در این می دانم که: "یک نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020وقتی ناپل اخبار روزانه اولین گزارش در اوایل

توسط ABTINNEWS در 29 اردیبهشت 1399

وقتی ناپل اخبار روزانه اولین گزارش در اوایل این ماه در عمده بسته شدن Nordstrom در دریا مغازه های لوکس غول های ارائه شده نیست و حتی تایید که ما نمایشگاه شهر بود که در آن لیست آمار.

لیگ کرگدن با 378 پیچیده و پایین پله مکان در آمریکای شمالی تنها نشان داد که در زمان خاموش کردن 16 خط کامل فروشگاه های بزرگ سراسر کشور به صورت خوب در ماه اوت سال 2020 است.

همچنین نبود واقعا روشن آنچه که واقعا نیازمند یک "خط کامل فروشگاه" تا زمانی که همکار من لورا انگشت, توضیح داد که این یک "مجموعه ای کامل از محصولات و همچنین خدمات شخصی از تغییرات به اتصالات سینه بند."

اتصالات سینه بند. نه رفتن به دریافت کنید که در من دلار درخت. خوشحالم که من یک شخص. شما خانم ها قرار داده تا با راه بیش از حد به جز البته من طولانی مدت در مخالفت با شما است که آن را بدتر می آید به اصلاح است. پاهای خود را در مقابل من زشت لیوان.

با سوابق به دست آمده در طول این هفته مربوط به پیشرو مجلل خرده فروش در دانستن اطلاعات بیشتر است که متاسفانه به نظر می رسد به عنوان یک شاخص از آنچه در بازار و به طور بالقوه دردناک تاثیر برای ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان است.

بیشتر بدانید: چگونه است coronavirus موثر بر گردشگری و کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا?

در حال حاضر نخست-زمان تاجر است که در ادامه آن ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر منظقه وانت آغاز شد که در طول همه گیر با هیچ برنامه ای برای بازگشت به حالت عادی قبل از قفل کردن درب برای خوب است.

اسناد جدید نشان می دهد که ساز و برگ پیش بینی jettisoning 158 کارگران از شیک دریا 5489 تمیمی دنباله N. همراه اول از کارکنان اخراج ژوئن 1.

بیشتر خواهد شد ناپدید می شوند در هفته بعد با یکی از آخرین هدفمند به نوبه خود چراغ مجلل مغازه حدود 12 جولای با توجه به گزارش ارائه شده به دولت توسط مریم پورتر, معاون رئیس جمهور از عملیات منابع انسانی.

"متاسفانه COVID-19 تا به حال پیش بینی نشده بر روی ما تاثیر کسب و کار" پورتر گفت: همچنین با استناد به این عکس العمل دولت دست زدن به آن از جمله رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. "این شرایط را ایجاد چالش های پیش بینی نشده در ادامه به فروش به مشتریان خدمت می کنند."

بیشتر بدانید: کمی با تاخیر اما جوانه است جوانه در جنوب غربی فلوریدا; آخرین املاک و مستغلات اعداد; و آنچه تام Golisano می گویند ؟

علاوه بر این اطلاعات به نظر می رسد برای نشان دادن چگونه جان سخت را عادت تکیه بر آجر و ملات ممکن است نقش داشته اند.

"حدود 70 درصد از فروش ما می آیند از فروشگاه ما" پورتر گفت. "ما تا به حال به تغییر راه ما کار reprioritize و تصمیم گیری دشوار برای آینده شرکت و کارکنان است. به دلیل اثرات COVID-19 بحران شده اند مجبور به نگاهی انتقادی فیزیکی رد پا از فروشگاه های ما و ارزیابی ما چگونه می توانیم به واقعیت های جدید از محیط کسب و کار امروز. به حداکثر رساندن توانایی ما برای ادامه خدمت به مشتریان به خوبی به آینده ما تصمیم به بستن این فروشگاه است."

بیشتر بدانید: صبر به پایان رسیده است. جدید Oakes بازار سعی در بی سر و صدا باز

چند ناپل ساکنان در حال هل دادن نامه و طومار درایو به نگه داشتن آن را در اینجا, اما به عنوان بیان شده در مکالمات و ایمیلهای on Facebook, ما مدرک خوانندگان می باشد توسط padlocking برنامه.

"آنها در راه خود را قبل از COVID-19" گفت: بونیتا اسپرینگز ساکن Scotty Napierkowski. "بحران فقط با قرار دادن یکی دیگر از ناخن خود را در تابوت است و تمام."

کشش حدود 80,000 متر مربع در دو طبقه و لنگر باز در هنگامی که لغزنده و مرطوب دریا در ماه نوامبر سال 2008 به عنوان بخشی از یک زنجیره با سال 1901 ریشه.

بیشتر بدانید: صعودی سمت جنوب ميانه قیمت محل سکونت به روز رسانی در خوش شانس است وین را, پنجم بروکس همبرگر

شیک محل هنوز هم تا به حال کمی از آن مدرسه قدیمی عظمت از بازگشت در روز زمانی که من در اواخر دوست داشتنی abuela من همه gussied و ما را به لذت در 129,000-فوت مربع سابق فلوریدا گنج Maas برادران در ادیسون بازار قبل از آن را بلعیده توسط Burdines در سال 1991 و پس از آن میسی.

او می خواهم او را مو انجام می شود وجود دارد و ما می خواهم اندک اندک خوردن در آسیا که زباله hoity-toity ساندویچ با پوسته حذف تزئین خلال دندان و pinkies در Maas خود درجه یک کافه با دیگر perfumy بچه که بودم سر و صدا و به اشتباه پیش بینی که من را تبدیل به یک مرد خوش تیپ.

آره نظر می رسد ممکن است یک بیت از یک پرمدعا تجربه به جوان مجموعه در حال حاضر, اما آن را دوست داشت به عنوان یک بچه. مانند رفتن در یکشنبه ما بهترین بعد از کلیسا به هوارد جانسون رستوران و پس فورت مایرز تصور تجسم ظرافت.

اما این نوع از سنت به سرعت در حال تبخیر گفت: ناپل اقامت دانا Brauer.

"ما در حال از دست دادن درجه یک مکان که در آن شما می توانید لباس و یک ناهار خوب در حالی که خرید احساس خاص و خرید رژ لب و یا عطر" Brauer گفت. "مادر من همیشه به من در زمان خرید در روز شنبه. ما تا به حال بسیار سرگرم کننده است."

بیشتر بدانید: ناپل فرودگاه $440 میلیون پارکینگش ثروتمند و معروف; به علاوه تلفات برادران و انرژی خورشیدی به روز رسانی

گذشته از این, بسیار, سنگین, سوال در مورد ویروس خود را ما به صورت یک آینده که ممکن است به عنوان نامشخص به عنوان فکر می کنم ما به عنوان مصرف کنندگان است.

ما در حال حاضر شده است در حال حرکت به این واقعیت مجازی برای چندی در حال حاضر در این عصر دیجیتال. آنلاین خرید. بانکداری آنلاین. آنلاین غذا سفارش.

"خرید اینترنتی قتل فروشگاه تخصصی." Brauer گفت. "ما هرگز نمی خواهد بود قادر به دریافت خدمات شخصی دیگر."

فعلی coronavirus آب و هوا شتاب این تحول است.

"غم" گفت: فورت مایرز ساکن کانی دولان DeBuhr. "ترافیک در فروشگاه های بزرگ بوده پایانی با توجه به اینترنت و آنلاین سفارش. اما COVID-19 مستند قرار نهایی ناخن در."

ما برای مدت طولانی شناخته شده است که مرگ متعارف سالن بود در آینده در پوشاک جهان است.

"بسیاری از فروشگاه های بزرگ دچار مشکل هستند" گفت: تیم Witherite سابق گردان ارشد در ناپل آتش نشانی. "بسیاری از آنها را انجام نمی دهد که همه و قبل از همه گیر رسید."

بیشتر بدانید: چه انتخاب خود را به جای خوش شانس ؟ معامله گر جو پاسخ می دهد. به علاوه مغازه ها جدید می آیند به خیابان پنجم

جوامع ما با ما جمعیتی و قوی قدرت خرید اغلب جلوگیری این نوع از بسته شدن اما این زمان در اطراف.

"متاسفانه یک نشانه بسیار بد برای جامعه ما" گفت: جنوب غربی فلوریدا وکیل شان Seliger. "هر فروشگاه در زیر سطح Nordstrom یک گام پایین."

جالب اینجاست که همان شرکت است که متناسب با این لایحه: خاموش-قیمت Nordstrom Rack است که نه بخشی از اعلام تعطیلی و همچنان به عملکرد در مرکتو, 3.5 مایل در شمال کنار دریا در ایالات متحده 41.

بیشتر بدانید: عجیب و غریب نقش عشق اشکالات در این coronavirus بار

و: در دانش: بسیاری از ساکنان از دست اینترنت, تلویزیون, خدمات پس از اجلاس سران باند پهن گزارش 'چند' فیبر کاهش آن در شبکه

به علاوه: در دانش: به عنوان ساکنان کنار آمدن با کار و coronavirus را بترساند انجام خرابکاری و یا حوادث خود را پایین آورد, اینترنت, خدمات تلویزیون?

آنچه پیش رو است و آنچه ممکن است آن را حتی سخت تر برای این شرکت به صورت محلی رها 158. 42 مدیران و دستیار مدیران. 12 تدارکات و کالا بصری متخصصان است. هفت خیاط و مکانیکی.

آنها در میان اوایل قربانیان بیشتر در زادگاه کاهش شغل به عنوان کمتری سازمان استخدام و نرخ بیکاری بالا برود.

در دریا صاحبان فوربس شرکت نیست و اعلام کرد که جایگزینی برای پر کردن آن به طور ناگهانی ماموت بالا مد باطل در میان خود نخبگان همراهان از امثال گوچی, Tiffany & Co. و Saks Fifth Avenue.

"من همیشه وفادار Nordies دختر و عاشق مردم و ذخیره پس از آن باز گفت:" ناپل املاک و مستغلات مشاور Mimy فون Schreiner. "این یک دست برای اطمینان بیشتر برای همه دوست داشتنی و مردمی که در آنجا کار می کرد برای بسیاری از سال است."

و سپس او تا به حال این پیام را به اشتراک بگذارید برای اختصاص حرفه ای:

"با تشکر از همه شما فوق العاده کارکنان در طول سال مانند لورا Geremia Pangallo و کارل دیربورن. شما چه از آن ساخته شده خاص است."

مرسی. به خوبی گفت.

بیشتر بدانید: خانه فروش, قوی, اما می تواند coronavirus ترساندن و تهدید جنوب غربی فلوریدا اقتصاد ؟

و: در دانش: نیوجرسی مایک آوردن بیش از ساندویچ به عنوان آن باز می شود اولین فروشگاه در ناپل. بنیانگذار این است که سرمایه گذاری میلیون ها نفر.

به علاوه: در شناخت متلاطم قدیمی جادوگر دم زمین ؟ به علاوه آخرین مرکز حرکات و برخی از لوگان چهار راه عشق

از حیاط خلوت به کسب و کار

بیلی مارتینز خود را آغاز ناپل مبتنی بر سرمایه گذاری در حیاط خلوت خود را فقط قبل از Y2K.

در حال حاضر بیش از 20 سال بعد او فروش تجهیزات منبع یک ابزار و اجاره تجهیزات شرکت برای مصرف کنندگان و پیمانکاران 3727 چشم انداز Ave. به آریزونا سرمایه گذاری.

Eberhart سرمایه Scottsdale متخصص در چهار حوزه اصلی: نفت و گاز و ساخت و ساز و حمل و نقل و صنعتی. آن جدیدترین وانت در آینده در وسط یک بیماری همه گیر است که منحصر به فرد ارائه دهنده فرانسه-بر اساس Manitou و موستانگ توسط Manitou تجهیزات در ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان است.

"این کسب را به ما می دهد یکی دیگر از باور نکردنی تیم متمرکز بر کمک به بازسازی امریکا گفت:" دن K. Eberhart مدیر عامل.

به طور موقت بسته با توجه به COVID-19, تجهیزات, منبع توسعه یک تماس درایو است که اجازه می دهد تا مشتریان برای سفارش و پرداخت برای اقلام در پیشبرد و تماس در زمانی که آنها می رسند برای وانت. فروشگاه دوباره باز کرد اما این سرویس هنوز در دسترس است.

اجاره متفاوت از ابزار کوچک به بزرگ بیل و لودر از کف چرخ به لیفتراک و بوم بردارد. از نظر معامله اعلام نشده و استیو Acquafresca است که در حال حاضر مدیر کل مصرف بیش از کجا مارتینز به سمت چپ خاموش.

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن