل" Oakes گفت. "ما تا به حال موارد از آن اما منظورم این است که ما تا به حال موارد آنفلوانزا در سال گذشته و سال قبل از. من فکر نمی کنم وجود دارد بسیاری از تفاوت. خود من و اعضای خانواده ممکن است احساس مانند آنها آن را به حال. ما احساس نمی مانند وجود دارد به هر دلیلی برای دریافت تست شده است. پسر من از دست داده و طعم خود را برای سه هفته اما هرگز از دست رفته یک روز کار. من از دست رفته یک روز کار در 20 سال. من هرگز عینک ماسک و من در سراسر هزاران نفر از مردم در روز است."

بیشتر: Ohio, veteran, 37, که ویروسی رفت برای امتناع از پوشیدن یک ماسک درگذشت COVID-19

و: Lee سلامت Q&A: چرا با پوشیدن ماسک های صورت است ؟

به علاوه: از دست دادن حافظه, gnarled انگشتان دست, حملات هراس: COVID-19 کشتن نیست این آمریکایی ها اما بسیاری ممکن است هرگز همان خواهد بود

ما بررسی CDC تخمین می زند که Oakes توصیه کرده بود. رفتن به 2010-11 آمریکا فصل از طریق اخیر محاسبه شده از 2018-19 آنفولانزا کشته 37,462 سالانه است.

حتی با تمام این اقدامات که گرفته شده است تا کنون در ایالات متحده در گیر در مورد 140,000 تایید شده است به عنوان جان در کمتر از پنج ماه و CDC بارها گفت که یک undercount. و در ضمن فلوریدا برای مثال در ادامه به آمار یک روز ثبت مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان.

با وجود Oakes' نظرات در مورد پسر خود را در حالی که به طور بالقوه داشتن ویروس, او گفت که او اجازه داده است کسانی که آزمایش مثبت را به زمان خاموش.

"ما تا به حال تعداد انگشت شماری از مردم اما تعداد بسیار کمی" Oakes گفت: بدانند در تک رقمی و ابراز مخالفت با یک تلویزیون اخبار ذکر است که او یک کارمند مرگ است. "ما مطمئنا تا به حال هیچ کس می خواهم به طور جدی بیمار است. هر کس شده است مانند 'من از دست من طعم یا من احساس بد برای چند روز. من رفتم و تست کردم. شوهر من تست کردم و تست شده و من مثبت بنابراین در حال حاضر من قصد دارم به یک زن و شوهر از هفته خاموش است."

او گفت شرکت او شده است به شرح زیر CDC توصیه در ماسک.

"من فکر نمی کنم این یک چیز خوب است اما این چیزی است که CDC دستورالعمل هستند و وجود دارد مقدار زیادی از کارکنان در فروشگاه است که با پوشیدن آن و وجود دارد بسیاری هستند که نه" Oakes گفت. "کسی که می خواهد برای پوشیدن یک ماسک من خوب است. آنها می توانید هر آنچه که آنها می خواهند."

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه. آن را دشوار است به نگه دارید تا با تمام پرسش های بزرگ اما من بهترین من انجام به از طریق این سنگین شدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن